![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien moeten we ons, zeker hier in België waar we enkel onze grijze hersencellen hebben en geen grondstoffen e.d., eens afvragen of het in deze wel verstandig is om negers binnen te laten ?
De vraag stellen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelukkig dacht men er soms anders over, anders zaten wij nog op een platte aarde, om nog maar iets te noemen. Of hadden wij geen enkel idee van evolutie, of draaide de zon nog altijd rond de aarde...
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groentje, ik heb nergens beweert goed op de hoogte te zijn van deze zaken. Het enige waar ik problemen mee heb is dat sommigen de mogelijkheid uitsluiten zonder zelf kennis van zaken te hebben, enkel en alleen omdat het een niet-politiek correcte stelling is.
Ik heb de neiging te geloven dat zwarten sneller kunnen lopen dan blanken, vooral dan op de spurtnummers. Dit is uiteraard niet wetenschappelijk maar als je gewoon naar die sport kijkt valt het toch op dat vooral zwarten amerikanen sterk scoren op de nummers en er geen enkele blanke amerikaan te bespeuren is op topniveau terwijl de instroom tijdens de jeugd een mix van blank en zwart is. met dezelfde mogelijkheden en zelfde trainingen stromen veel meer zwarten door dan blanken. Dit zorgt ervoor dat ik geloof dat zwarten een andere spiertextuur hebben (wat ook zo is, dat is nu iets wat ik per toeval wel weet). Als nu 1 of andere wetenschapper zonder daar zwart op wit bewijzen van te hebben, deze stelling naar voor brengt, zal niemand daar problemen mee hebben. Iedereen zou dit aanvaardbaar vinden en als mogelijkheid te beschouwen. Nu stelt er iemand dat blanken intelligenter zijn dan zwarten en het wordt direct afgedaan als zever. Ik zie niet in waarom dit per definitie onwaar zou zijn en waarom men daar per definitie verontwaardigd hoeft te zijn. De enige reden waarom hier zo op gereageerd wordt is omdat het zogezegd politiek incorrect is en daar heb ik lak aan. Ik ben het nooit eens met Circe op vlak van samenleving en integretie en dergelijke meer, maar ik zie niet in waarom dat artikel dat hij hier gepost heeft, geen enkel waarde of waarheid zou kunnen bevatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() De wetenschap heeft
-altijd- voorrang op morele waarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lopen harder omdat ze betere tijden lopen. Ze zijn minder intelligent omdat ze minder goed scoren op intelligentietesten. Men zegt dus niet dat ze dommer zijn omdat ze nu eenmaal dommer zijn. Ze zijn dommer omdat ze minder scoren, dat is een groot verschil. Of een intelligentietest een goeie graadmeter is, is natuurlijk een andere discussie, maar ik vind de argumenten tegen de intelligentietest maar mager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() dus je vind het wel ok wat Mengele gedaan heeft voor de erfelijkheid?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Mengele deed kon je bezwaarlijk wetenschappelijk noemen vind ik. Die vent was gewoon compleet geschift en een notoire sadist. Voor de rest heb je uiteraard wel gelijk dat de uitspraak van migrantenjongen op niks slaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als bepaalde dingen woorden aangetoond, zijn ze waar, en waarheid moet gezegd worden. Ookal is deze niet PC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morele waarden zijn niet gelijk aan politieke correctheid mijn beste. Wetenschap heeft voorrang op politieke correctheid maar absoluut niet op morele waarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wil ik uw argumenten horen, liefst met een voorbeeld. (ik ben een voorstander van eugeniek, genetische manipulatie en clonen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() waarmee u eigenlijk uw stelling onmiddellijk begraaft, niet?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Designer-babies? Een maatschappij met een tweeledige klasse: gemanipuleerde (über)mensen en zij wiens ouders dit niet konden veroorloven (Gataca indachtig)? Iemands kloon, heeft die dezelfde rechten als gewone mensen, of blijft die het eigendom van de persoon die gekloond werd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Ken je de argumenten tegen de intelligentietests?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |