![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Hoofdbedoeling is om mensen die wensen meer te weten te komen over de islam wat handvaten te geven om die religie beter te begrijpen. Ieder staat vrij om op basis van die informatie zijn eigen mening te vormen.
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door dejohan : 2 maart 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als het VB tot doelgroep behoorden hadden ze wel een gezinsvriendelijk serie op VTM van gemaakt waarin herkenbare alledaagse personages in verkavelingsvlaams een scenario opvoeren dat een beetje actie een beetje liefde en een beetje humor bevat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Burka zoekt vrouw"
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() "De Ali's"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij hebben uit de koran niets te leren... wij leven in 2007 en niet meer in de middeleeuwen of moet we terug naar de kruistochten ? van integratie in Vlaanderen is al lang geen sprake meer. Wij moeten ons gaan aanpassen om hen niet tegen de borst te stoten ? Dat is wel even de omgekeerde wereld ? lees maar de Koran en pas hem toe, pas op voor interpretaties... volgens Geert Wilders moet je er minstens de helft uitscheuren !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je in een partij zit voor vreemdelingenbelangen... wat voor iemand ben je dan ?
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel als je vindt dat jij niets te leren hebt uit de Koran staat het je nog altijd vrij om DS niet te kopen maandag.
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben zelf Vlaams Belanger en ik vind dat u hierin geen gelijk heeft. Laat ze maar korans uitdelen, het liefst aan elke inwoner van Vlaanderen. Zo leert men de werkelijke geschriften kennen waarin wij, Westerlingen en Christenen worden uitgemaakt voor hond en dergelijke.
Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 2 maart 2007 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Standaard lees ik wel online... ik bespaar liever papier ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filip Deman heeft wel gelijk in uw citaat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Als u zich degelijk informeren ipv klakkeloos de mening van een ander volgen 'verlagen' wil noemen, dan verlaag ik mij graag. Ik vind het persoonlijk nogal vervelend dat men in mijn plaats denkt.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 2 maart 2007 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en op meer dan hij alleen
![]() Greet Van Linter, Valerie Seyns... ![]() Bart Laeremans, Cor Gillis... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 2 maart 2007 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dan ook aan ons om ons in andere landen dingen te gaan opleggen of proberen te laten opleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn algemene mening is: fuck religion! Godsdienst ligt aan de basis van zowat alle oorlogen op deze wereld en ontneemt de mens zijn verantwoordelijkheid. Maar ik ben er wel door geboeid en ik ben bereid dingen te lezen om mijn kennis er over te vebreden.
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Als ze bij aankoop van GVA nu eens een bijbel weggaven, dan konden de ongelovigen (de meerderheid van de Vlamingen) de motieven en de levenswijze van de christenen beter leren kennen en begrijpen...
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |