![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je per se zo cynisch wilt zijn: Het zijn juist de pro-westerse staten die een bron van terrorisme zijn. Het zou veel nuttiger zijn voor "ons", moest DAAR een burgeroorlog uitbreken.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 april 2007 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Gij zijt goed zot.Die arabische golfstaten moten blijven zoals ze zijn zelfs als daarvoor van buitenaf geweld voor moet gebruikt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan immers gewoon niet toelaten dat de aardolie in handen van extremen komt. Die zouden onze samenleving en economie dan gewoon kunnen gaan conrtoleren en vernielen door de olieprijzen extrem hoog te maken en de oliekraan dicht te draaien. Dus begrijp goed, een burgeroorlog in één van die landen zal leiden tot een wereldwijde tegen reactie en daarna tot een wereldbrand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() En dat lees ik waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Het boek dat gij hier aanprijst is even objectief als Jung Chang's Mao-biografie. Totaal niet dus. Enfin, ik zeg u dat maar als historicus hé. Kunt ge misschien een rapport van de VN of zo aanhalen waarin staat dat Saddam Hussein massaal en aan de lopende band mensen vermoordde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Neen, ik vraag gewoon om een objectieve bron.
Wanneer iemand zegt dat de concentratiekampen niet hebben bestaan, dan verwijs ik naar de Duitse archieven die zwart op wit aantonen dat ze wel hebben bestaan. Dan geef ik dus niet David Irving als referentie hé. Ik vraag van u hetzelfde. Een objectieve bron. Als historicus moet ge die vraag aankunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=389 dit is de moeite van het lezen waard: http://www.polyconomics.com/searchbase/11-18-98.html November 18, 1998 Did Saddam Hussein Gas His Own People? Memo To: Sandy Berger, National Security Advisor From: Jude Wanniski Re: Iraqi use of Poison Gas Dit zegt méér over Wanniski: http://en.wikipedia.org/wiki/Jude_Wanniski Geen "Linkse" dus, maar een co-editor van een toonaangevende krant en een vooraanstaand conservatief economist Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2007 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was mij ook al opgevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zekers niet overdreven, kijk maar eens hoe snel het westen was om Koeweit te gaan helpen en hoe de moslimlanden er met hun neus opzaten om te kijken dat men enkel Koeweit hielp en niet Irak binnen viel.
Dat er slechts weiging reactie is tegen de huidige inval vanuit die landen, komt omdat men hen eerst voldoende angst voor saddam hoesein heeft kunnen aanpraten, anders hadden ze wel gereageerd. En vergeet niet dat ze echt niet veel moeite moeten doen om de oorlog naar Europa te verleggen, ze zijn hier immers reeds in grote getallen aanwezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Dat was om hem niet te verwarren met koning Hoessein van Jordanië.
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat ik dat zonder zoeken kreeg? van jou komt er enkel US Army-informatie... wél éénzijdig! Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
veel minder? ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=389 democratisch? ![]() vreemde "democratie": 18.000 mensen opgesloten zonder proces voor 18 maand minimum : een héél vreemde "les in democratie" http://forum.politics.be/showthread.php?t=87867 Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2007 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oorlog verleggen, richting EU is de te verwachten evolutie: met China is de EU dé concurrent van de USA en de EU een oorlog in de nek draaien zal ons zeker geen goed doen. -In Zuidslavië werd een startschot gegeven, met hulp van een aantal Europese regeringen. De wijze waarop Spanje, italië, Denemarken, het UK, Nederland en vooral Polen (het "nieuwe Europa" ![]() Ik heb ook mijn twijfels over de introductie van Turkije, eerst in de NAVO en dan in de EU (zomaar, zonder enige beïnvloeding achter de schermen?) ![]() Als ze wel willen zijn de USA geen domme diplomaten. Bush lijkt maar klungelachtig. (Reagan leek een schertsfiguur, Carter ook leek een kluns, maar bvb Brzezinsky was wel een doortrapte maneuvreerder en Kissinger was ook een handig diplomaat) Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2007 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |