![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=93 Maar als die een communiquee rondsturen heeft dat uiteraard nieieieiets met het V**lB te maken... ![]() ![]() Hier vind je die ook nog eens, met fototjes: http://www.christelijkvlaanderen.be/index.php?id=44 ![]() http://www.christelijkvlaanderen.be/index.php?id=45 de persverantwoordelijke van het V**lB die een oproep aan het V**lB richt!! ![]() Niet te verwonderen dat hij soms niet meer weet in wiens naam hij zgn. schrijft ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vlaamsbelangantwerpen.be/page.php?linkID=44 Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2007 om 13:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan zeg, laten we nu eens eerlijk zijn. Het Vlaams Belang is tegen homoseksualiteit als gedraging, net zoals Bisschop Léonard. Waarom moeten de Vlaams Belangers zich hiervoor schamen op dit forum. Waarom in zulke bochten wringen dat het niet het partijstandpunt is.
Het Vlaams Belang is tegen homoseksualiteit en dat is niet meer dan terecht. De partij militanten horen hier fier over te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 9 april 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ik ben de hypocrisie van de Belgische politiek grondig beu. Ik vind dat je moet uitkomen voor je gedachtengoed, trots zijn op je gedachtengoed en niet altijd electoraal gaan denken. Ik vind dat het Vlaams Belang daar de laatste tijd ook teveel aan meedoet. Waar is het goede oude Vlaams Blok gebleven die messcherpe, kristalheldere standpunten innam. De mensen wisten tenmiste wat ze aan de partij hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() @ max= ik schaam mij hier niet voor en het is een mening die zeer veel bijval heeft binnen het VB. Voor mij moeten homo's leren leven met de beperkingen van hun keuze.
Ze wijken in ieder geval af van datgene wat normaal is. Maar feit is dat deze PM niet van het VB kwam. Je weet nog altijd wat je aan het VB heft; het is de enige partij die duidelijke standpunten in neemt. nodeloos provoceren is een andere zaak. EMaar ik vraag me af als homo's zich normaal voelen? Waarom hebben ze dan gay games en dergelijke nodig om hun afwijkende gedrag in de verf te zetten? Laatst gewijzigd door ilfalco : 9 april 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() blij dat de misleidende titel aangepast is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Administrator
|
![]() Ik krijg (nog) geen antwoord van de persoon in kwestie.
Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vergist u zich schromelijk. Ga maar eens naar Maleizen bij Overijse. Daar is een klooster waarvan de verantwoordelijke priester heel goede contacten onderhoudt met mgr. Léonard (hij stuurt mogelijke priesterkandidaten steeds door naar Namen... tot grote woede van Danneels trouwens, en waarmee hij het daardoor al meer dan eens aan de stuk heeft gekregen). Op zondag is er daar een traditionele misviering. De kerk zit er bomvol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En stel dat het zo is, dan nog hebben wij als christenen het recht (vanuit uw standpunt) en de plicht (vanuit ons standpunt) deze normen door te geven. En is er dus niets op tegen dat onze geestelijken dat publiekelijk verwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we? Er is in deze wereld ook onrecht; er gebeuren moorden; mensen handelen onethisch; enzovoort. Allemaal feiten. Op geen enkele wijze hoeven wij zaken als juist te aanvaarden die niet overeenkomstig de christelijke moraal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het Vlaams Belang afstand moeten nemen van die man? Ethisch is er een ononderbroken lijn tussen de standpunten van de Kerk over abortus, euthanasie en homoseksualiteit en welke het Vlaams Belang ten opzichte van deze zaken inneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die lijn brokkelt toch meer en meer af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nog niet heel lang geleden was het ook niet "overeenkomstig de christelijke moraal" om vrouwen evenwaardig aan mannen te beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Oh, I know! Dat is ook de reden waarom ze er natuurlijk geen afstand van nemen... maar sommigen willen dat niet inzien. Nogal hypocriet, want die "Beweging voor Christelijke Solidariteit" bestaat volledig uit VB'ers en is er dus ontegensprekelijk nauw mee verbonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Nochtans was dit voorbarig:
Van der Sande vindt het blijkbaar zelf niet eens nodig om er duidelijkheid over te scheppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Indien het artikel aanvaard wordt, dan kan het VB uitpakken mat zijn rechtlijnigheid, indien anders, kunnen ze gauw gauw er afstand van nemen. Ik begin stilletjesaan in die richting te denken.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |