![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een opgekropte bal frustraties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() Dit klinkt vooral negatief. Het zijn geen positieve ervaringen die ik opsom, dus ik vind deze opmerking vooral "blaming the victim" uitstralen.
En nog iets, de mannen die zich niet aan dat wangedrag schuldig maken zijn al snel mijn vrienden.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mannen die denken dat ik zin heb in seksuele handelingen denken correct, en ik wil, als dat plezierig ervaren wordt, wel eens de hoer of de madonna spelen voor mijn ventje. Ook geen last van dus. Als alle mannen in je buurt continu doen wat jij zegt, dan zou ik Diplomatius zijn raad opvolgen mocht ik jou zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De rest is te persoonlijk om hier te vertellen.
België is een synoniem voor Groot-Wallonië Laatst gewijzigd door Supervlaming : 17 april 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Burger
|
![]() Ik heb altijd gedacht dat grondslagen voor een gezonde relatie tussen man en vrouw is: een beetje vertrouwen, een beetje begrip en een beetje liefde (in welke kwantiteiten laat ik over aan beide partijen). Als we gaan spreken over "de ene soort is niet meer nodig" dan zijn we ver verwijderd daarvan. Is dit nu de toekomst ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dan loop ik hier natuurlijk niet meer rond, dus veel last zal ik er wel niet van hebben. Groot mysterie : Zullen er ook nog 'Chippendales' zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder hopen dat die het eerst zullen uitsterven
![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"dat was een man" legt de (vrouwelijke) museum-gids dan uit "die bestonden toen de evolutie de mannen nog niet uit-geselekteerd had" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Het ging hier oorspronkelijk over het bevruchtingsproces.
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt dat we elkaar proberen te versieren... etc. Is daar nu iets mis mee? Je bent een lesbienne, ok. Geen probleem mee. Maar als je in een cafeetje zit en een man probeert je te versieren. ok... dat is dan niet jouw winkel maar bedenk dan even dat die man denkt dat je tot die 95% van de vrouwen behoort die een man wel kan appreciëren. Dat is normaal want pakweg 5% van de vrouwen zijn exclusief lesbisch. Je mag me corrigeren in dat nummer maar het nummer zal laag zijn. Wat wil je nu wat er gebeurt op café? En vrouw moet je meteen doorhebben als mogelijke partner en een man moet meteen doorhebben dat je hem niet wilt omwille van zijn geslacht? Denk daar even over na. Ik heb geen enkel probleem met lesbiennes en geen probleem met homo's. Maar een beetje een realistische aanpak vanuit je een beetje afwijkende positie lijkt nodig. Neem het gewoon dat als je misschien mooi bent dat mannen naar je kijken. Als ze je aanspreken maak hen dan gewoon duidelijk dat je lesbienne bent. Wat een domme houding om mannen meteen te gaan haten. En door het uitspreken van die haat maak je het alleszinds niet beter voor die lesbiennes die zichzelf outen en dagdagelijks gewoon zeggen waarop het staat. Ik ken er een paar en vanuit hun mond zal ik nooit horen dat de man moet uitsterven en dat de man in de westerse wereld de vrouw onderdrukt. Ga nog maar snel het VB bevechten want die zijn voor hoofddoeken en boerkas.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 april 2007 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb opeens 't gevoel dat er vast 300 posts zijn van supervlaming in deze thread die ik niet gelezen heb.
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu wacht ik al twintig jaar op een grotere heks die die betovering ongedaan kan maken. Maar er bestaan geen grotere heksen (die bereid zijn mij te onttoveren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |