![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
En bespaar mij uw medelijden, ik weet heel goed dat u blij zal zijn wanneer nog een kutimperialist dood is. De Irakis zitten dan ook niet onder Amerikaans banier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Om van mening te kunnen verschillen, en elkaars mening te kunnen respecteren, moet je op tijd de kop indrukken aan diegene die zijn mening wilt opdringen, wie het ook mag zijn.
RealPolitik is het enige mogelijke. Ik volg twee logica's. In mijn vriendenkring ben ik een uiterst tolerant persoon. Ik lach met niemands zwakheden en respecteer elke keuze. Maar in de politiek ben ik een Machiavellist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk vindt ik dat de UK kritischer zou moeten zijn en dat Frankrijk minder kritisch zou moeten zijn. (Tenminste dan pas zijn ze echt eerlijk, ook in politike context...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() UK beschouwt zich als een ware geallieerde van de VS.
Maar ik zou graag weten hoe precies u dat zou willen zien. Vertel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() 'When the shit really hits the fan' is het hele Westen bondgenoot van elkaar... En ja de UK is een echte bondgenoot, zoals de VS ze het liefst heeft... Bij Frankrijk heb ik tenminste het idee dat ze echt eerlijk zijn, niet bij de UK. De Britten ( maar ook de Fransen) hebben mentaal veel minder afstand genomen van hun imperium dan hoe de werkelijkheid echt is. En als de VS enkel niet kritische bongenoten als echte bondgenotem willen, dan mogen ze niet vergeten dat Frankrijk hun oudste bondgenoot is(daarna Spanje en de Republiek) en dat 'the UK' hun oudste historische vijand is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Rare uitspraken voor iemand die pro-dictatuur is, allez als er een links laagje vernis op zit, alleen wat is het verschil? Iedere dictatuur is verwerpelijk. |
|
![]() |
![]() |