![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() "Als mijn woorden de joodse gemeenschap hebben gekwetst, dan heb ik mij daarvoor verontschuldigd", zei De Wever na afloop van het gesprek. http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...erpen/1.200317 verontschuldigingen moeten voldoen het werd hier door vele van uw kameraden uitgeroepen!
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
"Je n'ai en aucune façon voulu agresser le cartel et certainement pas les rendre responsables de la période difficile que nous vivons", a dit M. De Decker dit is toch wat hij zei... Dat zijn excuses (net zoals die van de wever dus)! Ik had het niet over de wever als een kameraad van u ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zijn zijn woorden dat de N-VA het probleem is dat er wel een oplossing voor zal komen. Nu moet er mij eens uitgelegd worden hoe we die woorden anders kunnen uitleggen... |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Anyway ja het is misschien wat flou vind ik ook hij mag iets meer uitleg geven... Gelukkig is hij niet alleen om zijn taak te vervullen he!
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist die afwezigheid van enige duiding laat me sterk vermoeden dat DD gewoon geschrokken is van de reactie die zijn woorden heeft veroorzaakt onder de Vlaamse politici (en de man blijkbaar niet gevoelig is voor wat in Vlaanderen leeft) en hij dus nu vlug terugkrabbelt, ook al om zijn positie als "wijze" niet in gevaar te brengen. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Er zal een regering zijn voor einde jaar." HA. En hoe is meneer der zo zeker van?
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() Eindelijk een De Decker die eens iets zinnigs zegt.
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, want van die gelijknamige windbuil uit Oostende hoef je dat niet te verwachten
![]()
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De belgisisten schieten weer wakker
![]()
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg eh, nu was ik toch wel vergeten dat dit een exclusief flamingantenforum is.
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Helemaal niet erg, levert een extra lachbeurt op per post.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, 't is niet Oostende maar Middelkerke, en al ben ik geen Gezond verstand stemmer, als al die fossiele, inclusief het koningshuis, over half zo veel verstand in hun hoofden zouden beschikken als dat die windbuil in slechts één van zijn kleine tenen heeft, zou België misschien niet in zo een strontsituatie zitten. Maar ja,.....Gij bent heel goed in het beledigen van andere he, en zelf te lomp zijn om te helpen donderen.
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Misschien moet Leterme maar terugvallen op een oude droom: minister van financiën. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ook manifest ondermaats van onze pers, om ons niet in te lichten welke de letterlijke tekst was van gans de boodschap van De Dekkeir.
Als vb. zou blijken dat het een mondeling vraaggesprek was, waarbij hij een gedachtesprong maakte, dan ondersteunt dat zijn rechtzetting; nu moeten we maar veronderstellen dat het zo was, en blijft de twijfel ... ja moe, dien ijzervreter, ik geloof er nul de ballen van Raar hé, de pers die nogal belgisistisch is, werkt de argwaan tussen de gemeenschappen zo in de hand. Het kan niet anders dan dat er stront aan de knikker zit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het zo voor Vlamingenhaters?
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | |