![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Ach ja,
De N-VA moet heiliger zijn dan de paus. We lijken hier wel de pispaal van de forumgangers ... We zullen eens kijken na de verkiezingen wie er allemaal zijn zitje gaat innemen van de andere partijen ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het meest omstreden punt van die 70 was wellicht afzonderlijke sociale zekerheid voor vreemdelingen. Wel, Wouter Bos, de Nederlandse Steve Stevaert overweegt dat nu ook, omdat de toestand daar helemaal uit de hand loopt. Maar ook dat zal mogelijk ook niets veranderen aan je obsessie. Laat ons nu eindelijk eens het goede voorbeeld geven en samenwerken voor het gemeenschappelijke doel. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Durft u ontkennen dat het 70 puntenprogramma NIET racistisch was ? Trouwens toen het cordon werd afgekondigd, had het Blok minder mandatarissen (jobkes volgens de BLOKKERS hier) dan de VU. Distel, u blijft uzelf zand in de ogen strooien. |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik constateer enkel dat politici die geen greintje moraal hebben en alleen maar uit zijn op macht ten koste van de democratie plots, wanneer het Blok een sprong vooruit maakt, de heilige goedheid zelve gaan uithangen en "de democratie willen beschermen". Ik weet nog zo niet of ik het wel ben die zichzelf iets wijs aan het maken is...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ER bestaat wel een boekske " het 70 puntenPLAN"! Wanneer gaat ge ne keer het onderscheid leren, of volhard U in Uw boosheid? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U blijft steeds dezelfde leugen herhalen. Er bestond een 70 puntenplan. Maar daarom is er geen cordon gelegd. Het was er al. En vriend Clemens. Het Vlaams Blok was een KARTELPARTIJ. U weet er gene snars van! |
||
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() En , wil U mij eens het 70 puntenPLAN doorgeven a.u.b.
Ik ken dat zo goed niet als U, want U noemt het rasistisch. Maar door dat boekske staan ze niet voor de rechtbank he? Dus zo rasistisch zal dat PLAN ook wel niet geweest zijn! ![]() Maar natuurlijk, U bent de politiek Correcte; U ziet overal rasisten, alleen in Uwen achtertuin niet. Wanneer men niet PC is, wordt men automatisch Rasist. Vergeet niet dat de N-VA de erfenisnemers zijn van de VU. En dat waren in die tijd ook nazi 's, dus rasisten! |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fernand
Ik zal mij vergist hebben, het racistisch 70 puntenprogramma was waarschijnlijk geschreven door Bert Anciaux. En die N-VA-ers durven nu beweren dat het van het BLOK was. Die verfoeide N-VA-ers toch. En het gerecht vergist zich natuurlijk van partij wanneer ze op 1 maart een proces beginnen tegen het BLOK wegens racisme. Het is natuurlijk N-VA die racistisch is en zeker NIET het BLOK. En wat het ontstaan van het BLOK betreft, ik weet wel dat toen de VVP en VNP; respectievelijk Lode Claes en Karel Dillen hun lijsten samenvoegden tot het BLOK, nadat Lode Claes uit de politiek verdween. En één van de stichters van het BLOK, en 15 jaar algemeen BLOK secretaris, (rechterhand van Karel) roept thans op om voor het "Vlaams Kartel" te stemmen. Hij is het racisme van het BLOK hartsgrondig beu. Zo Fernand, is het BLOK nu wit gewassen van racisme ?????????? |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Fernand We weten dat het kenmerk van het BLOK is "LIEGEN en blijven LIEGEN" Wel Fernand, gij moet eens op de website van www.dekamer.be gaan lezen, i.p.v. de leugens van de BLOK rioolkrantjes te lezen. Dan zou u tenminste weten dat het BLOK buitengegaan is vooraleer in het parlement de stemming over de partijfinanciering plaats vond. |
|
![]() |
![]() |
#96 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Clemens, ieder trekt zijn eigen kar. En ja, Het Blok moest de N-VA al langer in de grond geboort hebben. Maar dat komt nog jonge. Gelijk ge bezig zijt, verspeelt U alle krediet. Ik dacht ook nog dat het mogelijk was te spreken met de N-VA; maar wanneer ze allen daar zo zijn gelijk U. Dan geloof ik vrij dat men zo snel mogelijk komaf moet maken met die partij. Alleen een sterk Blok kan Vlaanderen op de kaart zetten. De huidige regering, en binnenkort de tripartitie met 6, zal het ook niet kunnen! Ze houden te veel van de linzensoep! Wanneer de N-VA alleen naar de verkiezingen waren gegaan, zoals het congres had beslist, dan hadden ze nog wat krediet, en geloofwaardigheid gehad. Nu kan men alleen maar meewarig zeggen, het heeft niets meer te zien met de partijstandpunten, alleen om de zakkenvullerij is het hem te doen geweest. |
||
![]() |
![]() |
#97 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat u een type fout hebt gemaakt, dat doe ik ook regelmatig, tenzij u iets schrijft dat ik niet versta. Trouwens Luc, u weet even goed als ik, dat er in de eerste jaren totaal geen cordon rond het BLOK was, integendeel. Het was einde jaren tachtig, begin jaren negentig dat het BLOK de anti-vreemdelingen toer op ging, dat verscheidene BLOK kopstukken het BLOK verlaten hebben, uit onvrede met de koers wijziging. En Luc, de dag dat het BLOK hun anti-vreemdelingen politiek stop zetten en tevens de haatcampagne tegen N-VA stopzetten, zal ik de eerste zijn om er voor te pleiten dat het BLOK en N-VA moeten samenwerken. Maar als ik vandaag de BLOK pamfletten lees, die voor 90 % vol staan met vreemdelingen haat, voel ik mij moreel verplicht als Vlaams-nationalist de anti-BLOK campagne verder zetten. En als u mij betrapt op een leugen, zeg het mij. Maar wat sommige Blokkers hier neerpennen, staan vol LEUGENS, en die zal ik dan ook steeds weerleggen. Trouwens met u valt te praten, zoals ik met vele ernstige Blokkers kan praten. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fernand schreef
"En omdat er aan die partiojfinanciering nog een LIUKJE hangde." Nogmaals fout Fernand Het betrof enerzijds de wet (Eerdekens) die ging over partijfinanciering en racisme. Op deze wet hebben N-VA en CD&V tegengestemd. Nadien is er gestemd over de gewijzigde wet over partijfinanciering (wet Bourgeois) Hierbij hebben alle kamerleden de wet goedgekeurd, behalve het BLOK. , het Blok was het afgebold. Trouwens Blokker Deman heeft maandenlang de wet voor partijfinanciering van N-VA in de kamercommissie bevochten. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle pogingen van het BLOK ten spijt : - trachten omkopen van N-VA kopstukken - Partijfinanciering weigeren aan N-VA - ontvreemding van N-VA ledenbestand, en schending van privacy - Steun aan het Belgisch paars regime om een kiesdrempel in te voeren tegen N-VA - Tegenwerking in het Vlaams parlement, om het aantal fractieleden te verminderen tot 5 staat N-VA sterker dan ook. Tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |