Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2021, 20:25   #101
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er bestaan dus vrouwen die een kind uit een verkrachting hebben en daar geen spijt van hebben he. Sterker, dat kind is hun moeder daar heel dankbaar voor.
Wow. Dat vind u dus de norm? Ik heb daar geen woorden voor ...

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 januari 2021 om 20:25.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 20:28   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wow. Dat vind u dus de norm? Ik heb daar geen woorden voor ...
Ik vind dat niet de norm, maar wel een mooiere norm dan het kind aborteren. Dat getuigt van christelijk fatsoen.
Oud 3 januari 2021, 20:29   #103
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als zo een vrouw bij ons de kerk binnenloopt kan die op fondsen van de kerk rekenen. De kerk deelde nu ook geld uit aan leden die getroffen werden door corona.
Dat kind is het laatste wat ze van die man overhoudt, harteloos dat te doden. Veel families zien zwarte sneeuw, maar de dood is toch nooit een optie?
Ze koos een andere weg. Ze kwam een toerist tegen in een bordeel. Bleef met hem contact onderhouden via internet. Hij heeft haar nog een keer opgezocht. Wist het toen zeker. Liet haar en haar kinderen overkomen. Scheidde van zijn vrouw in Nederland. Eenmaal in Nederland pakte ze haar oude beroep weer op. Toen dreigde hij haar, met kinderen, terug te sturen. Hun laatste kans om door te gaan met hun relatie was om diepgelovig te worden. Ze zijn momenteel getrouwd en zijn gelukkig met elkaar. Het oudste kind wordt voorgetrokken, de jongste, die gehandicapt is en direct zijn geboorte van zijn moeder gescheiden is — heeft gedragsproblemen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 20:46   #104
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Gewoon levend in een koude metalen schaal gelegd.
Want de vrouw moet haar recht tot "zelfbeschikking" maar eens verliezen.
https://www.youtube.com/watch?v=IoDTaLi9Ew8
Oud 3 januari 2021, 20:48   #105
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat niet de norm, maar wel een mooiere norm dan het kind aborteren. Dat getuigt van christelijk fatsoen.
Ik heb respect voor verkrachte vrouwen die desondanks dat kind willen laten geboren worden. Ik heb eveneens respect voor vrouwen die dat niet willen. Het is niet aan ons om te oordelen.

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Oud 3 januari 2021, 20:52   #106
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb respect voor verkrachte vrouwen die desondanks dat kind willen laten geboren worden. Ik heb eveneens respect voor vrouwen die dat niet willen. Het is niet aan ons om te oordelen.

Er wordt geen steen geworpen, maar wel benoemd wat is.
1 + 1 = 2 en abortus is infanticide.

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 januari 2021 om 20:52.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 20:54   #107
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Mocht mijn vrouw verkracht worden door een inbreker en ze raakt zwanger van hem, blijkt uit DNA onderzoek, dan heb ik nada respect voor mijn vrouw — indien ze toch het kind ter wereld zal helpen. Ze zal mij en mijn 2 kinderen nooit meer zien in ieder geval. Ik vertrek en ontvoer indien noodzakelijk.
Oud 3 januari 2021, 23:48   #108
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Er wordt geen steen geworpen, maar wel benoemd wat is.
1 + 1 = 2 en abortus is infanticide.
Zoals gewoonlijk een zwart-wit benadering. Jammer genoeg het kenmerk bij vele religieuzen. Een neveneffect van degenen die een boek gebruiken als handleiding voor het leven.
Oud 4 januari 2021, 00:18   #109
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals gewoonlijk een zwart-wit benadering. Jammer genoeg het kenmerk bij vele religieuzen. Een neveneffect van degenen die een boek gebruiken als handleiding voor het leven.
Er is dood en er is leven. Het is ethisch of het is dat niet.
Zag u de film waar een abortus provocatus plaatsneemt en het kindje in een koude schaal wordt gelegd terwijl het nog bewoog?
Neen ik ga daar geen relativisme op toepassen. Hoe kleur je zoiets grijs als het pekzwart is?
Oud 4 januari 2021, 00:21   #110
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is dood en er is leven. Het is ethisch of het is dat niet.
Zag u de film waar een abortus provocatus plaatsneemt en het kindje in een koude schaal wordt gelegd terwijl het nog bewoog?
Neen ik ga daar geen relativisme op toepassen. Hoe kleur je zoiets grijs als het pekzwart is?
En euthanasie is dan ook zelfmoord zeker?
Oud 4 januari 2021, 00:22   #111
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En euthanasie is dan ook zelfmoord zeker?
Dat is zelfbeschikking te noemen. Een abortus schendt de mensenrechten van de ongeborene die zijn/haar zelfbeschikking ontnomen wordt.
Oud 4 januari 2021, 00:56   #112
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is zelfbeschikking te noemen. Een abortus schendt de mensenrechten van de ongeborene die zijn/haar zelfbeschikking ontnomen wordt.
En als een meerderheid vd bevolking daar nu voor te vinden is en het in een wet wordt gegoten. Meent u dan dat het uw goddelijke plicht is om daar tegenin te gaan?

Ik zal u eens vertellen wat 1 + 1 = 2 is. Als u tegen abortus bent dan doet u het niet bij uzelf.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 januari 2021 om 00:56.
Oud 4 januari 2021, 01:05   #113
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als een meerderheid vd bevolking daar nu voor te vinden is en het in een wet wordt gegoten. Meent u dan dat het uw goddelijke plicht is om daar tegenin te gaan?

Ik zal u eens vertellen wat 1 + 1 = 2 is. Als u tegen abortus bent dan doet u het niet bij uzelf.
Ja dat meen ik. Mijn standpunt is dat abortus moord is, ook al kan men met de beste wetenschap iets krom recht redeneren.

Het is geen goddelijk recht, maar het recht van de ongeborene beschermen. Heb je de youtube gezien? Waar het kind levend ter wereld komt en op koud metaal wordt gelegd? Hoe respectloos men met leven omgaat? En dan zijn er nog films waar je de arts hard ziet rukken tot er een beentje uitkomt. De baby leeft nog tijdens dat proces.

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 januari 2021 om 01:06.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 01:20   #114
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja dat meen ik. Mijn standpunt is dat abortus moord is, ook al kan men met de beste wetenschap iets krom recht redeneren.

Het is geen goddelijk recht, maar het recht van de ongeborene beschermen. Heb je de youtube gezien? Waar het kind levend ter wereld komt en op koud metaal wordt gelegd? Hoe respectloos men met leven omgaat? En dan zijn er nog films waar je de arts hard ziet rukken tot er een beentje uitkomt. De baby leeft nog tijdens dat proces.
Dat krijg je ervan als mensen niet meer normaal met elkaar kunnen communiceren. U bent degene die de andere kant radicaal maakt. Late abortussen, ik laat mij niet uit over tijd, moeten verboden worden. Vroege zwangerschappen moeten onderbroken kunnen worden. Punt.

Als mijn dochter ooit nog eens wordt vermoord of verkracht door een adoptiekind met ernstige psychische problemen, een forummer merkte terecht op dat de kans hierop 50 procent is, of ongewenst bij zijn moeder opgroeit dan is niet hij verantwoordelijk voor de dood en verkrachting van mij dochter. Maar U.

U hoort voor deze verschrikkelijke daad 60 jaar in de cel te belanden. Niet de verkrachter die als ongewenst kind op de wereld is gezet.

Maar laten we het niet zover komen, en laat de mensen hun standpunt daarvoor in de democratie en wet vastleggen. Zoals El Supio terecht opmerkt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 01:25.
Oud 4 januari 2021, 08:01   #115
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Trauma's overgehouden van adoptiekinderen? Indien ja. U bent (hier) niet de enige.
Neen geen trauma's aan overgehouden. Heb er gewoon zo een paar gekend in mijn jeugd en ben later studies (en nog mensen) tegengekomen waarin mijn vooroordelen werden bevestigd.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2021, 11:42   #116
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat krijg je ervan als mensen niet meer normaal met elkaar kunnen communiceren. U bent degene die de andere kant radicaal maakt. Late abortussen, ik laat mij niet uit over tijd, moeten verboden worden. Vroege zwangerschappen moeten onderbroken kunnen worden. Punt.

Als mijn dochter ooit nog eens wordt vermoord of verkracht door een adoptiekind met ernstige psychische problemen, een forummer merkte terecht op dat de kans hierop 50 procent is, of ongewenst bij zijn moeder opgroeit dan is niet hij verantwoordelijk voor de dood en verkrachting van mij dochter. Maar U.

U hoort voor deze verschrikkelijke daad 60 jaar in de cel te belanden. Niet de verkrachter die als ongewenst kind op de wereld is gezet.

Maar laten we het niet zover komen, en laat de mensen hun standpunt daarvoor in de democratie en wet vastleggen. Zoals El Supio terecht opmerkt.
Wat is dan vroeg voor u?
Volgens mij aborteren we beter enkel bij gevaar of voor er een hartslag is.
Een vrouw moet maar verantwoordelijker met haar vruchtbaarheid omgaan. Die liberalen en feministen melken de vrouw haar domheid uit om beleid op onschuldig leven te voeren voor de stamcellen.

Als een geliefde verkracht wordt, geef ze een morning after pill en bespaar u veel onrust.
Oud 4 januari 2021, 12:18   #117
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Neen geen trauma's aan overgehouden. Heb er gewoon zo een paar gekend in mijn jeugd en ben later studies (en nog mensen) tegengekomen waarin mijn vooroordelen werden bevestigd.
Ik ben er ook verschillende tegengekomen. De meest vreselijke gedragsstoornissen heb ik in hun pubterteit gezien. Ook na deze periode. Niet allemaal, maar 50 procent komt verdomd goed overeen. Bij gekleurde kinderen uit Z. Amerika ligt dat percentage nog hoger is mijn indruk.

Probleem is dat de hele omgeving er extreem zwaar kan leiden. Niet alleen het gezin waar ze in opgroeien. Ook de schoolklas waarin ze leskrijgen. Vaak weten ze exact hoever ze kunnen gaan, en zijn meesters in het manipuleren, wat maakt dat ze helaas niet van school getrapt kunnen worden. Maar anderen wel vreselijke jaren bezorgen die in hun omgeving opgroeien.

Ik ben het dan met u 200 procent eens dat er geen kinderen uit 3e wereld landen geadopteerd mogen worden. Zwarte kinderen op laten groeien in blanke gezinnen, idem blanke kinderen in zwarte gezin en laten opgroeien ben ik ook geen voorstander van. Ik heb het al met mijn kinderen dat ze tegen mijn vrouw zeggen. Zijn deze van u? Vanwege kleurverschil. Stel dat je wekelijks die vragen naar je kop geslingerd worden en die kinderen zijn daadwerkelijk niet van haar (en van mij). Niet goed.

Bovendien, het gaat er niet om dat mensen het zeggen, maar vooral hoe ze kijken. Zo'n kind voelt dat. Nogmaals niet goed. Dit als deze kinderen beseffen dat dit komt omdat ze weten dat densen die hun handje vasthouden niet hun biologische ouders zijn.

@Zomaar: zijn er bestaande groepen die hun krachten gebundeld hebben en adoptie uit de 3e wereld willen verbieden? Zoja mijn steun hebben deze. Mits niet dat deze een racistische ondergrond heeft. In dat geval nok ik af.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 12:34.
Oud 4 januari 2021, 12:27   #118
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Er is een rapport uitgebracht waaruit bleek dat Finse kinderen die tijdens de 2e wereldoorlog, 'tijdelijk', zijn geadopteerd door Zweedse gezinnen — meer psychologische schade hebben opgelopen dan Finse kinderen die in oorlogsgebied zijn gebleven. Studie gaat ver: Tot suïcide percentage, opname psychiatrische inrichting, hartaanval, maar ook zijn deze percentages van hun kinderen meegenomen.

Een ieder die dit rapport enigszins bestudeert heeft kan enkel tot de conclusie komen dat adoptie beter verboden dan toegestaan kan worden.

Aangezien ik niet zo zwart wit denk als CUFI. In deze: Enkel in extreme gevallen mag een uitzondering gemaakt worden om adoptie toe te staan. Voor het overige moet het koste wat het kost vermeden. Dus ook abortus. Zoals u aangeeft 5 jaar abortus na geboren worden vind ik wel erg verg gaan. Gezien ik de schrijnende gevallen van adoptie letterlijk onder ogen heb gezien, en de omgeving die daar extreem last van heeft, kan ik uw punt ergens goed begrijpen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 12:31.
Oud 4 januari 2021, 12:41   #119
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een rapport uitgebracht waaruit bleek dat Finse kinderen die tijdens de 2e wereldoorlog, 'tijdelijk', zijn geadopteerd door Zweedse gezinnen — meer psychologische schade hebben opgelopen dan Finse kinderen die in oorlogsgebied zijn gebleven. Studie gaat ver: Tot suïcide percentage, opname psychiatrische inrichting, hartaanval, maar ook zijn deze percentages van hun kinderen meegenomen.

Een ieder die dit rapport enigszins bestudeert heeft kan enkel tot de conclusie komen dat adoptie beter verboden dan toegestaan kan worden.

Aangezien ik niet zo zwart wit denk als CUFI. In deze: Enkel in extreme gevallen mag een uitzondering gemaakt worden om adoptie toe te staan. Voor het overige moet het koste wat het kost vermeden. Dus ook abortus. Zoals u aangeeft 5 jaar abortus na geboren worden vind ik wel erg verg gaan. Gezien ik de schrijnende gevallen van adoptie letterlijk onder ogen heb gezien, en de omgeving die daar extreem last van heeft, kan ik uw punt ergens goed begrijpen.
Wat is dan een ethische termijn volgens u? Kleur het eens grijs
Oud 4 januari 2021, 12:46   #120
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat is dan vroeg voor u?
Volgens mij aborteren we beter enkel bij gevaar of voor er een hartslag is.
Een vrouw moet maar verantwoordelijker met haar vruchtbaarheid omgaan. Die liberalen en feministen melken de vrouw haar domheid uit om beleid op onschuldig leven te voeren voor de stamcellen.

Als een geliefde verkracht wordt, geef ze een morning after pill en bespaar u veel onrust.
Daar laat ik mij niet over uit.. Een kind in de 9e maand met een keizersnede eruit halen met als doel abortus dat is natuurlijk nooit goed te praten.

Maar zoals u ziet heb ik reeds grote posten geplaatst over adoptie. Ik ben hier een fel tegenstander van. Hoe hier mee om te gaan weet ik dus ook niet.

Ik heb liever dat voor elke misdaad en pestgedrag wat zij (ongewenste kinderen) de maatschappij hebben aangericht — de rechter daar U voor straft en niet hen. Zij hebben er niet om gevraagd om geboren te worden. Laat staan op te groeien en oud te worden door het kwaad dat ze de omgeving hebben aangedaan — door hun psychische problemen.

Als het aan mij zou liggen dan zou U nu 60 jaar in een cel ergens in El Salvador rotten. Voor elk misdaad dat een ongewenst kind pleegt mogen ze van mijn part iemand uit uw gemeente plukken, willekeurig, en hen voor zijn, ongewenst kind dus, daden laten straffen.

Als ISIS soortige mensen niet willen luisteren dan moeten ze maar voelen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 januari 2021 om 12:48.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be