![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Zeg Einstein, gij kwam wel met uw pitbull voor de pinnen he. Of ben je jezelf aan het uitlachen? (in dat geval: respect!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een sympathieke Jack Russel, neen, das aan die mannen niet besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé, de hype der professioneel-verongelijkten is weer eens in volle gang. Jullie hebben toch echt niet veel nodig om als hersenloze meelopers in koor boe! en bah! te roepen op basis van een onnozel krantenartikel, hé. Misschien is het een soort van nieuwe gemeenschapsvorming, nu het sociale weefsel zo goed als vernietigd is. Een zelfbenoemde correcte triggert even en jullie springen op commando allemaal samen op de kap van één "slechterik" om te bewijzen hoe goed jullie zelf wel zijn en hoe goed jullie in de pas kunnen lopen. Even aan het sleuteltje draaien volstaat om de massa op te winden als een emo-robotje. Morgen is de gespeelde verontwaardiging weer vergeten, tot aan de volgende boe!- en bah!-hype. De culturele revolutie is nakend!
Laatst gewijzigd door Kortaf : 2 augustus 2007 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het correct interpreteren van een boodschap levert voor jou onoverkomelijke problemen op, nietwaar?
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Raf, mag je surfen op het werk of heb je een dag verlof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de ACV zich aangesproken voelt door deze advertentie zegt ook al iets...
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij? Wat is jouw excuus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 augustus 2007 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg raf...ivm die schat doe geen moeite ge kunt mij niet krijgen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een jaloerse kutmentaliteit: zich moeten verantwoorden voor het niks doen. (Niet tegen u hè, Raf)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch geen beroepsdopper zeker?
Mensen die al gezien hebben hoe jij mij in alle mogelijke topics stalkt, zouden nochtans wel eens tot een heel andere conclusie kunnen komen. Ik ben er van overtuigd dat je stiekem een crush op me hebt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ACV overdrijft.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() jawel.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan die restaurantuitbater alleen maar gelijk geven. Wat het ACV betreft: voelen zij zich soms persoonlijk aangesproken?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zulk een werkgever vindt, maak er een foto van en kader die in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Denk even in dat werkloosheid wordt geprivatiseerd en beschouwd als een verzekering: zoiets als een brandverzekering voor het huis, of een hospitalisatieverzekering. Je kan beiden (alle verzekeringen eigenlijk) maar afsluiten als je ervoor betaalt, en je kan er van innen, mits dat risico zich voordeed, maar dan ook maar beperkt.... Denk even na, wat dit zou te weeg brengen. Je zal dan zelf moeten kiezen of je al dan niet een werkloosheids- of ziekteverzekering afsluit. De pamper staat helpt je niet in je beslissing, maar jij kan wel besluiten waar je geld naartoe gaat, ipv. naar die reusachtige put van de verzorgingsstaat. Eigenlijk is die verzorgingsstaat niet meer dan één grote omkoopmachine. Als ieder een beetje krijgt, valt die staat niet uit elkaar. Systeem ineengestoken door één van de Saksen Coburgs, dewelke weet ik niet meer en is trouwens ook niet belangrijk.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |