![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Men heeft inmiddels drie vuurwapens gevonden,maar men heeft tot op heden geen bewijs tegen de overleden Marokkaan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat de rechter maar beslissen over de gegrondheid van de klacht. Die kent de wet beter dan gij... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() *KNIP* wegens klacht over persoonlijke aanval. Gelieve mekaar via PM of Messenger of IRC te belasteren. Dit forum is daar geen plaats voor. Peter Johan Nu, antwoord eens op de vraag: vind je het niet eigenaardig dat ze bij de FCCU over U spreken in termen als 'fantast' en 'idioot'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
En als een agent zich bedreigd voelt, dan mag hij zichzelf verdedigen. Remember die wagen van die Marokkaanse drugsdealer die op de politie wou inrijden in Schaarbeek enkele jaren geleden. De rellen zult ge u nog wel herrineren, maar dat was toen ook wettelijke zelfverdediging. De agent had toen die marokkaan neergeknald omdat die op hem wou inrijden. Dit was ook een bedreiging. Ne marokkaan die tegen ne flik aanloopt na een overval is ook een bedreiging. het probleem is dat die mannen denken dat ze alles mogen....en uiteindelijk mogen die marokkanen alles, in deze LINKSE DICTATUUR!
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij deze vraag ik aan de moderatoren om u definitief van dit forum te bannen wegens deze beschuldigingen(pedofilie) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zal je maar overkomen dat je rustig een hamburger zit te eten samen met je kinderen en plots met de dood wordt bedreigd door gangsters die een hold up plegen. Als jij en je kinderen het al overleven dan zijn deze laatste zeker getraumatiseerd voor het leven... En nu de Politie voor een keer snel genoeg in de buurt is en er uit wettige zelfverdediging een schot word gelost met dodelijke gevolgen is het plots allemaal de schuld van de Politie. Is dit de omgekeerde wereld ??? Ik stel voor om de overvallers onmiddellijk stemrecht te geven ook ![]() Alle steun aan die moedige Politieman die het allicht op dit moment heel moeilijk heeft omdat hij een mens heeft moeten neerschieten maar daardoor gelukkig het leven van vele andere ontschuldige slachtoffers heeft gered (op het moment zelf en in de toekomst) Hopelijk worden de andere overvallers jarenlang achter slot en grendel gezet en nogmaals alle felicitaties aan de Politie van Mechelen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik hoop dat peeke ooit is een eettent bezoekt die dan overhoop wordt gehaald door zo een bende bruin gespuis.Het zal je maar overkomen dat je er zit met kindjes en die bende komt binnenvallen.De drie wapens die gevonden zijn die hadden ze niet bij voor niks .Als de politie niet eerst schiet dan doen zij het wel en gaan dan lopen zodat ze volgende week opnieuw zoiets kunnen doen.Als ouder met kleine kindjes die regelmatig naar mac do gaan sta je er op zo een moment wel ff bij stil vind ik.De mensen van het restaurant staan daar om hun brood te verdienen en worden tegenwoordig om de haverklap overvallen met het gevaar als schietschijf gebruikt te worden.Dat die vader beweerd dat zen zoon niks heeft gedaan en nog nooit problemen heeft gehad is ook logisch.Ik heb nog nooit een marokaan horen zeggen ik ben schuldig.Daar zijn ze te laf voor.Politie ik kan alleen maar zeggen mooi werk en proper afgewerkt zeker voor herhaling vatbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() De familie van Mohammed Riani, de 17-jarige overvaller die vrijdag aan de McDonalds in Mechelen door de politie werd doodgeschoten, dient een klacht in tegen de politie. Ze wil op die manier een onafhankelijk onderzoek afdwingen naar wat vrijdagavond is gebeurd.
Volgens de familie was hun zoon ongewapend toen hij werd neergeschoten en ze heeft vragen over de legitimiteit van het optreden van de politie. De familie van de vermeende overvaller gaf woensdag een emotioneel geladen persconferentie in de lokalen van de Arabisch Europese Liga in Antwerpen. Volgens de familie wou de jongen zich overgeven en had de politie hem moeten inrekenen in plaats van hem neer te schieten. De familieleden geloven ook niet dat de politieman per ongeluk heeft gehandeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al eerder geschreven: de agent deed zijn plicht, moest tegen gewapende overvallers optreden en moest dus zijn wapen schietklaar houden. Pech voor die jongen maar dat zijn nu eenmaal de beroepsrisico's van de overvaller. Zouden ze daar een verzekering voor hebben ? Kan de ander daardoor van arbeidsongeschiktheid gaan profiteren ? Ik heb medelijden met de politieagent. HIJ is het slachtoffer hier.
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kanker-Links kent geen respect meer voor iemand die beroepsmatig zijn/haar leven riskeert voor de veiligheid van de burger.
Evengoed had die agent het leven gelaten. Waarschijnelijk hadden dan de nabestaanden een medaille gekregen van Tyfus-Links voor de bijdrage aan de verdraagzame maatschappij. Alles op zijn kop zetten en stemmen ronselen tenkoste van alles is al het gene waar die linkse kanker zich mee bezig houdt.
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
de omgekeerde wereld dus. de Politie had hem vriendelijk en beleefd moeten vragen om zijn wapen(s) neer te leggen dus, ondertussen hadden zijn companen alle tijd van de wereld om er met het geld vanonder te muizen en natuurlijk is Mohammed ontschuldig en hij is minderjarig ook en uiteraard is het de POlitie die alles heeft uigelokt en uiteraard is het natuurlijk de schuld van de maatschappij dat dat stelletjes gangsters geen geld had en dat ze dus wel moesten terreur zaaien en een overval plegen want ja we moeten maar beter voor ze zorgen en ik begin me zelfs af te vragen of het de Politie wel niet is die de Mc Donald heeft overvallen en toevallig passerende klanten (lees : overvallers) heeft aangevallen. Misschien moeten ze de dode gangster postuum stemrecht geven en een decoratie. ![]() ![]() Bij de volgende verkiezingen weet ik nu al voor welke partij ik zal stemmen !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Proficiat aan de agent voor zijn doortastend optreden! Enkel jammer dat niet alle overvallers afgeknald werden! Laat dit een voorbeeld zijn aan al dat bruin crapuul dat in ons land rondhangt. En aan die vuile soort van het AEL: ga verdorie in een Moslimland eens van jullie kloten maken, eens benieuwd hoe lang jullie uit de gevangenis gaan blijven, vuil crapuul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je een overvalt pleegt dat WEET je dat daar GROTE risico's aan verbonden zijn, zéker als je geconfronteerd wordt met de politie. Ik heb dan ook niet het minste medelijden met de dader(s). De risico's van het "vak" zeg maar. En dat het een allochtoon is doet hier NIKS ter zake. Moest het een Vlaming/Belg geweest zijn, had ik net hetzelfde gereageerd. |
|
![]() |
![]() |