Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2016, 20:13   #101
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Stielman blijf bij uw leest , terug naar Trends met JVO
Is een fake minister, heeft totaal geen kennis.
Is een conifeer en zandstrooier over zijn IQ .
Jij Jerommeke zijn?
Oud 10 maart 2016, 20:17   #102
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Ik weet het niet zenne, maar volgens mij als je 2 tabs in een browser opent, heb je nog altijd hetzelfde IP. Ik denk zelfs als je zowel explorer en chrome hebt openstaan je nog altijd hetzelfde IP hebt.
Oud 10 maart 2016, 20:45   #103
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Ik weet het niet zenne, maar volgens mij als je 2 tabs in een browser opent, heb je nog altijd hetzelfde IP. Ik denk zelfs als je zowel explorer en chrome hebt openstaan je nog altijd hetzelfde IP hebt.
En nu de onwetende uithangen.
Oud 10 maart 2016, 20:47   #104
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
.. Ip ? Geef mij maar gazoenkels ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 maart 2016 om 20:47.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 20:58   #105
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. uit de gazet : de gazetten econoom krijgt drie duizend gazoenkels opslag .. uw commentaar, hamaatje ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 maart 2016 om 20:58.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 21:11   #106
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. Ip ? Geef mij maar gazoenkels ..
Hij is op zijn gazoenkels getrapt omdat zijn maatje aangevallen wordt.
Nog niet opgevallen dat wanneer Knuppel er is, Hamac er niet is en omgekeerd.

En dan maar beschuldigen.

Doe zo voort zou ik zeggen.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 21:11   #107
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan de omstandigheden niet vergelijken.
De stijging van de schuldratio is voornamelijk omwille van de keuze om de banken te ondersteunen. Niemand wilde politieke zelfmoord plegen door dat niet te doen.
Dat wat de noemer betreft.
Dat de wereldwijde economische stilstand ook voor de belziek een impact heeft, hoeft ook niet te verwonderen.
Het is vooral Paars I en II die met de vinger mogen gewezen worden.
Er mag inderdaad worden verwezen naar de regeringen Verhofstadt die in economisch moeilijke omstandigheden steeds een begroting in evenwicht nastreefde en dit op 2 keer na ook steeds hebben gehaald. Heb jij Charles Michel I al gehoord over éénmalige maatregelen ? Zelfs Belfius brengen ze niet op de markt omdat dit tegen de communistische inborst van N-VA indruist.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 22:30   #108
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan de omstandigheden niet vergelijken.
De stijging van de schuldratio is voornamelijk omwille van de keuze om de banken te ondersteunen. Niemand wilde politieke zelfmoord plegen door dat niet te doen.
Dat wat de noemer betreft.
Dat de wereldwijde economische stilstand ook voor de belziek een impact heeft, hoeft ook niet te verwonderen.
Het is vooral Paars I en II die met de vinger mogen gewezen worden.
De redding van de banken was nog bij Leterme. Men kan natuurlijk zeggen dat Elio het in zijne boot kreeg, zoals men kan zeggen dat Bart de problemen/het beleid van zijn voorganger in zijne boot krijgt.
Maar mijn inziens is er met Belgie, en in uitbreiding een groot gedeelte van Europa, toch meer aan de hand, dan enkel een slabakken van de wereldeconomie. Dat het hier bvb. vol loopt met werklozen, terwijl de lijst met knelpuntberoepen ellenlang is (en waarvoor dan Indiers, Oosteuropeanen... worden geimporteerd) is toch een teken aan de wand. En zo zijn er meerdere.
En dat Guy en Elio het intertijd bruin hebben gebakken, zal niemand ontkennen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 22:46   #109
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. uit de gazet : de gazetten econoom krijgt drie duizend gazoenkels opslag .. uw commentaar, hamaatje ?
Veel te weinig.
Oud 10 maart 2016, 22:47   #110
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Er mag inderdaad worden verwezen naar de regeringen Verhofstadt die in economisch moeilijke omstandigheden steeds een begroting in evenwicht nastreefde en dit op 2 keer na ook steeds hebben gehaald. Heb jij Charles Michel I al gehoord over éénmalige maatregelen ? Zelfs Belfius brengen ze niet op de markt omdat dit tegen de communistische inborst van N-VA indruist.
Ja jong, ik heb je de cijfers gegeven voor Paars I/II en na 2008. Misschien kan je op die post antwoorden.
Oud 10 maart 2016, 22:52   #111
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Hij is op zijn gazoenkels getrapt omdat zijn maatje aangevallen wordt.
Nog niet opgevallen dat wanneer Knuppel er is, Hamac er niet is en omgekeerd.
Je bedoelt dat ik constant van profiel zou moeten wisselen?
Hang maar de onwetende uit.

Citaat:
En dan maar beschuldigen.

Doe zo voort zou ik zeggen.
Ik zou in uw plaats ook voor de vlucht vooruit kiezen.
Oud 11 maart 2016, 00:14   #112
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Och, ten tijde van Guy, toen hij weer een begroting in evenwicht had gebracht door wat gebouwen te verkopen, of een pensioenfonds te boeken als inkomsten (waar Charles nu voor dit alles huur en pensioenen moet betalen), was de commentaar van Europa, keer op keer: "of we deze begroting nu goedkeuren of niet, doet er niet toe. In feite hebben ze een tekort, en zullen ze een tekort blijven hebben".
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 08:22   #113
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Och, ten tijde van Guy, toen hij weer een begroting in evenwicht had gebracht door wat gebouwen te verkopen, of een pensioenfonds te boeken als inkomsten (waar Charles nu voor dit alles huur en pensioenen moet betalen), was de commentaar van Europa, keer op keer: "of we deze begroting nu goedkeuren of niet, doet er niet toe. In feite hebben ze een tekort, en zullen ze een tekort blijven hebben".
En naar dat advies werd niet gehandeld, noch door de Guy noch door Elio. En wij zitten er mee.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 08:25   #114
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
oa die sale and lease back van een groot aantal gebouwen, zadelt ons nu op met steeds terugkomende grote kosten. Kosten die er anders niet waren geweest.

Toen een manier om de begroting op orde te krijgen maar nu een molensteen rond de nek van deze regering. Dank u Verhofstadt en Vandelanotte!
Oud 11 maart 2016, 08:35   #115
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
oa die sale and lease back van een groot aantal gebouwen, zadelt ons nu op met steeds terugkomende grote kosten. Kosten die er anders niet waren geweest.

Toen een manier om de begroting op orde te krijgen maar nu een molensteen rond de nek van deze regering. Dank u Verhofstadt en Vandelanotte!
Is de verkoop van de Aquafingronden door Vlaams begrotingsminister Philippe Muyters, dan ook een molensteen rond de nek van de Vlaamse regering ? Want in Nieuwe Vreemdelingen Alliantie termen klinkt dit als bedrijfseconomische logica
Of moeten wij nu ook allen in koor roepen: DANK U Nieuwe Vreemdelingen Alliantie !

12-12-2011
Het Rekenhof en de Inspectie van Financiën hebben scherpe kritiek geuit op een operatie rond Aquafin-gronden, waarbij de Vlaamse regering twee keer betaalt voor dezelfde investering. De operatie kan bekeken worden als een budgettaire truc om de begroting op te smukken.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...mal-34316.html

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 11 maart 2016 om 08:37.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 08:38   #116
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Is de verkoop van de Aquafingronden door Vlaams begrotingsminister Philippe Muyters, dan ook een molensteen rond de nek van de Vlaamse regering ? Want in Nieuwe Vreemdelingen Alliantie termen klinkt dit als bedrijfseconomische logica
Of moeten wij nu ook allen in koor roepen: DANK U Nieuwe Vreemdelingen Alliantie !

12-12-2011
Het Rekenhof en de Inspectie van Financiën hebben scherpe kritiek geuit op een operatie rond Aquafin-gronden, waarbij de Vlaamse regering twee keer betaalt voor dezelfde investering. De operatie kan bekeken worden als een budgettaire truc om de begroting op te smukken.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...mal-34316.html
ik ken het dossier niet maar ja, dit lijkt me hetzelfde.

Maar een Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, die ken ik niet, laat staan dat ik er mee zou moeten aan gelieerd worden. Aan geen enkele partij trouwens.
Oud 11 maart 2016, 08:43   #117
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ken het dossier niet maar ja, dit lijkt me hetzelfde.

Maar een Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, die ken ik niet, laat staan dat ik er mee zou moeten aan gelieerd worden. Aan geen enkele partij trouwens.
Het klopt inderdaad dat jij je ogen langzaam maar zeker aan het openen bent
Oud 11 maart 2016, 08:45   #118
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Het klopt inderdaad dat jij je ogen langzaam maar zeker aan het openen bent
mijn ogen hebben altijd goed open gestaan, dank u.
Oud 11 maart 2016, 08:52   #119
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn ogen hebben altijd goed open gestaan, dank u.
Hier ben ik maar deels mee akkoord, want het is pas sinds enkele maanden dat er een woordje kritiek uit jou pen komt aan het adres van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie. Maar het siert je wel dat jij realistisch bent, en je ogen niet sluit voor de werkelijkheid zoals vele andere rechtse tot extreem rechtse forumleden.
Oud 11 maart 2016, 09:29   #120
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Snuffelaar , terwijl je het nu over Tv programma 's heeft ; wat ook opvalt is dat de reportages altijd de zelfde journalist hebben die dit programma moeten leiden dus gelijk wat het maar is het is altijd ergens beetje gedomineerd ,, en uitgestippeld geleid zie nu "De Afspraak" de fond er is helemaal nooit echt ,,geen echte fond in die soort programma 's... Zevende Dag ook van het zelfde bedje ziek ... bla bla bla en ze laten nooit iemand echt uitspreken ...dan zitten daar een hele huishouding muppets in het publiek een bende half dode mussen waar het geen zak meer voor uithaalt wat er nog gebeurd in het land of de wereld

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 maart 2016 om 09:32.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be