![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel eens! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan een aantal winkelruiten gebroken en wat herrie: Aboe Yahyah en zijn minder recommendabele sujetten van de AEL moesten zich eens laten gelden, weinig meer.. En over de gebroken ruiten en het geroep maak jij nù nog een historie en daar kijk je de ganse islamietische gemeenschap op aan?? En het slachtoffer en zijn familie dan? D�*�*r spreek je niet meer over.... Fonske toch.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Moraal van het verhaal : enkel toerekeningsvatbare criminelen kunnen racist zijn. Ontoerekeningsvatbare criminelen kunnen nooit racist zijn. Die hebben allemaal de brave inborst van Moeder Theresa ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Racisme is misschien wel het meest misbruikt woord..... door beide kampen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien had hij jaren samengewoond met een anders-gekleurd vrouw (herinner me niet of ze een zwarte dan wel noord-afrikaans was). In elk geval lijkt dat niet op racistische trekjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk maakt mij het niet uit welke nationaliteit iemand heeft. Deze topic is inderdaad ironisch bedoelt, want hier zaagt men constant over de marrokaan, moslim, bruine,... Ik opende deze topic in de tijd dat er vooral gesproken wer dover het feit dat vreemdelingen crimineler zijn dan de Belgische bleekscheten. Deze topic trekt dat in het belachelijke. Neem het dus niet persoonlijk Ibeke, het is net de bedoeling dat de anderen dat doen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() [quote="Het Chill Effect"][quote="headinajar"]
Ik opende deze topic in de tijd dat er vooral gesproken wer dover het feit dat vreemdelingen crimineler zijn dan de Belgische bleekscheten. Deze topic trekt dat in het belachelijke. quote] GVA 19/04 Gevangenisstraffen tot 11 jaar voor Roemeense dievenbende De Gentse correctionele rechtbank heeft maandag vijftien Roemenen veroordeeld voor een reeks van meer dan 200 feiten, inbraken, diefstallen, ramkraken en home-jackings, tussen september 2002 en april 2003. De kopstukken van de bende kregen celstraffen van 10 en 11 jaar. De bende pleegde de feiten in drie opeenvolgende golven. s Nachts trokken zij er met gestolen fietsen of bromfietsen op uit om inbraken te plegen. Eind oktober keerden zij naar Roemenië terug, om in december opnieuw naar België te komen, samen met een aantal handlangers. Vanaf dat moment ging de bende een stuk professioneler te werk. Vanuit hun schuilplaats, een leegstaande dancing en tuinhuisjes in Wachtebeke, trokken zij er elke nacht op uit om inbraken, ramkraken en home-jackings te plegen. Daarbij maakten zij gebruik van een Ford Clipper, wat hende bijnaam de 'Clipperbende' opleverde. Bij hun misdrijven schrokken zij er niet voor terug de slachtoffers vast te binden, te bedreigen en te slaan. Dat in het belachelijke trekken is dan alles behalve geslaagd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote="Spolpoel"][quote="Het Chill Effect"]
Ik haat belachelijk ps. ge moet niet alles zo serieus nemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2.Er waren heel wat meer bewijzen, o.m. het 'psychiatrisch verleden' van de man, d.w.z. dat hij dossiers had in één of meer instellingen. 3.Ik veroordeel niet heel de islamietische gemeenschap, waar heb ik dat geschreven... Leg mij aub geen woorden in de mond. 4.Het slachtoffer en zijn familie hebben er weinig aan wanneer ik over hen iets zeg. Wat valt er te zeggen? Dat het verschrikkelijk is, onherroepelijk, natuurlijk. Dat doet toch niets af aan mijn bericht. En jij moet net praten over slachtoffers.... Over autochtone slachtoffers wordt door jou anders ook niet veel gesproken. Of erger nog: autochtonen die aangevallen worden door Marokkanen zouden dikwijls zelf deze aanvallen 'uitgelokt' hebben... Jij bent echt een 'islamofiel'. Ik vraag mij af wat jij daaraan verdient. Al was het alleen maar een (volledig onterecht) gevoel van superioriteit... Eigenlijk ben jij een vrij lachwekkende figuur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Wat ik nog vergat:
1.De rellen, die jij weer zo vol minachting voor de slachtoffers, minimaliseert, waren ronduit traumatisch voor de bewoners van de Turnhoutsebaan en omstreken. 2.De familie van het Marokkaanse slachtoffer had trouwens zeer duidelijk gevraagd, uit respect voor de dode, om geen heibel te schoppen rond deze misdaad. De AEL, niet bepaald bekend voor hun respektvol gedrag, zijn hier natuurlijk niet op ingegaan. Bovendien rep je natuurlijk ook met geen woord over de vele misdrijven en misdaden van Marokkanen tegen autochtonen. Of is een autochtone dode minder erg dan een Marokkaanse, in funktie van die schattige 'mulitkul'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme is een crimineel feit, omschreven in het stafrecht. Iemand die door een rechtbank ontoerekeningsvatbaar is verklaard, op basis van een psychiatrisch rapport, kan per definitie geen criminele feiten meer plegen. Hij of zij wordt geïnterneerd. Dat betekent nog niet dat deze persoon geen slechte of verschrikkelijke daden kan stellen. Hij of zij kan er alleen niet voor veroordeeld worden. Overigens moet men niet denken dat men als geïnterneerde veel beter af is dan als gevangene, integendeel zelfs. Geïnterneerden kunnen levenslang vastgehouden worden, in soms toch wel zeer penibele omstandigheden. Een veroordeelde gevangene kan tenminste uitzien naar zijn vervroegde vrijlating... Men kan zich bovendien ook de vraag stellen (zoals Filo zo dikwijls doet als het over autochtone slachtoffers gaat...), wat juist voorafgegaan is aan deze misdaad. Werd de man misschien al jarenlang gepest of geïntimideerd door Marokkaanse buren? Is hij daardoor misschien psychotisch geworden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch een nooitgezien snelheidsrecord voor ons gerecht |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Waar haalt ge dat vandaan, 'racist na een mislukte relatie'...?
Wat is uw bron om dit te schrijven? En waarom antwoordt ge ook weer niet op mijn laatste berichten, die een antwoord zijn op eerder geblaas van uwentwege? Tjonge, tjonge, filo toch, ge staat er niet goed voor, eh. Ge zijt terrein aan 't verliezen, jongen. En een afsplitsing van uzelven in de persoon van een 'moslima'(Ibeke) zal u niet veel helpen, hoor. ![]() ![]() Enne, gesproken over een recordtijd voor ons gerecht: de snelheid waarmee het Gentse Hof van Beroep ineens het proces tegen het Vlaams Blok opstartte... D�*t was nooit gezien... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar zo gaat het wel altijd he!? Als ik morgen een Marokkaan afvlam dan zullen ze rap aantonen da'k een rascist ben en dat 't een rascistische daad was, waarmee men nog eens aantoont hoe ze gediscrimineerd worden. Daarvoor zal men Bv niet nalaten om mijn posts op dit forum uit te pluizen en te interpreteren. Als ik morgen dòòr een Marokkaan word afgelegd, dan is dat een marginaal geval. Eéntje die een slechte jeugd heeft gehad en teveel gediscrimineerd werd. Maar denk maar niet dat ze zijn achtergrond gaan nagaan om te zien of hij al dan niet rascist was. Dat doet dan niets terzake.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
of andere inviduen buiten die "eigen volk"gemeenschap projecteert, op basis vh feit dat ze niet tot de "eigenvolk'gemeenschap behoren, d�*n is het idd. racisme, j�*. Dat de dader ooit in behandeling was verandert dan niets aan het racisme, of zijn in jouw ogen enkel 100% geestelijk evenwichtige mensen racist? Vreemde opinie! Mij doet dat wat huiveren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Ierland leven Katholieken en protestanten als jaren in onmin met elkaar. Omdat de geviseerde bevolkingsgroep toevallig wel van een ander ras is maakt het voor mij nog geen racisme. |
||
![]() |
![]() |