![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zulke zaken kom ik als autochtoon ook tegen, tramchauffeurs die zagen omdat ik geen ticket gekocht heb aan de automaat, mss stond mijn gezicht hem niet aan, en dan, zolang hij mijn geld maar wisseld en een ticket levert is het ok voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jammer genoeg deels waar...
Kom wat gaan ze met die sadististjes doen ... ? 1 De gesloten jeugdinstelling : wat dus wil zeggen dat ze in het kader van heropvoeding inderdaad naar de voetbal mogen, naar huis mogen bij pa en ma op bezoek, een uitstapje naar hier en een naar daar... 2 Den bak, : wat dus wil zeggen dat ze als ze een relatie hebben mogen sexen in het het privé kamertje, een tv op de kamer eventueel met computer, 's morgens uw gatzetje lezen met een sjatje kaffe, en eventueel overdag vrijwillig wat werk doen, kwestie van de tijd te doden... en verder boekskes lezen uit de bib. 3 Ocharme de sukkelaars, misbegrepen, ongelukkige jeugd , "een accident de parcours" en vrijspraak... en binnen een week of 2 terug los op 't straat... toffe opties, niet, ... ah ja nummer 4 is ontoerekeningsvatbaar, een paar maand zothuis, doen alsof ge genezen zijt, en na 6 maand staan ze al terug buiten... Dat is de realiteit van het belgische gekrom, voor dergelijke zaken... een executiepeleton of wat publieke lijfstraffen, zouden een wat ontradender effect geven niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VTM heeft dat weggehaald omdat ze een klacht wegens privacyschending enz van de MIVB aan hun broek hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet wel een beetje leren lezen, het feit was niet grappig wel dat ik toevallig ongeveer hetzelfde heb meegemaakt. Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je ooit al eens een bezoek aan een gevangenis gebracht?
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Och, als er een anders gekleurde mens zoiets tegenkomt is het altijd racisme wat de wat de klok slaat, mss moet men er maar eens rekening mee houden dat mensen (hier de tramschauffeur) ook wel een humeurig kunnen zijn, en ik kan mij best inbeelden dat bij het zien van een blonde stoot zijn humeur wel eens kantelt in de positieve zin dan, altijd vriendelijk zijn tegen iedereen kan ik ook niet.
Laatst gewijzigd door alberto : 8 mei 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij was er niet,ik wel. En de klant na die man was geen knappe blonde stoot.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar tjah blijkbaar is die contructiefout waar je naar verwijst zowat bij iedereen min of meer aanwezig het doet me lichtelijk denken aan dat experiment waarbij een acteur het uitschreeuwde van de pijn wanneer er zogezegd een elektrische stroom doorheen z'n lichaam ging feit bleek dat vele doodgewone mensen tot een priester toe maar al te vlijtig aan het voltknopke draaiden nadat men had wijsgemaakt dat het helemaal geen kwaad kon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Die mensen die roepen dat ze het openbaar vervoer niet gebruiken wegens "te gevaarlijk" komen er anders ook nooit, anders hadden ze wel geweten dat hun gezwets zwaar overdreven is en het gevolg is van het lezen van fragmentarische horrorverhalen in de gazetten.
Dat zijn dezelfde onozelaars die denken dat Borgerhout oorlogsgebied is, terwijl dat één van de gezelligste wijken in A'pen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zit elke week meer dan 7 uur op het OV en ik maak wel marginale dingen mee soms, maar tot nu toe niks noemenswaardig erg.
Laatst werd er een Marokkaanse met een kort broekske nagefloten door een hanggroepke, waarop ze hen begon uit te schelden, er eentje een lap ik zijn gezicht gaf en de roltrap afging terwijl ze haar middelvinger opstak. Da was echt wel superzalig. ![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb meer last van de lange duur van sommige trajecten, de trams maken soms vele omwegen en de Leien zitten vaak potdicht. Overdag zit je opgepropt en 's nachts moet je te lang wachten of komt er helemaal niks. In Diamant moet je een kilometer onder de grond wandelen voor ge aan u tram zijt. Ik zou liever meer trams hebben die langer rijden dan al die paarse mannekes maar soit.
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd ![]() Laatst gewijzigd door Tina : 8 mei 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |