![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Mocht u in de Niger-Delta leven, wat zou u doen? | |||
Ik zou me aansluiten bij het gewapend verzet |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Ik zou me aansluiten bij het ongewapende milieuverzet, met risico opgehangen te worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
Ik zou proberen te emigreren, naar Europa |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Ik zou niks ondernemen en mijn miserabele lot aanvaarden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.boston.com/news/nation/wa...ng_foreigners/
De titel zegt eigenlijk al genoeg van het artikel, is wel een half jaar geleden geschreven maar nog geen verandering tot nu toe denk ik... Maar er wordt dus wel aan gedacht.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() mocht ik in de Niger-delta wonen, het zou me eigenlijk geen fluit interesseren wat een bleekscheet 10000 km hiervandaan zou doen, moest em in mijn plaats zijn
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Mocht ik in de Niger-delta wonen dan woonde ik zonder stress in een hutje , had 4 vrouwen waaruit ik elke dag enkele kon kiezen, had totaal geen last van de bureaucratie of van de druk om politiek correct te denken en dachten alle blanken van linkse signatuur dat ik ongelukkig was.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |