Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2007, 17:56   #81
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Zeg, komt die burgeroorlog er nu?, want Borgerhout is hier een straat van en ik zou graag gaan kijken naar de barricades.
Oud 30 mei 2007, 17:56   #82
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Da's waar, manneke. 't Is allemaal één groot complot! Een complot zeg ik u! Als ik van u was, ik bleef hier geen moment langer en ik emigreerde naar betere oorden. Mag ik u Polen aanbevelen? Of Rusland? Gelijkgezinden genoeg daar.
Je hebt alle islamitische landen vergeten aan te raden, Rafke.
Oud 30 mei 2007, 17:59   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zeg, komt die burgeroorlog er nu?, want Borgerhout is hier een straat van en ik zou graag gaan kijken naar de barricades.

Dat bordje van FDW heeft het slechts 10 minuten overleefd hoorde ik.
Dus neen. Die burgeroorlog werd voorkomen.
Oud 30 mei 2007, 17:59   #84
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn de beschietingen al bezig?
Verwittig mij aub...dan trek ik met mijn arsenaal naar ginder, daar lopen genoeg easy targets rond...zeker met zo een kapke op hun kop (just kidding)
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:16   #85
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
....en dan napalm. Dan is het ineens opgelost en komt er geen burgeroorlog meer zoals de starter van de draad blijkbaar wil.
Kun je dan even wacht tot ik weg ben? Sterven voor het vaderland, volledig akkoord. Maar doodgenapalmd worden is nogal dom...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:18   #86
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Zijn de beschietingen al bezig?
5 minuten geduld zeg, zo'n artilleriekanon is zwaarder dan dak dacht...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:20   #87
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
5 minuten geduld zeg, zo'n artilleriekanon is zwaarder dan dak dacht...
Mag ik al beginnen snipen vanaf de boerentoren?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:28   #88
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hebt alle islamitische landen vergeten aan te raden, Rafke.
Nee Knuppelke, die vergat ik niet. De islam is immers het grote gevaar waaraan jullie willen ontsnappen. Maar als je daar liever naartoe wil dan naar het ultra-katholieke Polen, mij niet gelaten hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:29   #89
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

"Deze middag bekroop mij een zalig gevoel. Ik wandelde in een straat zonder haat. Zo zag dat er dus uit een straat zonder haat.
Ik herkende eigenlijk niet veel uit mijn jeugd in die straat zonder haat. Geen spelende kindertjes. Geen gezelligge cafeetjes. Geen leuke muziek. Geen keuvelende oudjes op de stoep. Geen mooie meisjes in minirokjes. Geen bloemetjes

Het leek mij allemaal een beetje grauw en grijs. Gek gekrabbel op de ruiten. Het is niet altijd duidelijk wat achter die ruiten te doen was. Weinig kleur op straat, veel zwart.
Eindelijk duikt toch een beetje kleur op in de straat. Een rijzige mooie blondine gehuld in een verrukkelijk rood kleedje steekt boven het gezelschap uit.

De dame toont een bordje. Het bordje wordt opgehangen. "Zonder Jihaad straat" staat op het bordje te lezen.
Raar denk ik bij mezelf. "Jihaad" is dat niet wat die gemaskerde terroristen steeds roepen, op TV. En ik denk verder : dat kunnen we hier inderdaad best missen.

Maar op het ogenblik dat ik net een goedkeurend hoofdknikje wil wagen naar de verukkelijke dame, breekt de hel uitDe dame met haar gevolg worden belaagd door losgeslagen wildemannen.. Waar ik er net nog van overtuigd was dat dit een straat zonder jihaad was, wordt ik nu overvallen door de twijfel. Wat ik enkel kende van op de TV gebeurt nu voor mij ogen. Mannen, veel mannen eigenlijk, brabbelen een taaltje tegen mekaar dat ik niet versta. Ook het nodige gesticuleer ontbreekt niet. De decibels gaan de hoogte in. Ik begin mij plots toch onbehaagllijk te voelen.

De mooie dame en haar gevolg verlaten de straat. Geroep, getier, de bordjes worden van de palen gerukt. Ze worden op de grond gesmeten en vertrappeld. En plots ben ik er zeker van. Dit waren beelden die ik al op TV had gezien

Weliswaar werden de cartoons, Amerikaanse vlaggen of Bush poppen vervangen door straatnaambordjes, maar deze beelden die had ik zeker al op TV gezien.En plots bekruipt mij een beklemmend angstgevoel. Er is plots heel veel haat rond mij in de "straat zonder haat". Eigenlijk had ik zelden zo veel haat bij mekaar gezien. Ik ben dan maar ijlings de straat zonder haat uitgerend."Dat was geen al te prettige ervaring. En mijn besluit staat vast : in het vervolg laat ik die straten "zonder haat" links liggen.

Bron: http://solluceatomnibus.skynetblogs.be/

Laatst gewijzigd door smiley : 30 mei 2007 om 18:31.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:29   #90
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee Knuppelke, die vergat ik niet. De islam is immers het grote gevaar waaraan jullie willen ontsnappen. Maar als je daar liever naartoe wil dan naar het ultra-katholieke Polen, mij niet gelaten hoor...
In Polen krijg je nog gemakkelijk een goed glas wijn of een frisse pint.
Oud 30 mei 2007, 18:30   #91
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]"Deze middag bekroop mij een zalig gevoel. Ik wandelde in een straat zonder haat. Zo zag dat er dus uit een straat zonder haat. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Ik herkende eigenlijk niet veel uit mijn jeugd in die straat zonder haat. Geen spelende kindertjes. Geen gezelligge cafeetjes. Geen leuke muziek. Geen keuvelende oudjes op de stoep. Geen mooie meisjes in minirokjes. Geen bloemetjes.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Het leek mij allemaal een beetje grauw en grijs. Gek gekrabbel op de ruiten. Het is niet altijd duidelijk wat achter die ruiten te doen was. Weinig kleur op straat, veel zwart.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Eindelijk duikt toch een beetje kleur op in de straat. Een rijzige mooie blondine gehuld in een verrukkelijk rood kleedje steekt boven het gezelschap uit. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]De dame toont een bordje. Het bordje wordt opgehangen. "Zonder Jihaad straat" staat op het bordje te lezen. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Raar denk ik bij mezelf. "Jihaad" is dat niet wat die gemaskerde terroristen steeds roepen, op TV. En ik denk verder : dat kunnen we hier inderdaad best missen. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Maar op het ogenblik dat ik net een goedkeurend hoofdknikje wil wagen naar de verukkelijke dame, breekt de hel uit.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]De dame met haar gevolg worden belaagd door losgeslagen wildemannen.. Waar ik er net nog van overtuigd was dat dit een straat zonder jihaad was, wordt ik nu overvallen door de twijfel. Wat ik enkel kende van op de TV gebeurt nu voor mij ogen. Mannen, veel mannen eigenlijk, brabbelen een taaltje tegen mekaar dat ik niet versta. Ook het nodige gesticuleer ontbreekt niet. De decibels gaan de hoogte in. Ik begin mij plots toch onbehaagllijk te voelen. [/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]De mooie dame en haar gevolg verlaten de straat. Geroep, getier, de bordjes worden van de palen gerukt. Ze worden op de grond gesmeten en vertrappeld. En plots ben ik er zeker van. Dit waren beelden die ik al op TV had gezien.

Weliswaar werden de cartoons, Amerikaanse vlaggen of Bush poppen vervangen door straatnaambordjes, maar deze beelden die had ik zeker al op TV gezien.
[/SIZE][/FONT]

[SIZE=4][FONT=Times New Roman, Times, serif]En plots bekruipt mij een beklemmend angstgevoel. Er is plots heel veel haat rond mij in de "straat zonder haat". Eigenlijk had ik zelden zo veel haat bij mekaar gezien. Ik ben dan maar ijlings de straat zonder haat uitgerend."

[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Dat was geen al te prettige ervaring. En mijn besluit staat vast : in het vervolg laat ik die straten "zonder haat" links liggen.
[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman, Times, serif][SIZE=4]Bron: http://solluceatomnibus.skynetblogs.be/
[/SIZE][/FONT]
10 op 10 voor tekstopmaak!

Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 mei 2007, 18:31   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Polen krijg je nog gemakkelijk een goed glas wijn of een frisse pint.
Als je genoeg neertelt toch...

Citaat:
Oud 30 mei 2007, 18:32   #93
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je genoeg neertelt toch...
Goedkoop daar hoor. Al geweest?
Oud 30 mei 2007, 18:35   #94
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mooie dame en haar gevolg verlaten de straat. Geroep, getier, de bordjes worden van de palen gerukt. Ze worden op de grond gesmeten en vertrappeld.
Bron: http://solluceatomnibus.skynetblogs.be/
Goh, wat was dat jong, die personen die die bordjes van die palen rukten, zo verzuurd dat die waren, waar is de verdraagzaamheid gebleven vraag ik me dan af.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:35   #95
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
10 op 10 voor tekstopmaak!

Rafke het is reeds lang rechtgezet. Staat de inhoud van de tekst u niet aan misschien ?
Oud 30 mei 2007, 18:44   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goedkoop daar hoor. Al geweest?
Allicht niet. Raf lust geen katholieken met homofobie.

Rafke gaat liever hete thee drinken in Egypte, genietend van de terechtstelling van een seksegenoot die de (plaatselijke) wet op homofilie niet naleefde.
Oud 30 mei 2007, 18:44   #97
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rafke het is reeds lang rechtgezet. Staat de inhoud van de tekst u niet aan misschien ?
Ni op letten Smiley...Rafke is deze namiddag serieus met de billen bloot gegaan op dit forum...om een of andere reden bekruipt mij echter het gevoel dat hij dat helemaal niet erg vond...maar alla...
Oud 30 mei 2007, 18:47   #98
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ni op letten Smiley...Rafke is deze namiddag serieus met de billen bloot gegaan op dit forum...
Waar mag d�*t dan wel gebeurd zijn?

Citaat:
Oud 30 mei 2007, 18:56   #99
Marlboro
Banneling

Standaard

Een goeie zaak gvdm en de waarheid.

Westerse theologen hebben gewaarschuwd voor de mogelijke gevolgen van jihad. De Nederlandse arabist Hans Jansen schrijft in zijn boek God heeft gezegd. Terreur, tolerantie en de onvoltooide modernisering van de islam; "zolang als de plicht om op jihad te gaan (...) nog door groepen moslims wordt geinterpreteerd als een goddelijke opdracht om oorlog te voeren tegen de niet-moslims in het Westen, hebben niet-moslims maar twee alternatieven: zich verdedigen of zelf moslim worden." [1]
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 18:56   #100
Marlboro
Banneling

Standaard

Jihad in Molenbeek?

Volgens een Marokkaanse journaliste van Het Nieuwsblad die gedurende twee maanden leefde tussen islamitische jongeren in Molenbeek, zou men daar volop jongeren ronselen om mee te doen met de Jihad.

De jongeren zouden naar opleidingskampen in Afghanistan gaan om daar te leren hoe men aanslagen moet plegen. De journaliste kwam ook in het bezit van een Nederlandstalige handleiding voor het plegen van aanslagen.

Ook al zeggen de staatsveiligheid en de regering dat het niet zo erg is als de journaliste beweert, toch blijft het daarom niet minder gevaarlijk. Het wordt hoog tijd dat men eens een deftig integratie en vreemdelingenbeleid gaat uitwerken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be