![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gematigde arabieren en vlamingen hier! VB-ers en shihadisten naar Bagdad! En zeg zelf: dat sluit toch perfect aan bij de apartheid die ze zelf predikken? Soort bij soort! En dat ze er dedomme blijven, we kunnen ze missen! Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 september 2006 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() En Feremans, de Antwerp Killer al gepakt, ondertussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
ik heb ooit een cursus industriele milieu- en veiligheidsreglementering gehad, en daarin stond dat het zelfs bij wet vastgelegd was vanaf hoeveel bequerel een brandweerman/ ambulancier mocht weigeren iemand te gaan halen bij en kernramp. Maw, indien iemand bij een kernramp zelf teveel gevaar looopt mag die weigeren om een slachtoffer te redden. En ambulanciers en brandweermannen zijn fijne lieve mensen voor wie ik een immens diep respect heb.
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt mij nog steeds vrij normaal dat moest ik getuige zijn van een misdaad en er loopt niemand gevaar of niemand is gewond, dat ik dan naar eigen goeddunken kan beslissen om in te grijpen of niet. Natuurlijk zal ik de politie bellen wanneer ik een stel bankovervallers over straat zie lopen. Als ik echter een jongere een joint zie roken in het stadspark zal ik dat niet doen. Hopelijk zal dat soort gedrag nooit tot gevolg hebben dat ik wordt aanzien als medeplichtige aan een misdrijf.
![]() |
![]() |