![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat dat de hoofdreden is? Naturisten hebben wel wat andere redenen om naar een naaktstrand te gaan. Een goed overzicht van wat naaktrecreatie is en wat er speelt vind je op : http://www.strandje.nl/overnaturisme/overnaturisme.htm Probeer eens. Geweldige ervaring die evenveel met sex te maken heeft als bij de geklede medemens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom op een strand niet op daar ik smetvrees en agorafobie heb. Ik blijf lekker in de tuin zitten al dan niet in goed gezelschap, hapje drankje en daar doe ik wat ik wil. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit
![]() Ik deel uw mening eno2 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Parlementslid
|
![]() Je wordt niet verplicht om naar een naaktstrand te gaan.
Als het je stoort en je kan het echt niet hebben, blijf er dan gewoon weg. Maar het interesseert je blijkbaar toch wel, niet? Laatst gewijzigd door bartelx : 2 maart 2013 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn allemaal perverten. Stuk voor stuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Banneling
|
![]() exibitchionisten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze daar nu nog over bezig over die zever?
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#992 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, begrijpend lezen is en blijft moeilijk.
Citaat:
Interesse wil zeggen: toestand dat je iets of iemand interessant vindt Ik schreef GEEN interesse waar ik dus mee bedoel dat het iets of iemand die in die kampen kruipt mij niet kan bekoren. Op uw vraag Citaat:
Of wilde u mij in mijn Adamskostuum zien misschien? ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch 'vrouwelijk', bal direct terug in het andere kamp stampen.
![]() Misschien formuleerde ik het als geen interesse in de zin van zeg nooit nooit. (welk politicus zei dat ook alweer) Ik weet best dat het in mijn geval nooit zal zijn maar ja, daar zal verder niemand een boodschap aan hebben denk ik. Met deze wens ik u toch nog veel succes met het betreden/liggen op naaktstranden. Misschien is dit wel de reden dat ik geen naaktstranden wil betreden. ![]() ![]() p.s. ik lig hier wel ver plat van het lachen nu, thuis bedoel ik, niet op een naaktstrand. Go! Go! Go! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die mensen nu geen geld hebben om serieuze kleren te kopen...
![]() Zou het centrum van ongelijke kansen en zo het geen probleem vinden dat men daar kledingsvoorschriften heeft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon zal het nooit worden. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedere tien kilometer of in elke kustgemeente de mogelijkheid tot naaktrecreatie ware al wat beter. En dan zwijg ik nog over de potentiële naaktstranden die men op de binnenwateren kan afbakenen. Zo krijgt ieder zijn plek onder de zon zonder andersgezinden te storen. Mooi toch. Laatst gewijzigd door bartelx : 10 maart 2013 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ga eens na hoe lang natte zwemkleding klef blijft aanvoelen. Hebt u er al eens bij stilgestaan hoeveel en hoe snel bacteriën ontwikkelen in natte en warme zwemkledij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar (<-- die eeuwige maar hé) wie zei/schreef er dat ik ging zwemmen? (ik kan heel goed zwemmen maar als dat niet moet, nee dank u) En ik heb niet de indruk dat bacteriën zich beperken tot het zich verstoppen in natte zwemkledij, die zitten overal wel om ons heen al heftig grijnzende, afwachtende om een aanval te kunnen plegen op iemand zijn/haar lichaam. Ze kunnen dan ook razendsnel vermeerderen, vooral bij een gunstige voedingsbodem. Of mijn broek een gunstige voedingsbodem zou kunnen zijn voor de bacteriën, I doubt it. ![]() En bepaalde bacteriëstammen zorgen voor de juiste zuurtegraad waardoor een beschermlaag ontstaat op de huid, zuurtegraadmantel noemt men die. Dit lijkt hier meer en meer op bezigheidstherapie zeg. ![]()
|
![]() |
![]() |