![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() je bent echt wereldvreemd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nu ga je weer uit de bocht... kan jouw brein enkel in zwart en wit denken? heb jij slechts twee hersencellen? moet je ieders woorden steeds verdraaien zoals het je uitkomt? allemaal vragen die ik me stel bij het lezen van jouw bijdgragen (slik) hier
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie ik dat verkeerd dan? Is het weer te zwart wit? 2 hersencellen is dan 1 meer dan u. =D Laatst gewijzigd door HAMC : 9 augustus 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is je dat dan lief, je gaat geweld gebruiken om je bezittingen en familie te verdedigen, om ze dan aan een crimineel te moeten geven, legaal.
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als iemand mijn gezin bedreigt zal ik ze verdedigen, met hand en tand als iemand mijn eigendom bedreigt zal ik dit niet doen. u stelt dat u gewoon mag scjieten omdat u niet weet wat een inbreker van plan is. ik zeg dat ik dit niet zal doen zolang hij voor mij en mijn familie geen bedreiging vormt. ik schiet geen mensen neer omwille van een onnozele tv. u blijkbaar wel. en dan beweert u dat het was om uw familie te verdedigen. vraagje. zou u een inbreker die in uw woonkamer staat met uw tv in zijn handen gewoon neerknallen? ook all maakt hij geen enkele aanstalten om u iets aan te doen? ook al zet hij het op een lopen (wat de meesten doen, btw, als ze betrapt worden)? ik denk van wel. het gewelddadige toontje dat u hier aanslaat zint me immers niet goed om weten dat u zo weinig waarde hecht aan een mensenleven.
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat je de job ook moet afmaken. Zoals eerder herhaalt een mes onder zijn poten steken, indien wapen een paar keer in het plafond schieten (om later tegen de politie te zeiken dat het je eerst waarschuwingsschoten hebt gelost). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt die daar liever dood voor. Kan ie ook niet gaan protesteren, noch een arbeidsongeval claimen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de lever schieten (of steken), dan heb je nog 10 a 15 minuten speeltijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Als ik nu moet kiezen wie van ons beiden gek is kies ik u, niettegenstaande dat ik wel een heel geweldadige zot moet zijn omdat ik met het leven en welzijn van mijn gezin geen risico's neem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Akkoord, het k�*n lukken (vooral omdat onze flikken nòg dommer zijn) maar het is minder evident dan jij laat uitschijnen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie in mijn wagen/huis aan het inbreken is moet de gevolgen maar dragen,punt.Dusja,ik knal deze af als deze aan het stelen is in m'n wagen en/of huis. U weet dat dat inbreken een zeer gevaarlijk beroep is,niet?Dus moet je achteraf maar niet komen zagen en klagen als je omver word geknalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Kinderen kan je omkopen. * Indien je vrouw hysterisch is, eens goed neuken of indien beu ook van kant maken (nadien op de inbreker steken) * Wie kent zijn buren nog? * Getuigenis 2de inbreker is waardeloos * Flikken zijn inderdaad dom (onverschllig) * Inbreker zal waarschijnlijk de mes genomen hebben uit de keuken. * Men messen zijn proper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() gewoon het recht op verdediging van eigendom door te schieten.
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
denk mr aan die juwelier van een aantal jaar terug.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 9 augustus 2007 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast geloof ik dat er genoeg rechtsen zijn, die ook niet dol zijn op wapens. Het probleem is dat we allemaal (en ik denk niet dat we dat bewust doen) in clichés denken. Helaas zijn wetgevers ook maar mensen en hier eveneens aan onderhevig. Vandaar ... tja? |
|
![]() |
![]() |