Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2007, 15:53   #81
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Erg Vlaams ziet deze trouwerij er ook niet echt uit! Het is een zwarte die de trouw doet en het gebeurt op een tradtitioneel zwarte manier. Zo bevestigt WVB de cliché's!
Bwa lijkt me wel een leuk programma, 'k ben alleen benieuwd wie voor die tenten en dat podium gaat dokken..
check de webcam van SN: http://www.sint-niklaas.be/modules/w...p?articleid=64
Oud 21 maart 2007, 15:55   #82
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En objectief dat Rob is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu #11
Vandaar. De loketbedienden hebben geen weet van koppels die geweigerd hebben omwille van voornoemde redenen. Erg verdacht. Heb er met Rob Verreycken over gebeld. Je kan dit niet objectief vinden, maar het is voor onze partij vrij belangrijk dat dit tot op het bot onderzocht wordt.
Oud 21 maart 2007, 15:56   #83
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Bwa lijkt me wel een leuk programma, 'k ben alleen benieuwd wie voor die tenten en dat podium gaat dokken..
check de webcam van SN: http://www.sint-niklaas.be/modules/w...p?articleid=64
Leuke bijdrage.
Oud 21 maart 2007, 15:57   #84
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beweer niet met mijn neus op de feiten te zitten.
Desalniettemin ben jij ook niet objectief want dat had je je vragen gesteld bij degenen die aanleiding gaven tot die Moon-trouwerij.
Ik heb direct gezegd dat het niemand zou zijn met een 'verkeerde' tante, want dat was het in het lang en het breed uitgesmeerd geworden in de media. Wellicht was in dat geval voor een anti-racistisch bezoekje van le roi gekozen inplaats van voor een anti-racistische trouwshow.
Oud 21 maart 2007, 16:00   #85
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KMI
Weersverwachting KMI woensdag 21/03/2007 om 16.30u

Samengevat weerbericht voor vandaag
Vannacht wordt het droger en krijgen we opklaringen over het centrum en het westen van het land. Over het uiterste oosten kan soms nog winterse neerslag vallen. Morgen blijft het overwegend droog over het centrum en het westen, maar over het oosten hangt er meer bewolking waaruit soms nog wat neerslag kan vallen.

Algemene luchtgesteldheid
Tussen een hogedrukgebied op de Atlantische Oceaan en een depressie, die zich van Centraal-Europa tot de Middellandse Zee uitstrekt, wordt onstabiele zeelucht van polaire oorsprong naar ons land aangevoerd. Vannacht bereikt een storing, verbonden aan deze depressie, het oosten van het land en zal morgen en volgende nacht langzaam westwaarts trekken.

Voorspellingen voor vanavond, volgende nacht en morgen donderdag
Vanavond wordt het geleidelijk droog. Over het centrum en het westen van het land wisselen wolkenvelden en soms brede opklaringen elkaar af. Over het oosten hangt er echter meer bewolking en over het uiterste oosten van het land valt er soms wat neerslag, hetzij regen of smeltende sneeuw, en op de Ardense toppen eerder sneeuw. De minima schommelen tussen 0° en -1° op de Ardense hoogten, 4° aan de kust en tussen 1° en 3° elders. Er waait een overwegend matige, aan zee meestal vrij krachtige wind uit het noorden, later krimpend naar noord tot noordwest. Rukwinden van 30 tot 45 km/u.
Spannend.
Oud 21 maart 2007, 16:03   #86
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leuke bijdrage.
Ik wens nie veel bij te dragen aan de keuze van dat konijn Lao Tzu... dat is em nie waard.
Oud 21 maart 2007, 16:04   #87
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Desalniettemin ben jij ook niet objectief want dat had je je vragen gesteld bij degenen die aanleiding gaven tot die Moon-trouwerij.
Ik heb direct gezegd dat het niemand zou zijn met een 'verkeerde' tante, want dat was het in het lang en het breed uitgesmeerd geworden in de media. Wellicht was in dat geval voor een anti-racistisch bezoekje van le roi gekozen inplaats van voor een anti-racistische trouwshow.
Dus ik ben niet objectief omdat ik weiger VB-propaganda te slikken.
Oud 21 maart 2007, 16:08   #88
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijs dat het propaganda is? Maar nee hoor, laat ik je geruststellen, de media zal toch zeker de eerste zijn om deze bewering van Rob na te checken en indien ze niet klopt dit met grote titels aan te kondigen...

..... of niet?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 16:10   #89
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Bewijs dat het propaganda is? Maar nee hoor, laat ik je geruststellen, de media zal toch zeker de eerste zijn om deze bewering van Rob na te checken en indien ze niet klopt dit met grote titels aan te kondigen...

..... of niet?
Liever vandaag dan morgen.
Oud 21 maart 2007, 16:12   #90
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Ik wens nie veel bij te dragen aan de keuze van dat konijn Lao Tzu... dat is em nie waard.
Kan effe niet volgen.
Oud 21 maart 2007, 16:13   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan me idd voorstellen dat jij de rooie St.Niklaas-propaganda gemakkelijker door de strot krijgt.
Oud 21 maart 2007, 16:22   #92
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik stel me voor. Wie wil er nu getrouwd worden door een politieker?
Eigenlijk niet verwonderlijk dat er zoveel huwelijken misgaan.

De huwelijksverbintenis is iets wat in eer en geweten tussen 2 mensen gebeurd, bijgestaan door 2 getuigen en de vertegenwoordiger van de maatschappij.
Die 2 getuigen zijn vrienden en/of familie. Daar valt niks op te zeggen.

Maar die "vertegenwoordiger" van de maatschappij is een schepen of burgemeester. Dat zijn politici nietwaar. Hoe kunnen die nu iets in alle eer en geweten bestendigen?

En ik discrimineer niet, alle politici zijn 1 pot nat. Of moet ik zeggen een rot stinkend potje brij.
Oud 21 maart 2007, 16:31   #93
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Je snapt het nog steeds niet.
Mijn mening;je hoeft helemaal geen vb te stemmen.Je hoeft helemaal niet alles te geloven wat het vb zegt en ga zo maar door.
Maar zomaar alles afdoen alsof we nergens gelijk in hebben,doen alsof wij geen goeie programmapunten en dergelijke zouden hebben,doen alsof wij allemaal slecht zouden zijn,doen alsof fdw bv een dommerik zou zijn(wat al helemaal niet correct is) en kan gerust nog een tijdje voort doen..........

Het enige wat ik vraag is een klein beetje objectief blijven en daarmee bedoel ik ook dat je ook over de andere partijen wel eens het één en ander naar buiten mag brengen.Dag in dag uit zie ik steeds dezelfde mensen het over één partij hebben,een partij die dan nog niet eens iets te zeggen heeft,een partij die in niets of nauwelijks iets verantwoordelijk voor is.

Mijn posts mag je gerust allemaal nagaan.
Ik spreek over alle partijen,vld,cd&v,sp-a ect.....
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 16:33   #94
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik stel me voor. Wie wil er nu getrouwd worden door een politieker?
Eigenlijk niet verwonderlijk dat er zoveel huwelijken misgaan.

De huwelijksverbintenis is iets wat in eer en geweten tussen 2 mensen gebeurd, bijgestaan door 2 getuigen en de vertegenwoordiger van de maatschappij.
Die 2 getuigen zijn vrienden en/of familie. Daar valt niks op te zeggen.

Maar die "vertegenwoordiger" van de maatschappij is een schepen of burgemeester. Dat zijn politici nietwaar. Hoe kunnen die nu iets in alle eer en geweten bestendigen?

En ik discrimineer niet, alle politici zijn 1 pot nat. Of moet ik zeggen een rot stinkend potje brij.
Ieder heeft trouwens het recht de aangewezen schepen te weigeren. Bij Van Bellingen is dat blijkbaar niet het geval! Ben deze zomer ook getrouwd. Als bijv. Chantal Pauwels voor mijn neus stond had ik evengoed iemand anders gevraagd. Groen! strookt niet met mijn politieke voorkeur. En dit is louter wettelijk bepaald! Het is duidelijk genoeg dat Willockx een spelletje aan het spelen is met de politiek en dat WVB zijn excuus-neger is.
Oud 21 maart 2007, 16:35   #95
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ieder heeft trouwens het recht de aangewezen schepen te weigeren. Bij Van Bellingen is dat blijkbaar niet het geval! Ben deze zomer ook getrouwd. Als bijv. Chantal Pauwels voor mijn neus stond had ik evengoed iemand anders gevraagd. Groen! strookt niet met mijn politieke voorkeur. En dit is louter wettelijk bepaald! Het is duidelijk genoeg dat Willockx een spelletje aan het spelen is met de politiek en dat WVB zijn excuus-neger is.
Ik zou idd ook nooit willen trouwen voor chantallke,hell no.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 16:43   #96
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ah, waarom?Mag dat niet, Afrikanen op een podium?
Natuurlijk wel, als het podium toch groot genoeg is.
Oud 21 maart 2007, 16:57   #97
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Die massa-trouw en het circus er rond is er enkel gekomen omdat drie idiote koppels niet door een zwarte getrouwd wilden worden.

Iedereen die tegen dat circus is zou beter bij die drie koppels eens gaan zeggen dat ze in Zwart Afrika moeten gaan trouwen.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 16:59   #98
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Die massa-trouw en het circus er rond is er enkel gekomen omdat drie idiote koppels niet door een zwarte getrouwd wilden worden.

Iedereen die tegen dat circus is zou beter bij die drie koppels eens gaan zeggen dat ze in Zwart Afrika moeten gaan trouwen.
Uw eigen commentaar al eens nagelezen?
Oud 21 maart 2007, 17:00   #99
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Koerden bestaan niet. Dat zijn Bergturken. Net zoals Grieken, die bestaan ook niet. Het zijn namelijk Zeeturken.
Ik dacht altijd dat we in feite allemaal negers zijn ; maar ziedaar : ik dwaal !
Wij zijn allemaal Turken ! Noordzeeturken, Baltische Zeeturken, Midden Aziatische Turken, Kaukasusturken, Perzische Turken, Berberturken, zwarte Turken (niet verwarren met Zwarte Zee turken).

De NSV is in feite de Jonge Turkenstudentenclub Vlaamsche Afdeling.

Al deze turken worden gestuurd door de vereniging van de Grijze wolf
(heeft niets met dat beest dat op een hond trekt te maken, maar is een
keten van breiwolwinkels : de madam die die naam aan die winkel gaf had het over "Grijze wol", maar ze had een druipneus en snufte de naar buiten komende snot op aldus een ongewenst bijikomend snufgeluid makend).

Toen Kemal Pasja Atatürk een afvaardiging van deze jonge Turken ontving
zei er iemand van zijn gevolg (in het turks) Kameraad suprême leider ge moet U dat niet aantrekken : het zijn slechts grijze wol..fff & zo is de benaming van die fractie als geuzennaam als het ware tot stand gekomen.

Het is een schande dat wij ons turk-zijn dermate onderdrukken : bevrijdt ons ! Wordt nu en voor altijd wat ge feitelijk zijt : Türk !!

Alle Turken worden broeders !
Oud 21 maart 2007, 17:03   #100
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Ik dacht altijd dat we in feite allemaal negers zijn ; maar ziedaar : ik dwaal !
Wij zijn allemaal Turken ! Noordzeeturken, Baltische Zeeturken, Midden Aziatische Turken, Kaukasusturken, Perzische Turken, Berberturken, zwarte Turken (niet verwarren met Zwarte Zee turken).

De NSV is in feite de Jonge Turkenstudentenclub Vlaamsche Afdeling.

Al deze turken worden gestuurd door de vereniging van de Grijze wolf
(heeft niets met dat beest dat op een hond trekt te maken, maar is een
keten van breiwolwinkels : de madam die die naam aan die winkel gaf had het over "Grijze wol", maar ze had een druipneus en snufte de naar buiten komende snot op aldus een ongewenst bijikomend snufgeluid makend).

Toen Kemal Pasja Atatürk een afvaardiging van deze jonge Turken ontving
zei er iemand van zijn gevolg (in het turks) Kameraad suprême leider ge moet U dat niet aantrekken : het zijn slechts grijze wol..fff & zo is de benaming van die fractie als geuzennaam als het ware tot stand gekomen.

Het is een schande dat wij ons turk-zijn dermate onderdrukken : bevrijdt ons ! Wordt nu en voor altijd wat ge feitelijk zijt : Türk !!

Alle Turken worden broeders !
Heil Mustafa Kemal Atatürk!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be