![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog steeds geen spoor naar de vermeende racisten in de zaak Bellingen.
Het gerucht dat het twee Turkse koppels waren werd ook nog niet bevestigd maar doet al langer de ronde. Citaat:
Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 21 maart 2007 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wouter op zich is wel ok zulle, maar 't is de Freddy die voor geen meter te vertrouwen is...
Best lollige kerel overigens. de Wouter hé, nie de Freddy, ik schrok dan ook wel efkes dat ik zag dat die ineens schepen was geworden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk kennen ze de identiteit wel maar stemt ze niet overeen met de progressieve verwachtingen, noch past ze in hun klassiek demoniseringsplaatje van rechts. Heel die geheimdoenerij (ondanks de heisa in de media) doet vermoeden dat minstens een aantal van de racisten allochtonen zijn en meer bepaald verrijkers van de religie van de vrede en de "verdraagzaamheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Alweder info vanuit zeer onverdachte en objectieve bron....
Wees nu eens eerlijk; is dat niet lastig zo elke dag op alles kankeren? Kunnen jullie nog lachen? Zijn er dingen waar julllie GEEN complot achter vermoeden?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Heb je d'r moeite mee dat de hypocrisie van de poco's aan de kaak gesteld wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer negers en minder Willockxen, I'd say.
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bewijs het tegendeel. Ga op zoek naar de daders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja ergens moet men die trouwers toch kunnen vinden he. Want dat moeten toch mensen zijn die naar het stadhuis zijn geweest voor hunnen ondertrouw (of heet dat tegenwoordig niet meer zo ?).
zo moeilijk kan dat niet zijn volgens mij...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vandaar. De loketbedienden hebben geen weet van koppels die geweigerd hebben omwille van voornoemde redenen. Erg verdacht. Heb er met Rob Verreycken over gebeld. Je kan dit niet objectief vinden, maar het is voor onze partij vrij belangrijk dat dit tot op het bot onderzocht wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achter de smaak van de hamburgers van de Gaspard van Peeteghem bvb, die zijn onbetwistbaar nummer 1 Alhoewel Gaspard nu ook wel genoemd wordt in een minder frisse zaak... ge moet weten de Gaspard kan wreed goe hamburgers bakken, (vooral zijn vrouw eigenlijk) en koersen en koersen organiseren, maar daar stopt het dan ook wel, Toch is die blijkbaar ook Schepen geworden in Sint-Niklaas... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het dan toch zo belangrijk is voor uw partij dan weet u wat te doen: onderzoek het tot op het bot en verbaas ons allen. En nu: aan het werk!
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Moest het inderdaad blanken zijn, dan zouden ze ALLANG gevonden zijn (en ge-interviewd). Maar blijft verdomd muisstil, je hoort er niets van. Tis gewoon een verkiezingsstunt, laat ze maar doen. Net als de 1010-actie, de dioxine-crisis, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Tenzij ze natuurlijk enkel mondeling geweigerd hebben na informatie gevraagd te hebben. Niemand weet 100% zeker hoe het ging, behalve de desbetreffende ambtenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En de spookkoppels...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is Willockx die er zo'n probleem van gemaakt heeft waarbij de "schuldigen" wel benoemd werden (Vlaams Belang) maar nooit getoond!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las onlangs in de Standaard (Mathias Danneels) dat ze bij Ecolo nu ook een 'Rob Klop' hebben: Mohamed El Khattabi. De groene schepen van Mobiliteit in Schaarbeek, Mohamed El Khattabi, diende ontslag te nemen uit het college. De man bleek zijn vrouw in het ziekenhuis te hebben getimmerd. Met een gebroken neus. Heb je met deze Schaarbeekse schepen van mobiliteit evenveel problemen als met Rob Klop (VB) of zijn we tegenover groenen ietwat toleranter? http://lvb.net/item/4334 ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 maart 2007 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wablief de groene partij is een partij van wijventoekkers... ???
waar is hier dat cordon sanitaire....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Das een goeie. Toch wel raar dat ze daar over zwijgen maar over rob klop niet? ![]() Achja,tis juist,de ene mag alles en de andere niet. Dus de ene mag enen vermoorden en de andere niet. Logica van linksen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |