Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2021, 14:15   #101
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Heeft "Driesje" dan ooit al holebi's in mekaar geslagen ???
Heeft Leopold 2 ooit een Kongolees in mekaar geslagen?
Oud 14 maart 2021, 14:15   #102
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Rode driehoekjes...de redding in moeilijke tijden.
Voor u dan, ik dien u graag zelf van repliek.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 14:17   #103
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En vergeet Driesje niet, die graag aan gaybashing doet, of de godsdienstlerares Dominiek Sneppe die ook niet door haar partijvoorzitter uit de wind is gezet en er vanaf kwam met wat opgelegde 'radiostilte'.

Men gaat er hier nogal luchtig overheen, maar het zijn wel stuk voor stuk parlementariërs hee. En twee partijvoorzitters (Annemans en het coiffeurke). We spreken hier niet over een ranzig bruin randje aan de onderkant van de partaai, maar over de top van de partij.
En:

https://www.demorgen.be/nieuws/na-de...epen~bd0c0d03/

Van de pas verkozenen zijn er drie die op Facebook steun betuigen aan Pro Familia, een groepering die homoseksualiteit als ‘perversiteit’ bestempelt: de al genoemde Dominiek Sneppe en de nieuwe Vlaams Parlementsleden Wim Verheyden en Filip Brusselmans. Pro Familia organiseerde in 2015 nog een ‘Mars voor het Gezin’ die zich uitdrukkelijk richtte tegen adoptie door homokoppels, met de slogan 'Leveren wij onze kinderen uit aan pedofielen?' Onder de deelnemers verscheidene Vlaams Belangers, onder wie kopstuk Filip Dewinter. Rien Vandenberghe, die er speechte namens Pro Familia, zit in het partijbestuur van Vlaams Belang in Brugge. Hij vormt samen met zijn tweelingbroer Robin (VB-kandidaat bij de lokale verkiezingen van oktober vorig jaar) een brug naar tal van extremistische stromingen waarmee de partij niet openlijk geassocieerd wil worden - van homohaters tot neofascisten. De Vandenberghes zijn ook al jaren close met Dries Van Langenhove en diens Schild & Vrienden.

Oud 14 maart 2021, 14:21   #104
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
neen, enkel handen laten afhakken, want waarschijnlijk te laf om het zelf te doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 14:26   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En:

Van de pas verkozenen zijn er drie die op Facebook steun betuigen aan Pro Familia, een groepering die homoseksualiteit als ‘perversiteit’ bestempelt: de al genoemde Dominiek Sneppe en de nieuwe Vlaams Parlementsleden Wim Verheyden en Filip Brusselmans. Pro Familia organiseerde in 2015 nog een ‘Mars voor het Gezin’ die zich uitdrukkelijk richtte tegen adoptie door homokoppels, met de slogan 'Leveren wij onze kinderen uit aan pedofielen?' Onder de deelnemers verscheidene Vlaams Belangers, onder wie kopstuk Filip Dewinter. Rien Vandenberghe, die er speechte namens Pro Familia, zit in het partijbestuur van Vlaams Belang in Brugge. Hij vormt samen met zijn tweelingbroer Robin (VB-kandidaat bij de lokale verkiezingen van oktober vorig jaar) een brug naar tal van extremistische stromingen waarmee de partij niet openlijk geassocieerd wil worden - van homohaters tot neofascisten. De Vandenberghes zijn ook al jaren close met Dries Van Langenhove en diens Schild & Vrienden.

Vergeet de islamieten niet te vermelden, die holebi's in mekaar trappen als ze in hun buurt komen.

Citaat:
Oud 14 maart 2021, 14:40   #106
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En:

Rien en Robin Vandenberghe, die ooit nog samen met tante nonneke van het Blok Alexandra Colen een 'duiveluitdrijving' organiseerde in een lokaal in het parlement waar ze hun 'gebedsgroep' organiseerden samen met een Pius X fosiel.
https://www.apache.be/2019/01/14/het...an-langenhove/
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 15:00   #107
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vergeet de islamieten niet te vermelden, die holebi's in mekaar trappen als ze in hun buurt komen.
Kan het forum zo'n lange lijsten aan?
Oud 14 maart 2021, 15:06   #108
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als de moderatie mijn posten had gelezen dan had hij moeten weten dat mijn posten onderbouwd waren zoals ik hierboven aantoonde. Voor de rest ga ik niet meer in op uw twijfelachtige insinuaties zonder enige grond.
Herpak u in plaats van te blijven zeveren.
Oud 14 maart 2021, 15:13   #109
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Herpak u in plaats van te blijven zeveren.
Jamaar, het goed onderbouwd hoor...

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 maart 2021 om 15:14.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 16:17   #110
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Bron ?
Uw vriend panda, die alle VBers wil vergassen.
Vergassen of een schietschijf, het is gelijk.
De politieke correctheid gaat zover dat jullie niet in dialoog willen met mensen die uw ideeen niet delen, en wat veel erger is , ze gewoon willen uitschakelen.
En alsof het cordon nog niet genoeg is, dan worden ergere maatregelen door die politieke correcte meute niet geschuwd.
Sorry maar dit soort plebs vertrouw ik voor geen meter.
En dan beweren dat VB geen oplossingen naar voren schuift. Als dit het soort oplossingen is waar jullie achter staan, dan pas ik.
Ik heb er geen probleem dat de uitwassen van het VB aangepakt worden, ik doel op Dries van Langenhove, zelfs die verdient het niet om vergast te worden.
Dat soort oplossingen nog maar bedenken zegt al veel over jullie verborgen agenda. VB weg problemen weg.

Beter in dialoog gaan, en de problemen die het VB aankaart erkennen.
En dat begint met het toegeven dat multicul een probleem is.
Was dat niet het geval, dan had jij en panda uw wandelingetje hand in hand in het park van molenbeek of schaarbaak al lang gedaan.
Maar uw daden spreken danig tegen wat jullie zeggen.

Wie gelooft dit soort mensen nog.

15%, heel het forum flooden met dit getal. En nu blijkt het 20% te zijn wat een realister voorspelling is, zelfs dan niet in staat zijn om uw fout toe te geven. Zielig.

En de teloorgang van open vld heb ik voorspeld voor de volgende verkiezing, verondstellende dat dan corona al gepasseerd zal zijn en we volop de rekening gepresenteerd krijgen, waar overigens deze week al allusie op werd gemaakt. De put is enorm die nu geslagen is, en die gaat niet zomaar verdwijnen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 16:20   #111
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als de moderatie mijn posten had gelezen dan had hij moeten weten dat mijn posten onderbouwd waren zoals ik hierboven aantoonde. Voor de rest ga ik niet meer in op uw twijfelachtige insinuaties zonder enige grond.
Net zoals de moderatie niet ingaat op uw twijfelachtige argumentatie die niet aanwezig is en daarom die rode tekst toevoegt.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 16:44   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Uw vriend panda, die alle VBers wil vergassen.
Vergassen of een schietschijf, het is gelijk.
De politieke correctheid gaat zover dat jullie niet in dialoog willen met mensen die uw ideeen niet delen, en wat veel erger is , ze gewoon willen uitschakelen.
En alsof het cordon nog niet genoeg is, dan worden ergere maatregelen door die politieke correcte meute niet geschuwd.
Sorry maar dit soort plebs vertrouw ik voor geen meter.
En dan beweren dat VB geen oplossingen naar voren schuift. Als dit het soort oplossingen is waar jullie achter staan, dan pas ik.
Ik heb er geen probleem dat de uitwassen van het VB aangepakt worden, ik doel op Dries van Langenhove, zelfs die verdient het niet om vergast te worden.
Dat soort oplossingen nog maar bedenken zegt al veel over jullie verborgen agenda. VB weg problemen weg.

Beter in dialoog gaan, en de problemen die het VB aankaart erkennen.
En dat begint met het toegeven dat multicul een probleem is.
Was dat niet het geval, dan had jij en panda uw wandelingetje hand in hand in het park van molenbeek of schaarbaak al lang gedaan.
Maar uw daden spreken danig tegen wat jullie zeggen.

Wie gelooft dit soort mensen nog.

15%, heel het forum flooden met dit getal. En nu blijkt het 20% te zijn wat een realister voorspelling is, zelfs dan niet in staat zijn om uw fout toe te geven. Zielig.

En de teloorgang van open vld heb ik voorspeld voor de volgende verkiezing,
verondstellende dat dan corona al gepasseerd zal zijn en we volop de rekening gepresenteerd krijgen, waar overigens deze week al allusie op werd gemaakt. De put is enorm die nu geslagen is, en die gaat niet zomaar verdwijnen.

Ah zo. Nog een profetie.
Het begint zowaar een gewoonte te worden ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 17:12   #113
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dezelfde als deze:

Trouwens gas was ook goed...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 17:15   #114
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft Hitler ooit iemand persoonlijk vergast?
Oud 14 maart 2021, 17:21   #115
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht

En de teloorgang van open vld heb ik voorspeld voor de volgende verkiezing, verondstellende dat dan corona al gepasseerd zal zijn en we volop de rekening gepresenteerd krijgen, waar overigens deze week al allusie op werd gemaakt. De put is enorm die nu geslagen is, en die gaat niet zomaar verdwijnen.
De regerings belofte dat er geen belasting verhogingen kwamen werd deze week al afgezwakt naar we gaan dat proberen vermijden.
Ik wil dan nog wel eens zien of ze 11 -12 % halen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2021 om 17:22.
Oud 14 maart 2021, 17:23   #116
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Lees de discussie eens terug en besef dat ge daarmee Zipper ongelijk geeft en ‘ons’ gelijk.
Oud 14 maart 2021, 17:26   #117
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vergeet Driesje niet, die graag aan gaybashing doet, of de godsdienstlerares Dominiek Sneppe die ook niet door haar partijvoorzitter uit de wind is gezet en er vanaf kwam met wat opgelegde 'radiostilte'.

Men gaat er hier nogal luchtig overheen, maar het zijn wel stuk voor stuk parlementariërs hee. En twee partijvoorzitters (Annemans en het coiffeurke). We spreken hier niet over een ranzig bruin randje aan de onderkant van de partaai, maar over de top van de partij.
Maar als de top van de Kerk zegt dat aids een verdiende straf is voor homo's hoort men weinig of geen protest.
Oud 14 maart 2021, 17:29   #118
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Hij liet heel veel scheten, maar het is niet duidelijk of er iemand ooit aan gestorven is.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2021, 17:30   #119
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar als de top van de Kerk zegt dat aids een verdiende straf is voor homo's hoort men weinig of geen protest.
Tja, de top van de Belgische kerk...
Oud 14 maart 2021, 17:33   #120
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rien en Robin Vandenberghe, die ooit nog samen met tante nonneke van het Blok Alexandra Colen een 'duiveluitdrijving' organiseerde in een lokaal in het parlement waar ze hun 'gebedsgroep' organiseerden samen met een Pius X fosiel.
https://www.apache.be/2019/01/14/het...an-langenhove/
Hebben zij ooit (publiekelijk dan nog) opgeroepen om mensen te vergassen ???

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be