![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het geval van de topic is het enkel de plaats belangrijk waar de eigenaar de inbreker heeft kunnen pakken. Ik hoop voor hem dat dit nog op z'n eigen perceel was en niet op het openbaar domein. Wat echter aangeraden wordt door de politie: Wanneer je thuis bent en je verdachte geluiden hoort dan volstaat het meestal het licht aan te steken of lawaai te maken om de inbreker op de vlucht te doen slaan. Hij heeft er immers geen enkel belang bij om herkend te worden . Indien een confrontatie toch plaatsvindt : tracht kalm te blijven geef of doe wat gevraagd wordt vermijd een gevecht aan te gaan tracht de dader zo goed te observeren om de politiediensten een degelijke beschrijving te kunnen geven tracht het vluchtmiddel en de vluchtrichting na te gaan verwittig daarna zo vlug mogelijk de politie maak een lijst op van wat gestolen is (voeg hier foto's van je meest kostbare voorwerpen aan toe) licht je verzekeraar en je financiële instelling in Bij het volgen van deze stapjes kan je in principe niet indruisen tegen de wet en je loopt zelf geen gevaar. Doch als de inbrekers met de auto gaan lopen zou ik een steentje in de achterruit proberen keilen, makkelijker voor de politie om die wagen dan terug te vinden en het kan je max. zelf een achterruit kosten
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 10 mei 2007 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is een niet-gewelddadige manier, de door U zo vereerde criminelen overkomt geen enkel kwaad en wij zijn er met één pennetrek voorgoed van af. Het wordt pas echt plezant wanneer criminelen naar hun eigen land moeten sturen, waar vaak (in tegenstelling tot hier) draconische maatregelen heersen. Ik hoop dat ze ons dan een postkaart sturen van wat ze met dat gespuis hedaan hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vrij vertaald naar het nederlands. Hier mijn portefeuille, en de vuist oep U bakkes. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iemand een Koekje Soylent Green op zijn Maddox, met scheutje echte Ierse poteen?
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() [quote=araneus;2652709]Ik zou geen baseballbat gebruiken, maar als ik iemand 's nachts bij mij binnen tref die er niet moet zijn dan gaat die bij voorkeur horizontaal terug buiten.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal een bericht opgevangen, googel je met trefwoorden: inbreker honkbalknuppel veelpleger aks snel veel kranten/berichten op Net tevoorschijn en zelfs nu staan veel van de berichten nog binnen bereik. Voorbeeld: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/..._inbreker.html Let op de betiteling: "veelpleger". Hier nog een bundel: http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...leger&where=nl
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder. Je gaat er precies al vanuit dat de persoon van dit topic een moslim is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddox is iemand die het beu is. Niks stoer. Maar gewoon trop is te veel, en te veel is trop.
Betuttelen helpt niks, en dat is duidelijk te merken. Hard straffen helpt ook niet veel, maar op zijn minst hebben de wetsvrezende burgers het gevoel dat er iets gebeurd.
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je speelt natuurlijk een thuismatch, dus je hebt terreinkennis, dit kan in je voordeel spelen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor alle duidelijkheid, als een inbreker zich in mijn huis waagt, de veiligheid en/of privacy van mijn gezin, vrouw en kinderen schendt, dan kan ie maar beter niet uitschuiven tijdens het weglopen want ik slaag 'm met mijn 'wandelstok' de kop in tot ie niet meer beweegt. dat mag je gerust als een belofte noteren. ps en ik ben niet 'slecht te been' ik heb die stok geërft van een familielid oud-koloniaal ... ik denk dat dat geschikt materiaal is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in belgië mag je 'bij nacht' ttz vanaf schemerdonker uitgaan van een 'vermoeden van wapen' bij de indringer, omdat je dat visueel niet kan vaststellen je zou dus inbrekers moeten aanraden vooral niet 's nachts te werken, want dan zijn ze zo goed als vogelvrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een inbreker achtervolgt en hem invalide slaat met een honkbalknuppel heb je grote kans dat je zelf de lik ingaat. Die Duitse vrouw die de verkrachter van haar dochter in de rechtzaal doodschoot heeft ook een fikse douw gekregen. Zelfs de politie zelf dient zich aan bepaalde regels tav het gebruik van geweld te houden.
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Als die Duitse dame de verkrachter op heterdaad te lijf was gegaan zou de zaak totaal anders hebben gelegen, noodweer-exces enzo. Als iemand op het tijdstip van het delict "ingeschakeld" raakt kan een situatie escaleren. Het is bekend dat een politie-agent (in Nederland) zeer snel problemen krijgt als er maar iets van geweld gebruikt moet worden.
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Echt gast, hoe is het een afbraak van de rechtstaat als sommige situaties los bekeken moeten worden? Als u dat nu eens aangeeft ipv op de man te "discussieren".
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=Preuße;2652974]
Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 11 mei 2007 om 03:00. |
|
![]() |
![]() |