![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En over die cultuurverschillen, natuurlijk dat ze bestaan. Die Waalse sporters moeten begrijpen dat in België blijven geen goeie oplossing voor hen is. Ze zouden in Frankrijk kunnen vestigen en in de diverse Franse ploegen spelen. Dat betekent natuurlijk dat al die sporters Fransen zouden moeten worden en Frankrijk zouden vertegenwoordigen. Frankrijk doet heel veel voor het sport in het algemeen, in tegenovergestelde met Wallonië. Meer middelen ook. In de OS hebben we al 8 medailles als ik me niet vergeet en de kansen zijn nog groot dat we andere medailles winnen. Al die Waalse sporters benijden het success van de Franse ploeg. Als ze met onze ploegen spelen, kunnen die coachs de motivatie geven om medailles te winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al geen communautaire problemen meer als ze naar Frankrijk gaan wonen. En het gaat hier niet over rattachisme, het gaat over de toekomst van de Waalse sporters, die misschien rooskleurig kan worden als ze naar Frankrijk komen wonen en met de Franse ploegen spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden �*lle Vlamingen dat moeten doen. Het is ideaal om Vlaamsgezind te worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nieuws van de RTBF? Op het imago van de RTBF zelf, zeer saai in andere woorden. En die van RTL? Tja, op het imago van RTL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, op het imago van RTL zelf : Plouc TV. Ik heb niets tegen het feit dat populaire TV-zenders bestaan en ik kan begrijpen dat ze bestaan, maar bon lager dan RTL kan men toch niet vinden, da's toch onmogelijk. Zelf de "Star Academy" van TF1 is nog iets goeds, naast wat RTL voorstelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik dacht dat ik net het omgekeerde deed met de man uit rosseloare
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 21 augustus 2004 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Partijlid
|
![]() En België heeft zijn eerste gouden Medaille beet !!!
Justine Hénin-Hardenne is Olympisch Kampioen gewordne in het tennis na een schitterende pot tennis tegen Amelie Mauresmo. LEVE JUSTINE !!! LEVE BELGIË !!!