![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens het druppel artikel is haar huur €140 per maand.
Het laatste ik ervan heb gezien in de media was dat het een bescheiden , niet in orde zijnde woning was, die nog verhuurd werd zonder een "sociaal statuut". Dat mevrouw Pauwels daar in woonde dankzij grootmoe en de welwillendheid van politieke instanties veranderd niet veel aan de essensie. In zowat alle andere gevallen zou een OCMW woning gebruiker/huurder die zo'n stijging van inkomsten zou hebben, een stijging van huurprijs meemaken die zijn weerga niet kent. En dat die een tijd doorwerkt nadat het hogere inkomen niet meer is, tja, moet de grootverdiener maar voorzien of bij het OCMW gaan bedelen. Maar tja, we spreken hier over een omhooggevallen dorpspolitica die waarschijnlijk lip- en andere services heeft verleend aan de heren der partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
naaaa , 't moet iets anders zijn ... maar wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Competenties, misschien?? Een lid van een partij die absoluut geen enkele, maar dan ook geen enkele macht meer heeft, krijgt een job in de publieke sector. Dat betekent dat ze die job ondanks haar partijkaart heeft gekregen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() het is een politiek postje. Dat spreekt.
Hoe geraakt een groene of een rode anders aan een inkomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En haar inkomsten als schepen, evenals de blunders van haar die betaald werden door de stad, komen uit de zakken van de belastingsbetaler. Och ja, Groene politici storten hun volledig inkomen naar de partijkas, en krijgen een billijke vergoeding terug. Net zoals ze geen 2 mandaten tegelijk of na elkaar mogen doen.... ************************************************** ******** Over mijn opmerking over lippen- en andere diensten. 't is niet alsof de meeste mannelijk politici er goed uitzien.. En zoals ze kunnen graaien in de vetpotten , denk ik niet dat ze kijken naar de afkomst ervan, trekken ze die lijn dan niet door naar andere "voordelen in natura?" Och kom, madame Pauwels zal er geen boterham minder om eten nietwaar, en ondertussen zitten er wel hele gezinnen asielzoekers per 8 in een 1 kamer appartementje wat in even slechte of slechtere staat is als Madame Pauwels haar semi krotje. (ook weer een hypocriet punt, waar zijn haar groene maatregelen om haar woning energiezuinig of zelfs neutraal te maken? Enkel glas en stromend water langs de muur getuigt niet van een groen denkbeeld, of anders is deze dame echt wel, "back to the stone age, lekker in een grot wonen.... en stoken met een open vuurtje )
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 1 januari 2007 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is mevrouw Pauwels een ambtenaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit beweerd dat mevrouw Pauwels als schepen ambtenaar is, maar ik weerleg gewoon je bewering dat er geen vaste jobs meer zijn.
Maar haar huidige job als communicatrice voor het ballet, is dat geen ambtenarenstatuut?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is het Ballet van Vlaanderen dan een overheidsinstelling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Ik weet dat niet. U precies wel, al afgewezen en nu vervuld van ongenoegen haat spuwen? Gebeurt naar het schijnt wel meer met personen die om de één of andere reden worden afgewezen en zo op hun honger blijven zitten. Moet dan eens alles op een rijtje zetten en nagaan wat kan van deze afwijzing de reden zijn. Een hint, mischien uw openheid van geest zoals u aanhaalt, dat men dit beschouwd als zou u het u niets uitmaken met wat u uw tijd doorbrengt onder de lakens. En er zijn nu éénmaal mensen die op hygiene staan, dus.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 januari 2007 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De job van directeur communicatie is nieuw in het leven geroepen door kameraad Leona Detiege. Vroeger bestond deze functie niet maar om de kameraden te bedienen worden snel nieuwe functies bijgemaakt.
Maar ja, op zelfbedeining van de kameraden mag zo te zien geen kritiek op uitgebracht worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Tja, het zal een privé-bedrijf zijn dat leeft van zijn inkomsten.
![]() Iedereen weet toch dat deze overleven bij de gratie van overheidssubsidiëringen. En deze toestand kan blijven bestaan om vele 'vriendjes' er jobs krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat "zelfbedeining" is, maar ik heb alleszins nooit beweerd dat jij geen kritiek mag uitbrengen, net zoals ik kritiek mag uitbrengen op jouw blijken van afgunst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je bent ook nog geen haar veranderd. Als bron kan je ook nog eens een krant lezen i.p.v. het rode boekje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat een organisatie overheidssubsidies krijgt, dat het ook een overheidsinstelling wordt... (*) Met dank aan Baarle.
||
![]() |
![]() |