![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niettemin blijf ik afkeuren wat Bülent doet.
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het rare is dat indien een VB-er niet naast een moslim zou willen zitten, dit wèl als racisme wordt beschouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om één of andere mysterieuze reden is discriminatie omwille van ras blijkbaar oneindig veel erger en pijnlijker dan discriminatie omwille van geslacht, lichaamsomvang, taal, politieke overtuiging e.v.a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het blijft in alle gevallen discriminatie. Als ge het mij vraagt is het discriminerend om onderscheid te maken in discriminatie omwille van ras, of bvb discriminatie omwille van geslacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even in herinnering brengen:
Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Dat kan ik niet uitleggen, aangezien het net zo pijnlijk is. Sommigen hier vergeten echter dat racisme niet hetzelfde is als discriminatie. Racisme is een specifiek soort discriminatie waarbij men discrimineert op basis van ras.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() Denkt zo een knaap nu omdat hij politicus is op zichzelf respect verdiend? Zo werkt dat in Belgie niet. Integendeel, hij heeft een vooroordeel tegen zich dat hij een medeklaploper uit de politieke kaste is, niks meer.
In 1999 heb ik geweigerd mee te werken aan een transactie die bestond in de uitvoer vanuit Belgie van machinegeweren naar Indonesie. Indonesie verkeerde toen in diepe crisis, en de mogelijkheid van gewelddadig verzet in een land met 80 of zo etnisch verschillende groeperingen is altijd reeel aanwezig in dat land. Ik werkte in een 'kapitalistische' onderneming, nl een bank. Maar er was een duidelijke richtlijn dat wij geen wapenuitvoer wilden financieren. Maar wie heeft de transactie verzekerd voor politieke risico's? De NDD, onder invloed van de economische belangen voor FN. Sedertdien weiger ik nog de hand te schudden van eenieder die beweert lid te zijn van de PS of de Spa, wier geweten beperkt is tot hun eigen toilet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een wettelijk en moreel onderscheid maken tussen discriminatie op basis van om het even wat en discriminatie op basis van ras is dus fout en onrechtvaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind het jammer dat zo iets het nationale telvisienieuws niet haalt. (Of ik moet het gemist hebben). Het zou weer schitterende reclame voor het VB zijn. De PC hebben het tot mijn groot genoegen nog altijd niet begrepen...
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 6 februari 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |