![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() In de standaard staan trouwens iets aktuelere cijfers.
De Belg heeft 220 miljard op zijn spaarboekje staan en 120 miljard in beleggingen. 340 miljard in totaal dus.
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is indeedaad minder liquide maar wel even zeker. Zoals ik al zei, als de overheid failliet is dan is niets meer zeker, ook spaargeld niet. Tot dan is de staatsobligatie het meest zekere dat er is.
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Villa Politica werd er aan een aantal politici gevraagd of ze Belgische obligaties gingen kopen.
Geen enkele van hen was dat van plan, ze hadden toevalligerwijs geen geld beschikbaar voor Belgische obligaties. Wie nu nog geld leent aan Belgie, dan ben je toch rijp voor het gesticht?
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() en dan komt di rupette die zegt dat het om te lachen was en dat die kapitalisten dringend meer belastingen moeten betalen want dat is goed voor de mensen in wallonie
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en stevaert zakgeld |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() het zou me niet verbazen als een paar van die staatslui gewoon short zitten
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn part moeten ze geen geld steken in de reclame voor de staatsbons. Stuur onze heren/dames politici zelf de boer op om ze te verkopen. Ze kunnen het toch goed uitleggen, dan moeten ze het ook kunnen verkopen ook.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was niet superspectaculair. Keytrade heeft nu ook een promotie staan aan 5% rente maar enkel voor nieuwe klanten en voor 3 maanden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Lijkt mij optimistisch gegoochel met cijfers. Het is niet omdat er 220 miljard euro op spaarrekeningen staat dat je daarvan een groot deel richting Belgische staatsobligaties kan aansporen.
Als onze politiekers het volk willen aansporen om hun centen in de staat te stoppen dan stel ik voor dat ze eerst zelf hun spaarcenten in die meuk steken. |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een deel van mijn spaargeld staat in ponden en heb obligaties in Noorse kroon. Of zou jij als een zittende eend wachten tot alles het toneel opkomt. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Naast de kwestie.
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() als di rupette en albert in prime time de french concon komen dansen geef ik 50 euro
|
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() of de lambada
|
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja bon. Als je 4.25% een merkelijk hogere rente vind dan 4.00%.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 november 2011 om 19:04. |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |