![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ik mocht vroeger niet roken op school;denk jij nu echt dat ik dat gevolgd heb?Iedereen die rookte rookte sowieso toch tijdens de pauzes of wat dacht je en dat is de dag van vandaag nog steeds zo zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is een andere discussie, maar neen, je hebt geen gelijk. Er zijn wel degelijk wetten die de mening van een meerderheid van het volk weerspiegelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dat dan voor of na uw soviet empire de USSR totaal in mekaar gezakt is ? De Chinese en Noord - Koreaanse autoriteiten zijn anders ook niet vies van dat discours.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Rokende leerlingen.. moet men die niet zo vlug mogelijk blussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Het probleem in deze school is dat het een gemengde school is, er zit daar gewoon middelbaar onderwijs samen met hoger onderwijs. Met gevolg vroeger mocht het hoger onderwijs roken in de gangen, en die gastjes van 14/15jaar vonden dat cool en tof enzo rookten zij ook. Daarom dat er daar zo badge systeem daar werd ingevoerd, wat niet meer dan normaal is. Ze zouden zelfs een totaal rookverbod in alle scholen doen omdat het een openbaar gebouw is aangezien het gemeenschapsonderwijs is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk nu eens se,den sp-a;zo zitten afgeven op het vlaams belang van dit en dat en steeds ik meer en meer luister en zie naar wat de andere partijen allemaal doen en oke vinden zoals hier nu ![]() Dat iemand een badge moet dragen is helemaal niet normaal.Dzjeezes,het is net zoals vroeger want toen moesten de joden een jodenvest met jodenster op dragen.Dit is voor mij nethetzelfde. Je moet mensen niet in hokjes gaan plaatsen mens. Oke,ik zal u volgen;vanaf morgen wil ik in mijn broer zijn school dat iedereen die niet modern gekleed is een paske draagt met voddekleren op. Iedereen die alcohol drinkt moet een badgeke dragen met daarop=doodrijders. Kan gerust nog een tijdje doorgaan zenne. En denk jij nu echt dat een rookverbod wat uithaalt,wahahaha. Je bent echt niet mee met de tijd.je loopt ferm achter. Zelfs in mijnen tijd 16 tal jaar geleden mochten we ook niet roken op school.Den k je nu echt dat iedereen braafjes zal luisteren en 8-9 uren geen enkel sigaret mogen roken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een waanzin die badge.
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je vergelijking klopt wel ergens niet, roken (wat slecht is voor de gezondheid...) vergelijken met kleding (want voor jongeren betekend maatschappelijk aanvaard te worden) is nonsens. Dat is mijn mening en ieder z'n mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook al rook ik niet. Ik zou mij direct zo'n badge gaan halen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik rook al van m'n 11 jaar. Roken is slecht voor de gezondheid maar de persoon in kwestie zoals mij doet nog altijd wat'em zelf wil.Als ik wil roken dan doe ik dat en heb jij daar niets over te zeggen,ik doe met mijn lijf en de delen eraan wat ik wil. Teveel fieten is ook ongezond,teveel alcohol ook,teveel chocolade eten is ook niet goed,teveel suikers ook al helemaal niet want hoeveel mensen zitten nie mee problemen mee den suiker? Kan gerust nog tijdje doorgaan zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand zal bezwaar hebben als je rookt en apart staat of wat je thuis doet. Maar ja, dan gaat het ook niet ten koste van iemand anders' gezondheid. 't Schijnt dat bewezen is dat de meerokers schade ondervinden. Tja?! Wat doe je dan? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2007 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steek mss de rokers meteen in de gaskamers? Men mag al meer dan 2OOj lang roken op cafe. Er vallen trouwens meer doden op de weg dan passief mee te roken. Maar daar maken de niet-rokers allemaal zoveel spel nie van tot wanneer hun kleinen omver word gereden door een dronkelap.Dan opeens schieten ze wakker als het........................veel te laat is dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De vraag is wel of het iets zal uithalen zo'n badge... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() Vroeger werden op internaat kinderen die bedplasten ook verplicht om met het natte laken op de speelplaats rond te lopen...blijkbaar hebben de onverdraagzamen nog niets bijgeleerd.
Indien die school een algemeen rookverbod zou instellen dan zou ik zeggen ok. Indien die school de verkoop van schadelijke frisdranken en snoepgoed zou stoppen zou ik zeggen dat is een eerlijke houding. Maar wat ze de leerlingen nu leert is dat men mensen die anders willen leven mag discrimineren en stigmatiseren,mijn kinderen zullen daar niet naar school gaan. Wat betreft de rokersdiscussie...er zijn veel ergere dingen die de gezondheid schaden die we allemaal kennen en ervaren maar het probleem is dat we dan ook allemaal moeten inleveren en dus is het veel makkelijker om de anderen aan te vallen en zelf niks te doen ,IK ,is de god met de meeste aanhangers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat het roken beperkt moet worden (openbare plaatsen, restaurants), maar het creëren van schuldgevoelens en dergelijke werken enkel maar contraproductief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ik dat gelul hoor krijg ik zin om terug te beginnen roken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Irak intresseert mij niet,willen ze elkaar daar afmaken,ze doen maar. Het gaat hem hier over bij ons en niet over irak he. |
|
![]() |
![]() |