![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
IK ben er van overtuigd dat we ons niet moeten laten doen. Ik vocht en vecht nu nog als het nodig is maar de post waarmee deze is geopend heeft niets te maken met verdedigen maar eerder met even logisch nadenken.
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Anna, hebben uw kinderen dan allemaal een zwarte band in een oosterse gevechtssport of zijn zij bokskampioen?
Als dat niet zo is, zouden uw kinderen dan ook zo heldhaftig doen tegen een bende jongeren? ik denk van niet.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat gaat gelijk welke straatvechter zich niet aantrekken hoor ... daarom dat ze ook weten dat ze niet bij mij moeten komen janken wanneer ze zichzelf niet hebben verdedigd. en dat weten ze nu al, al zijn ze nog een pak jonger nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Partijlid
|
![]() De zoon: Papa! Ik snap wiskunde niet zo goed!
De vader: Ja, Dan moet je meer uitleg vragen aan de meester he! De zoon: Oke, Papa vandaag had ik last met enkele jongeren uit mijn klas! De Vader: Watte? En ge hebt ze toch een koek op hun oog gegeven zeker? Awel he... Zit ik er ver naast?
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef de eerste waar je bij kunt een mot op zijn smoel zo hard je kan, de rest gaat wel lopen. (en maak u vervolgens snel uit de voeten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() stop ook maar Xeno, hij leest u ook als een stripverhaal ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de eerste waar ge bij kunt, en liefst nog de grootste of diegene met t meeste praat bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() Waar lees jij een vol jeugdhuis? De meeste jeugdhuizen zijn tot 2/3 uur open. Volgens mij zat daar nog zeker 1000 man!
![]() |
#112 |
Partijlid
|
![]() Ja samen de helden van het cafe gaan spelen! Dat trekt kijkcijfers denk ik!
EA: "Try not to become a man of success but rather try to become a man of value." Laatst gewijzigd door iiderVL : 22 maart 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() uw posts hier in deze draad illustreren dat ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
EA: "Try not to become a man of success but rather try to become a man of value." Laatst gewijzigd door iiderVL : 22 maart 2010 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit, al zat er 50 000 man.
Als er een paar "nieuwe belgjes" lastig komen doen, dan mogen ze dat. Als die "nieuwe belgjes" in elkaar getrapt worden door een paar dozijn moegetergde "oude belgjes", is de uitslag wel duidelijk. Indien de GSM's niet snel in aanslag komen, en er effectief geen hoopje rellen ontstaan in de omgeving, gaat de politie heel veel werk maken om de "plattrappende oude belgjes" op te pakken, en die eens ferm te laten melken door Justitie.
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Wacht even... eerst was rechts racistisch omdat ze geen gespuis in Vlaanderen wou en nu zijn het bange wezels omdat blijkt dat ze het bij het rechte eind hadden en het gespuis de bovenhand begint te hebben ?
Da's bijna Kafkaiaans te noemen. Op die manier haalt links dus z'n gelijk. Kunnen we niet gewoon, tegen onze principes en onze politieke voorkeur in, bekennen dat het flink fout gaat met de multiculturele knuffelpolitiek ? Ik zie in een multiculturele samenleving tot hiertoe nog geen enkel voordeel. Wie wel, eigenlijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Partijlid
|
![]() Ja en? Staat dat in de regels dat dit verboden is?
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in de realiteit gaat het zo: De zoon: Papa! Ik snap wiskunde niet zo goed! Xenophon: Wiskunde heb je niet nodig jongen, dat is voor nerds. De zoon: Oke, Papa vandaag had ik last met enkele jongeren uit mijn klas! Xenophon: Heb je dat boksijzer niet meer dat ik je gegeven heb? De zoon: jawel. Xenophon: Sla er ene zijn gezicht mee kapot he jongen, de rest laat je dan wel gerust. |
|
![]() |
![]() |