Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2006, 07:57   #81
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Ik woon momenteel in Kapellen; redelijk druk maar ook met veel groen. Ik wil er best nog een jaar of 20 doorbrengen voor ik naar het buitenland verkas.

In Zuid-Frankrijk wonen binnenkort alleen nog maar Belgen, dus daar zal je me niet zien. Normandië en vooral Bretagne spreken me wel aan.... Mallorca is ook prachtig als je de Duitsers en de Britten kan ontwijken.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2006, 10:31   #82
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Frankrijk. Als Franstalig is het ergens het ideaal : iedereen spreekt er Frans, geen communautaire problemen meer, het gevoel in een land te leven. Ik heb natuurlijk ook een zekere culturele band (muziek, cinema,....) met Frankrijk en het is een land dat me altijd geboeid heeft.

Ik weet al dat ik naar Frankrijk zal verhuizen. De vraag is alleen wanneer. Ik ben er meer en meer beu met België en België interesseert me bijna niet meer om eerlijk te zijn. Aan de basis ben ik een stadsmens; ik ben in Brussel geboren en leef er nog altijd. Dus, ja, Parijs boeit me veel. Maar het is niet onmogelijk dat ik naar het platteland of naar kuststreken zou verhuizen.
En waarom spreekt iedereen daar Frans? Omdat al het andere keihard onderdrukt is!
Jij hebt echt een plank voor je hoofd. Altijd hoor ik je maar roepen dat Frankrijk dit, Frankrijk dat.. wat een onzin. Frankrijk heeft z'n eigen problemen net als België en Nederland die hebben. Ga maar eens fijn in Marseille rondwandelen waar elke 14-jarige een mes op zak heeft. Of in de voorsteden van Parijs. Wat zul je je dan thuisvoelen, als blanke in Frans-Afrika. Maar nee, daar zul jij je niet vertonen, want jij bent welgesteld! Nee dan is het moeilijk om fijn te leven zeg! Dan kun je in elk Westers land wel leuke locatie vinden om te wonen.

Enfin, Frankrijk is ook gewoon zo geweldig niet.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be