![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn mobieltje is ellendig om te sms-ssen. Het software-probleem van Apple is uiteraard ook geen kattepis. En of dat allemaal zo intuïtief is betwijfel ik. 't Schijnt dat je met appels zelfs niet eens surft naar wat je wil. Klopt dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik gebruk Windows 7 en Arch Linux en geen van beide lopen ooit vast. Van virussen heb ik evenmin last.
Het is hier wel een discussieforum hé. Op die manier kunnen we elke discussie hier sluiten: 'Staat het je niet aan? Stem er dan niet op'. De meeste posts in deze draad zijn argumenten en niet gewoon gebash. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Omdat hij een gewone consument is. Die mensen snappen de dingen niet zo goed. Het moet gewoon mooi zijn en een paar eenvoudige dingen kunnen. Je moet daar geen discussies mee voeren over techniek of bedrijfsstrategie. Je moet hen mooi verpakte slogans en prentjes geven, dat begrijpen ze wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Het probleem met Apple:
Laatst gewijzigd door Lunokhod : 11 juli 2012 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind zo een Mac wel een geil dingetje, zo'n iphone is bijvoorbeeld iets wreed cool en zo'n air book is ook wel nice.
Maar voor mij is het te duur.
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() QED.
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 11 juli 2012 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
essentieel mijn beste,essentieel ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 juli 2012 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals 99,9% van de consumenten. Niet iedereen is zo'n geniale computernerd als jij.
Citaat:
Net zoals het niet nodig is om je beter te voelen dan een gewone consument omdat je de technische achtergrond wel snapt. Ik ben chemicus en 'snap' veel van bv toevoegmiddelen in voedsel. Maar dat is voor mij geen reden om mensen die dat niet snappen of kennen te gaan behandelen als dom koopvee. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort komt het hierop neer;
De meeste mensen zijn te vinden voor de producten van Apple. Check de verkoopcijfers maar eens. Al die mensen hebben hun reden om de producten van Apple te kopen. Ze vinden ze mooi, ze vinden ze gemakkelijk in gebruik, ze zijn tevreden over de kwaliteit van de toestellen. Het is die mensen hun goed recht om dan ook producten van Apple te kopen. Verder zijn er wat computernerds die niet tevreden zijn over de producten van Apple. Die hebben ook weer hun redenen en zij hebben dus ook het recht om de producten van Apple niet te kopen. Tot hier geen probleem. Het wordt echter wel problematisch als die Apple-haters dan plots menen dat degenen die wel Apple kopen lompe, idiote en niets-snappende consumenten zijn die zich laten uitmelken door Apple. Ik heb op dit forum zelden zo veel arrogantie en hovaardigheid gezien als de laatste paginas in deze draad.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben een gewone consument met geen echt grote kennis van informatica. voor mijn aankoop van een tablet hield ik rekening met volgende zaken:
- usb-toegang, voor mij onontbeerlijk, ik heb niet overal toegang tot internet en veel info krijg ik via usb. - comptabiliteit met ms office-documenten - redelijk aanbod van apps - goede prijs/kwaliteit. - niet teveel toeters en bellen. - gebruiksvriendelijk. ik kwam tot de conclussie dat het een android-toestel moest worden. Dat iemand anders tot de conclussie komt dat Apple beter is, het zij zo. ik heb daar geen problemen mee.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik draai op mijn oude apple nog zonder problemen bv photoshop. Vergeef mij dus als ik van mening ben dat een oude apple nog steeds sneller is dan een oude windows bak. Ik heb het ook maar uit eigen ervaring. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, het raakt mijn koude kleren niet echt dat 1 of andere computerweirdo mij een totale analfabeet acht omdat ik apple produkten gebruik. Zolang ik diezelfde computernerds op mijn werk maar kan afblaffen omdat 1 van mijn projecten vertraging oploopt omwille van hun programmeerfouten en bugs in de ontwikkelingen. Als ze hun frustratie dan kwijt kunnen op forums als deze dan mogen ze dat gerust van mij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat van windws niet kan worden gezegd. ![]() Ik heb een printer van 12 jaar oud. Die werkt nog altijd gelijk een lier. Laatst gewijzigd door giserke : 12 juli 2012 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Bovendien vind mijn vrouw haar mac beter passen bij ons interieur dan een PC.
Discussie afgesloten dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() dit vat alles perfect samen:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Aantal customversies Android: ontelbare.
Aantal customversies OsX: Nul. Je moet de garantie verbreken als je eraan wil sleutelen en dan loop je kans dat Apple je toestel deactiveert. Mogelijkheid maken eigen software voor Android: heel groot, er is een grote userbase voor dat software schrijft, en zelfs in bladen als Elektor komt nu Android-code voor het ontwerpen van amateurelectronica waarin het toestel dient als microcontroller. Mogelijkheid maken eigen software voor OsX: oei, wacht. Je kunt zelfs niet kiezen welke programma's je erop installeert, want ze moeten goedgekeurd zijn door de Partij... |
![]() |
![]() |