![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denk je van Vlaams Sarkozysme? | |||
Ik ben N-VA'er en betreur het teloorgaan van de oude VU en de nieuwe Sarkozystische politieke stijl en politieke lijn binnen de N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Ik ben N-VA'er en vindt de politieke stijl en politieke lijn gesymboliseerd door de Porsche-episode perfect. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
Ik ben geen N-VA'er en walg van Vlaams Sarkozysme. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
Ik ben noch pro, noch contra, het laat mij onverschillig. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,00% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It's a global conspiracy.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-Porsche.dhtml
![]() https://www.youtube.com/watch?v=0Zg2j-qzHa0 N-VA-Porsche Bewaar artikel 129 Door: redactie 25/10/14 - 06u22 Bron: Belga Het foutje op de nummerplaat van de Porsche van Bart De Wevers chauffeur voor één dag blijft een Limburgse vrouw achtervolgen. De Porsche Carrera is eigendom van Joy Donné, de nieuwe kabinetschef van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. Toen hij de N-VA-voorzitter tijdens de federale onderhandelingen kwam oppikken, bleek dat op zijn voorste kenteken twee cijfers van plaats waren gewisseld. Daardoor rijdt hij rond met de dezelfde combinatie als die op de Ford Fiesta van een Limburgse vrouw. "Ik heb twee aanmaningen gekregen", zegt de vrouw. "Deze keer moet ik 30 euro betalen omdat ik op 12 september zogezegd te lang had geparkeerd in De Burburestraat in Antwerpen. De andere brief is opnieuw een aanmaning voor de boete van 29 april 2013 in de Van Orleystraat in Brussel." De vrouw hoopt dat de kabinetschef zorgt dat zijn boetes betaald worden. "We gaan het onderling regelen", zegt Donné. https://www.youtube.com/watch?v=Im4njDajtos Somebody jump, jump ! Jump for Joy !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niet gelezen wat er al geschreven is, maar als ik de titel zag , moest ik denken aan Freyaatje ;;jump.....
Wat de vorige commentaar betreft: slechts de achterste plaat ZOU wettelijk moeten zijn, dus diegene die de veroordeling opmaakte is in fout. Misschien kunnen ze terzelfdertijd ook eens controleren of de achterste plaat wel echt een officiële is, want er rijden nogal wat nagemaakte zonder de officiêle stempel rond!! Laatst gewijzigd door omaplop : 25 oktober 2014 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Off-topic: het is in deze frappant dat zelfs onze raseigen degenerante Johnny's - waarschijnlijk bij de meest raszuivere exemplaren van de inferieure blanke inteeltmens - wanneer ze uit de bol gaan, toch een zangeres van het superieure mengras prefereren. I.t.t. de echt hopeloze gevallen op dit forum blijken zij toch het verschil te kunnen maken tussen deze schoonheid: ![]() en deze schoonheid:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 oktober 2014 om 12:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Off-topic: het is in deze frappant dat zelfs onze raseigen degenerante Johnny's - waarschijnlijk bij de meest raszuivere exemplaren van de inferieure blanke inteeltmens - wanneer ze uit de bol gaan, toch een zangeres van het superieure mengras prefereren. I.t.t. de echt hopeloze gevallen op dit forum blijken zij toch het verschil te kunnen maken tussen deze schoonheid: ![]() en deze schoonheid:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 oktober 2014 om 12:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...tnog/1.2131085
![]() Joy Donne heeft zijn Porche verkocht. Aan wie blijft de vraag die vooralsnog onbeantwoord blijft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Binnenlandse Zaken is in goede handen, mensen. Sarkozy veille sur nos frontières!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 oktober 2014 om 11:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jump for joy, N-VA'ers...
Hoe voelt het om weer genaaid te worden door de vastgoedlobby? http://www.demorgen.be/binnenland/-n...nnen-a2110809/ De zogenaamde Vlaamse idealen bleken dus slechts een schaamplapje waarachter Vanden Boeynants schuilgaat!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Hahaha, de architect van Verhofstads 'Sell & Lease Back'-landverraad terug aan de knoppen bij Binnenlandse Zaken.
We kunnen wel gerust zijn want hij rijdt niet meer met zijn sjoemelporche wanneer hij ons nogmaals van ons belastinggeld scheidt Danku Niveanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() De kracht van de verandering zal vooral een verandering zijn van de zakken waarin het geld uit de vetpotten naartoe verdwijnt.
Tot nu toe heeft de NVA dezelfde allures als de PS, enkel met gele verf er op. Mannetjes benoemen, afrekeningen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 november 2014 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maggie: ik denk eerder een walvis ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tegen die sales-and-lease back hebben zij toen ze in de oppositie waren zo sterk tegen gefulmineerd. En nu geven ze dezelfde piwi de sleutels van Binnenlandse Zaken...
Wat een prutserts! ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vastgoed blijkt toch een domein te zijn waarin de verleiding te groot is om gewoon de zakken te vullen.
Cfr. het dossier rond Rob Van de Velde, Koen Dillen en het dossier van de Renaultsite op de Tunnelplaats in Antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kakken op de rol van Karel De Gucht indertijd in de sales/leasback van overheidsgebouwen en nu neemt N-VA dezelfde persoon Joay Donné als kabinetschef voor de regie der gebouwen. Ik hoop dat hierover parlementaire vragen gesteld zullen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe, het zijn prutsers. Berlusconi is een echte maffioso, maar dit zijn gewoon een aantal parvenu's die doen alsof ze maffiosi zijn, en slechts geduld worden door de échte powers that be die de hele bazar regelen omdat ze dom en ongevaarlijk zijn en zich met de kruimels tevreden stellen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: