![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam niet. In de islam is het niet noodzakelijk een begrip te hebben van de religie om de overstap te maken. Slechts het belijden van het La ilahe illallah Muhammedun Resulullah is voldoende. Dan is men "weer" moslim. Om mensen tot deze stap te bewegen, keurt islam geweld goed. Mohammed heeft daartoe het voorbeeld gegeven en de islam met het zwaard verspreid. Ook wie na de overstap weer naar zijn oorspronkelijk geloof terugkeerde, dwong Mohammed te vuur en te zwaard weer in het islamkeurslijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euh, hoe dien ik dit antwoord op mijn vraag te interpreteren?
Jij beweert dat er regelmatig films over Mohammed/Allah/islam/... te zien zijn. Best mogelijk, vandaar mijn vraag naar de aard en inhoud van die films. Ik heb nog nooit gehoord van een islamitische versie van films zoals 'Jesus Christ Superstar' of 'Life of Brian'. Jij wel?
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u ons dan eens verklaren hoe het komt dat satirische films over het christendom en christelijke figuren wel mogelijk zijn, terwijl dat niet het geval is over de islam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() islam betekent totale onderwerping van meisjes en vrouwen, waarna zij slavinnen en hoertjes zijn van de moslimmannen.
probeer eens logisch na te denken over wat islam is. Gooi alle boeken weg en kijk naar de bittere vruchten van islam, dan snap je het met je boerenverstand. succes met islamiseren sarah. wees blij dat je hier in het Westen vrij mag rondneuken en een gratis maagdenvliesoperatie krijgt, als je terug wilt in je burqa om kinderen te baren voor de jihad. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Datgenen wat boven wordt gesteld vind ik op zijn minst 'cru' uitgedrukt. Welke godsdienst (of geen godsdienst) iemand ook heeft maakt eigenlijk niets uit. Maar als ik in mijn gemeente een moslim met zijn vrouw en zijn kind zie wandelen dan stel ik me toch vragen. De vrouw en het kind volgen de man op 2 meter afstand. Dat kan toch niet meer in onze tijd. Dat willen we hier niet. Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2007 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |