![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is wel tekenend dat U om een draad te mogen opstarten over werken een compromis moet sluiten met iemand die weigert te werken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat toch weeral zien hoe klein de hersenen van spitsmuizen zijn hé
![]() |
#1083 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
btw het zijt gij die haar in de steek gelaten heeft he niet zij die u in de steek liet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft je opmerking dat de overheid zelf die knelpuntberoepen in stand houdt: zoals je weet ben zit ik in de opvoedersbranche, is ook één van de knelpuntberoepen. Eerlijk gezegd zie ik niet hoe de staat dat nu in stand houdt, ik kan wel opnoemen wat de knelpunten zijn (wat betreft opvoeder dan) en die zijn veeleer te zoeken in de aard van het beroep zelf. Onregelmatige uurroosters, de aard van het werk, te grote problematiek van de jongeren .... is eerder een maatschappelijk gegeven volgens mij. De overheid zou er juist alle belang bij hebben dat deze problemen zich eerder niet voordoen. Ze hebben de laatste jaren dat beroep ook opgewaardeerd, wat dus in tegenstelling is met het systematisch in stand willen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was mijn voorstel om de titel te veranderen Chipie. Enige dat belangrijk is, is dat we het hebben over "op zoek naar werk". Al de rest zijn nevendiscussies die eigenlijk, als ze dan toch moeten worden gevoerd niet hier op hun plaats zijn en dan maar een andere weg moeten zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
uw respect voor Debbie druipt van die post af jij gaat er dus echt van uit dat Debbie mensen blindelings volgt. in de steek gelaten? welke stemmen uit je droomwereld fluisteren je dat in? Chipie is verre van de enige die reageert op jouw posts en is ook verre van de enige die door jou en vaak ( helaas) ook door jouw volgelingen uitgescholden wordt. Ik heb absoluut geen behoefte om daaraan mee te doen. ik vind het trouwens prachtig dat hier nog steeds enkele mensen het volhouden om jou irrealistische en vaak op frustratie terende redevoeringen en monologen te ontkrachten.
![]() |
![]() |
#1088 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je overschat jezelf kobafje. Ik wordt hier nergens gestigmatiseerd. Je probeert het wel hoor, maar je faalt schromelijk... Ik vind het gewoonweg gezellig om tegenstrijdigheden en ongerijmdheden in jouw discours aan te duiden, en jullie luchtballon door te prikken, niet meer niet minder ![]() Wat jij over mij te zeggen hebt, laat me werkelijk koud ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
|
![]() Citaat:
Nu ga ik ervan uit dat ge uw job goed doet aangezien ge intussen zijt opgeklommen tot hoofdopvoeder. Als ge het slecht deed dan zou men u wel hebben buitengesmeten denk ik. Daaruit wordt dus bewezen dat iemand zonder diploma best een goede opvoeder kan zijn. wat er ook door bewezen wordt is dat de overheid dus wel een knelpuntberoep van uw sector heeft gemaakt door het diplomafetisjisme in te voeren he. zelf zou ik die job ook wel kunnen doen - deed ook al heel wat ervaring op met kansarme jongeren en was ook een paar keer voogd. Maar rara ze zouden me niet aannemen daar he. Bij wie zit het probleem dan ? Bij mij of bij het diplomafetisjisme ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allusies maken over mijn motieven zal je trouwens niet veel verder helpen aan je eigen falen... Je kent me niet, dus zet jezelf niet voor aap en laat die assumpties maat achterwege. Als je mijn reacyies trouwens pure demagogie vindt, dan is het voor jezelf wellicht eens handig om stil te staan bij het feit dat ik jullie een spiegel voor houd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verzorgend werk dat mensen nodig hebben in ziekenhuizen of rusthuizen kan perfect gedaan worden door die verzorgende of logistieke medewerkers samen met de verpleegkundige,enkel de staat erkent verpleegkundige. Maar ik kan deze lijn doortrekken naar cipiers BV,te korten houden, en het is een knelpuntberoep. Genoeg voorbeelden waar de staat zo een onzin in stand houdt! Versta je het nu?
![]() |
![]() |
#1093 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
|
![]() Citaat:
verder straathoekwerk, bij het ocmw, de vdab zelfs ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De betogingen van de witte woede, nu al weer een hele tijd terug, hebben hier steevast grote invloed op gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1099 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst wat je er voor schreef Eigenlijk kan je het een beetje vergelijken met opvoeders klasse 1 (diploma hoger onderwijs, pedagogische richting vereist), opvoeders klasse 2 (diploma hoger middelbaar vereist) en opvoeders klasse 3 (diploma lager middelbaar vereist). Die indeling in klassen zijn nu eenmaal de officiele termen. In vele instellingen doen alle opvoeders allemaal ongeveer hetzelfde. Toch wordt de ene beter betaald dan de andere. Grote probleem is eigenlijk dat er toch een specifieke geschooldheid wordt gevraagd de dag van vandaag (alles wordt in doelstellingen, handelingsplannen gegoten) waarvoor toch een aantal specifieke opleidingen vandoen zijn. Daarvoor zijn er mensen vandoen die een bepaald inzicht hebben geleerd op school. Als er voldoende klasse 1 opvoeders zijn komt de klasse 2 en klasse 3 opvoeders vanzelf wel mee omhoog (wat betreft inzichten dan natuurlijk). Op het moment dat de lonen zouden worden gelijkgeschakeld beginnen automatisch de klasse 1 opvoeders zich niet serieus behandeld voelen. Waarom hebben ze dan drie of vier jaar naar school geweest als ze maar evenveel worden betaald als diegenen die deze opleiding niet heeft moeten volgen. En in feite hebben ze nog een beetje gelijk ook, vermits ze maar drie of vier jaar later zijn kunnen beginnen werken en dus die jaren geen loon hebben verdiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 |
Europees Commissaris
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Karma : 10 april 2006 om 15:39. |
![]() |
![]() |