![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben geen vegetariër maar pleit voor het afschaffen van de veeindustrie. Het zou goed zijn dat iedereen dit zelf eens zou gezien hebben. Je zult nog weinig zin hebben om vlees te eten. Zelf heb ik dit beroepsmatig gezien, kalfsvlees wil ik gewoon nooit meer eten, kip enkel en alleen als die vrije uitloop hebben gehad en alle ander vlees liefst als er een garantie is van vrije uitloop is. Dus mensen : op naar de Delhaize want daar hebben ze varkensvlees van varkens die buiten hebben gelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dat? Technologie en intelligentie.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit enige ziekte gehad waarbij je geneesmiddelen nodig had om van te genezen?
Zo ja, stop met hypocriet zijn.
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen dierenproeven, ik ben tegen het testen van allerhande middelen op dieren voor onze consumptie. Dat ik het niet weet van een hoop producten is iets helemaal anders. Hypocriet ben ik dus niet, onwetend op dat vlak misschien wel. Ik zal nooit bewust een product kopen dat getest is op dieren. Indien het erop staat zal ik het NIET kopen. Zinvol dierenleed bestaat niet. Dierenleed mag niet op geen enkel vlak. Ik vraag het aan iedereen die hiertegen is. Waarom vind je dat wij mogen beslissen over dergelijke dingen? Intelligentie? Technologie? Geld deze regel altijd?
Laatst gewijzigd door illwill : 21 augustus 2007 om 09:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnaast maken veehouders en landbouwers bepaalde keuzes bij het grootbrengen, behuizen en transporteren van hun dieren die een mate van dierenleed veroorzaken maar die nu eenmaal onvermijdelijk zijn. Is dat zinloos dierenleed? Totaal niet. Soms is dat zelfs in het belang van het dier zelf Ik denk nu bijvoorbeeld aan het castreren van katers en het knippen of bijslijpen van de tanden van biggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geneesmiddelen op dieren testen is zinloos. Mensen reageren er immers anders op. Momenteel cosmeticaproducten testen op dieren is zinloos. Men heeft dit namelijk al zoveel gedaan in het verleden, dat we van ieder product weten wat voor effect het heeft. Levend dieren transporteren over lange afstand in kleine kotten is zinloos. Men kan ze ook ter plekke slachten en dus dood vervoeren. Vervoeren naar de lokale slachterij is dus voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ik vind het erger dat dieren voor hun leven lang worden opgesloten zodat mensen hun kunnen aanstaren. Het nut daarvan vind ik ver te zoeken (en zoals ik zei, ik ben tegen nutteloos dierenleed). Dierentuinen, dat ze eens beginnen om die te ontmantelen, veel erger dan dieren transport.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 augustus 2007 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |