![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | |
|
Parlementslid
|
Festival op een naturistenstrand. Officiële naaktzone door de gemeenteraad aangewezen. Logischerwijze is er dus niets op tegen om als naaktrecreant deel te nemen aan het festival. Het lijkt me een gelegenheid voor een massale deelname van naturisten aan dit festival. Allen daarheen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#962 |
|
Parlementslid
|
Normen zijn vatbaar voor verandering.
In de jaren 1900-1920 werden vrouwen beboet wanneer de zwemkleding 15 cm boven de knie kwam. En er werd effectief gecontroleerd. ![]() |
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht ik modeontwerper zijn of in die industrie werkzaam zijn, ik diende een klacht in tegen de naaktlopers Als u er een boodschap aan hebt om thuis in uw Adam/Eva kostuum rond te lopen is dat uiteraard uw probleem niet het mijne, gelukkig ... En ik denk ook wel dat onze politici wat anders te doen hebben dan hun hoofd te breken over naturisme/nudisme.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#965 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wel, het wordt dringend tijd dat men naaktrecreatie ook zijn plaats geeft die het verdient. Eén naaktstrand voor gans de Belgische kust (voor gans België trouwens) is wel wat weinig. |
|
|
|
|
|
|
#966 |
|
Europees Commissaris
|
Als die politici echt hun hoofd braken over echt belangrijke problemen, zou ik u wellicht gelijk geven. Nu kan ik alleen vaststellen dat ze zich met van alles en nog wat bemoeien en allerlei pietluttige regeltjes opstellen.
|
|
|
|
|
|
#967 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
't Is kwestie van wat strandzones af te bakenen en vast te stellen. Met duidelijke afbakening, zodat niemand onverwacht geconfronteerd wordt met naaktrecreanten. Er zijn zeker mogelijkheden aan de Westkust (De Panne). Ook Middelkerke en de zone Blankenberge/Zeebrugge hebben potentieel. Aan de Oostkust, richting Nederlandse grens, zijn eveneens mogelijkheden. |
|
|
|
|
|
|
#968 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#969 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#970 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naakt is in.
http://www.youtube.com/watch?v=Wbdfezq9pgI |
|
|
|
|
|
#971 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=mqkhm2G1Ik8 |
|
|
|
|
|
|
#972 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet je wat ik nooit heb kunnen begrijpen? Vrouwen kleden zich wel eens met zeer diep uitgesneden jurken zodat de bovenkant van de borsten volop uitpuilend zichtbaar zijn, en geen mens die dit zal aanklagen als het schenden van de goede zede. Nu de onderkant van die bollen zijn evenwel bol gevormd en bestaan uit exact het zelfde materiaal en zelfde huid. Dus ook daaraan stoort niemand zich wanneer deze openbaar vertoont worden, zolang de tepel maar bedekt blijft. Wij mannen mogen wel met ontbloot bovenlichaam in het openbaar zonder daarvoor een aanklacht te riskeren voor het schenden van de goede zede. We hebben weliswaar geen borsten, allee sommige wel maar goed, maar we hebben wel evengoed tepels. Dus, wat de vrouw heeft dat niet mag gezien worden, hebben wij ook en mag van bij ons wel gezien worden zonder de goede zeden te schenden. Wanneer ge voor een rechtbank gedaagd wordt voor het schenden van de goede zeden door openbaar vertoon, wordt er al gauw een psychiatrisch onderzoek opgelegd. Dan vraag ik mij daar bij af, wie is er hier nu eigenlijk gek en hoognodig aan een psychiatrisch onderzoek toe, de magistraten die dit bevelen en de ministers die dergelijke banale wetgeving gestemd hebben, of de zo gezegde overtreder/ster? Laatst gewijzigd door Garry : 25 februari 2013 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#973 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een verplaatsing naar k&k is een goede stimulans om meer beeldmateriaal aan te voeren ...
|
|
|
|
|
|
#974 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Las ik vandaag op de online kranten iets over Naakte poetsvrouwen die je kon inhuren via Z Maid Agency.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30225_00482534 Moeten ze zelfs niet meer buiten die naaktlopers ![]() Naaktstranden gewoon een gecamoufleerde vorm om naar een ander iemand zijn/haar lijf te liggen gluren dat was wat ik er altijd van dacht. Op de lange duur ga je de moslims nog gelijk geven in de zin van, je hebt er geen zaken mee hoe mijn lief/vrouw eruit ziet, inpakken die handel! Ik heb er geen weet van maar is dat leeftijdgebonden zo van die naaktkampen, want als daar kinderen bijlopen gaat dat wel de nodige pedo's hun aandacht trekken dacht ik. Sfeerbeeldje op de speelplaats op school na een weekendje naaktstrand met papa en mama: Kind 1: Ammai! uwe papa zijn geweer Wooooow! Kind 2: Dat is geen geweer, is 9mm!!!! Zoals ik al eerder schreef mocht ik modeontwerper zijn lapte ik ze een proces aan hun broek! anders ligt de modeindustrie plat als iedereen naakt gaat rondlopen, weer een hoop werklozen meer. Vrouwtje in een mooie bikini is veel leuker je moet jezelf voorstellen wat erachter zit tegen dat ze dat zomaar voor uw neus gooien ![]() Graag reactie ... Algoed dat men die zooi verplaatste naar k&k ... p.s. Ik amuseerde mij er wel goddelijk mee met deze idiotie.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 februari 2013 om 11:53. |
|
|
|
|
|
#975 |
|
Banneling
|
Hopelijk gaan er wat meer nudisten in de politiek.
|
|
|
|
|
|
#976 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#978 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarbij, mensen als Maggie De Block, die hebben ze juist graag op het strand. Aan wie moeten ze anders die al die Boule de Berlin's nog slijten.
|
|
|
|
|
|
#979 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|