![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het niet beantwoorden van mijn vraag over het eerder vrijlaten van allochtone (islamitische) terreurverdachten, toont overigens al je onmacht ter zake aan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 januari 2007 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heh... een proces "besteld" door Laurette. U geeft mij de naam/namen van de rechters en ik geef u de nieuwe eigenaars van de titel 'baron'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Draai of keer het zoals je wil, sommige dingen vallen nu eenmaal bijzonder op.
De weken voor de verkiezingen was het bvb op de regionale zender AVS voortdurend één multiculturele propaganda: de ene dag op bezoek bij de Turkse gemeenschap, de dag daarop een multicultureel dagje op een basisschool, de dag daarna weer iets anders enz...
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me soms af wat jullie willen. Komt er een bericht over een misdaad moet er continu de origini bij staan, en worden allochtonen of noord-afrikanen beschuldigd vooraleer er zelfs nog maar een onderzoek van start is gegaan. Er wordt afgegeven op de gematigde moslim omdat deze zich niet afzet. Er wordt zelfs beweerd (op dit forum) alsof hij niet zou bestaan. Indien men dat dergelijke misconcepties tracht aan te pakken, en dus de gematigde islam of de geintegreerde allochtoon in beeld wil brengen is het weer niet goed en zou het gaan over propaganda van de rode staatszender. Moet men met andere woorden enkel berichten over de multiculturaliteit wanneer het niet goed gaat? Is de media subjectief zolang het niet dezelfde propaganda als het VB propageert? Ik denk dat het eerder een obsessie is om telkens de debacles die ten tijde van de verkiezingen naar boven komen te classificeren als politiek geensceneerd. Er zijn immers dergelijke toestanden gedurende het ganse jaar, enkel wordt het dan niet als dusdanig gepercipieerd. Wat kan de media eraan doen dat vlak voor de verkiezingen een VB-adept aan het rondknallen gaat? Evenzo is het niet alsof de media gebeurtenissen met allochtonen zal verzwijgen omdat het verkiezingstijd is. |
|
![]() |
![]() |