![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik ga nu in afwachting tot je volgende ban elders kijken....
't Kunnen niet altijd dezelfde zijn die je aandacht schenken |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Wel, dan moet je die taxichauffeur ook met rust laten : hij vroeg of het OK was met die nu dode junkie aan de twee mede-junkies, en zij zegden van ja, t'is goed, zet ons hier af. Veronderstel dat hij zou geweigerd hebben , en de richting zieknhuis was ingereden. Dan zouden die kerels wel eens gevaarlijk kunnen worden zijn. Gevaar voor hemzelf dus, dat hem van elke verantwoordelijkheid ontsloeg.
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als onze vriend drenkeling erin gekieperd was door die twee vissers _ vermomde leden van de Albanese maffia _ dan was het ook zogoed als zeker dat je achteraf vissenvoer zou worden. Laatst gewijzigd door praha : 11 oktober 2009 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 11 oktober 2009 om 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
2 dagen later met zo een onnozel antwoord afkomen ? Tsss Tss, geen antwoord waardig. Schiet maar terug op de loop.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mischien had die taxi-chauffeur beter gaan doppen, dat is minder gevaarlijk. Laatst gewijzigd door webzwerver : 11 oktober 2009 om 23:46. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
Ik heb ne keer nen blinden afgezet aan de deur van een hoerenkot (en gebeld)
Achteraf bleek dat ze hem niet binnen hadden gelaten. Daar ben ik dan ook verantwoordelijk voor zekerst? |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want als die man uit sexuele frustratie de eerste de beste voorbijganger op straat had aangevallen en verkracht, dan waart gij indirect de schuld daarvan, en de uitbaters van het hoerenkot die hem de ingang geweigerd hadden indirect medeplichtig . Een beetje zin voor burgerlijke verantwoordelijkheid aankweken gij, hé !! |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden voor de minder inkomsten van die domme hoer zeker ? En als ge nu nie doorhebt wat ik hiermee bedoel, dan zou je een arsji-slechte taksi-sjoffeur zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik werd wél op het matje geroepen omdat die hoer die blinde (na onderhandelingen) niet binnen bleek gelaten te hebben... |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
Ik heb verder wel altijd de dure klanten naar dure hoeren gevoerd en de goedkope klanten naar goedkope hoeren.
Maar als een taxichauffeur daarin eens een vergissing maakt, zal er altijd wel een rechter gevonden worden die hem verantwoordelijk stelt... |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|