![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
check de webcam van SN: http://www.sint-niklaas.be/modules/w...p?articleid=64
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desalniettemin ben jij ook niet objectief want dat had je je vragen gesteld bij degenen die aanleiding gaven tot die Moon-trouwerij.
Ik heb direct gezegd dat het niemand zou zijn met een 'verkeerde' tante, want dat was het in het lang en het breed uitgesmeerd geworden in de media. Wellicht was in dat geval voor een anti-racistisch bezoekje van le roi gekozen inplaats van voor een anti-racistische trouwshow.
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Ik wens nie veel bij te dragen aan de keuze van dat konijn Lao Tzu... dat is em nie waard.
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
..... of niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Liever vandaag dan morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kan effe niet volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me idd voorstellen dat jij de rooie St.Niklaas-propaganda gemakkelijker door de strot krijgt.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me voor. Wie wil er nu getrouwd worden door een politieker?
Eigenlijk niet verwonderlijk dat er zoveel huwelijken misgaan. De huwelijksverbintenis is iets wat in eer en geweten tussen 2 mensen gebeurd, bijgestaan door 2 getuigen en de vertegenwoordiger van de maatschappij. Die 2 getuigen zijn vrienden en/of familie. Daar valt niks op te zeggen. Maar die "vertegenwoordiger" van de maatschappij is een schepen of burgemeester. Dat zijn politici nietwaar. Hoe kunnen die nu iets in alle eer en geweten bestendigen? En ik discrimineer niet, alle politici zijn 1 pot nat. Of moet ik zeggen een rot stinkend potje brij.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn mening;je hoeft helemaal geen vb te stemmen.Je hoeft helemaal niet alles te geloven wat het vb zegt en ga zo maar door. Maar zomaar alles afdoen alsof we nergens gelijk in hebben,doen alsof wij geen goeie programmapunten en dergelijke zouden hebben,doen alsof wij allemaal slecht zouden zijn,doen alsof fdw bv een dommerik zou zijn(wat al helemaal niet correct is) en kan gerust nog een tijdje voort doen.......... Het enige wat ik vraag is een klein beetje objectief blijven en daarmee bedoel ik ook dat je ook over de andere partijen wel eens het één en ander naar buiten mag brengen.Dag in dag uit zie ik steeds dezelfde mensen het over één partij hebben,een partij die dan nog niet eens iets te zeggen heeft,een partij die in niets of nauwelijks iets verantwoordelijk voor is. Mijn posts mag je gerust allemaal nagaan. Ik spreek over alle partijen,vld,cd&v,sp-a ect..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk wel, als het podium toch groot genoeg is.
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Die massa-trouw en het circus er rond is er enkel gekomen omdat drie idiote koppels niet door een zwarte getrouwd wilden worden.
Iedereen die tegen dat circus is zou beter bij die drie koppels eens gaan zeggen dat ze in Zwart Afrika moeten gaan trouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uw eigen commentaar al eens nagelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij zijn allemaal Turken ! Noordzeeturken, Baltische Zeeturken, Midden Aziatische Turken, Kaukasusturken, Perzische Turken, Berberturken, zwarte Turken (niet verwarren met Zwarte Zee turken). De NSV is in feite de Jonge Turkenstudentenclub Vlaamsche Afdeling. Al deze turken worden gestuurd door de vereniging van de Grijze wolf (heeft niets met dat beest dat op een hond trekt te maken, maar is een keten van breiwolwinkels : de madam die die naam aan die winkel gaf had het over "Grijze wol", maar ze had een druipneus en snufte de naar buiten komende snot op aldus een ongewenst bijikomend snufgeluid makend). Toen Kemal Pasja Atatürk een afvaardiging van deze jonge Turken ontving zei er iemand van zijn gevolg (in het turks) Kameraad suprême leider ge moet U dat niet aantrekken : het zijn slechts grijze wol..fff & zo is de benaming van die fractie als geuzennaam als het ware tot stand gekomen. Het is een schande dat wij ons turk-zijn dermate onderdrukken : bevrijdt ons ! Wordt nu en voor altijd wat ge feitelijk zijt : Türk !! Alle Turken worden broeders !
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |