Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2007, 17:27   #101
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming Bekijk bericht
Neerbuigende opmerkingen, constant beoordeeld worden op het uiterlijk of vermeende lust tot seksuele handelingen, vermeende aangeborenheid voor saaie weinig in aanzien zijnde taken, òf hoer òf madonna te wezen.
Wat een opgekropte bal frustraties...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 17:33   #102
Supervlaming
Gouverneur

Supervlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat een opgekropte bal frustraties...
Dit klinkt vooral negatief. Het zijn geen positieve ervaringen die ik opsom, dus ik vind deze opmerking vooral "blaming the victim" uitstralen.

En nog iets, de mannen die zich niet aan dat wangedrag schuldig maken zijn al snel mijn vrienden.
Oud 17 april 2007, 17:35   #103
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Prijst u gelukkig. U vindt denk ik ook wel dat een ieder daarvan gevrijwaard moet kunnen blijven?
Er schort nog iets aan de positie van de vrouw in onze maatschappij, maar het is nu niet bepaald zo dat vrouwen iedere dag meemaken wat jij daar beschrijft . Tuurlijk krijg ik eens een neerbuigende opmerking te verduren, zo eens in de paar weken of maanden, maar dat gebeurt ook bij mannen. En tuurlijk word ik al eens op mijn uiterlijk beoordeeld (toch al iedere dag door mijn ventje ), maar dat gebeurt ook bij mannen (ik keur toch alles wat me voorbij passeert ). En tuurlijk zijn er leukerds die denken dat ik voorbestemd ben om de strijk te doen, maar die kom ik zelden tegen, en ik heb er ook geen last van.

Mannen die denken dat ik zin heb in seksuele handelingen denken correct, en ik wil, als dat plezierig ervaren wordt, wel eens de hoer of de madonna spelen voor mijn ventje. Ook geen last van dus.

Als alle mannen in je buurt continu doen wat jij zegt, dan zou ik Diplomatius zijn raad opvolgen mocht ik jou zijn.
Oud 17 april 2007, 17:37   #104
Supervlaming
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Volgens mij bent U toe aan een nieuwe vriendenkring.
In ieder geval een betere woonomgeving; dat is er eentje waar speelt wat u kunt lezen op http://forum.politics.be/showthread.php?t=87929 en http://forum.politics.be/showthread.php?t=87818. Werkelijk, het haalt al je levensvreugde en vertrouwen in de mensheid weg.

De rest is te persoonlijk om hier te vertellen.

Laatst gewijzigd door Supervlaming : 17 april 2007 om 17:39.
Supervlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 18:37   #105
chev.errant
Burger

Standaard vrouwensperma : we hebben geen mannen meer nodig binnenkort !

Ik heb altijd gedacht dat grondslagen voor een gezonde relatie tussen man en vrouw is: een beetje vertrouwen, een beetje begrip en een beetje liefde (in welke kwantiteiten laat ik over aan beide partijen). Als we gaan spreken over "de ene soort is niet meer nodig" dan zijn we ver verwijderd daarvan. Is dit nu de toekomst ?
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 18:39   #106
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
M.a.w. in de toekomst zal de spermabank overbodig zijn.
En de hele aardbol wordt één reusachtig shopping-center, met diverse kapsalons/mani-, pedi- & andere -cures/theehuisjes/restaurantjes/ijssalons/... en héééééél véééééél terrasjes en zo.

Tegen dan loop ik hier natuurlijk niet meer rond, dus veel last zal ik er wel niet van hebben.

Groot mysterie :

Zullen er ook nog 'Chippendales' zijn ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 18:42   #107
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik zou eerder hopen dat die het eerst zullen uitsterven
Oud 17 april 2007, 19:00   #108
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik zou eerder hopen dat die het eerst zullen uitsterven
Ik help het u hopen, maar ik vrees toch het ergste.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:20   #109
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
En de hele aardbol wordt één reusachtig shopping-center, met diverse kapsalons/mani-, pedi- & andere -cures/theehuisjes/restaurantjes/ijssalons/... en héééééél véééééél terrasjes en zo.

Tegen dan loop ik hier natuurlijk niet meer rond, dus veel last zal ik er wel niet van hebben.

Groot mysterie :

Opgezette mischien? In museums.Naast skeletten van Neanderthalers, Cro Magnons enz
"dat was een man" legt de (vrouwelijke) museum-gids dan uit "die bestonden toen de evolutie de mannen nog niet uit-geselekteerd had"
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2007, 22:52   #110
Supervlaming
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chev.errant Bekijk bericht
Als we gaan spreken over "de ene soort is niet meer nodig" dan zijn we ver verwijderd daarvan. Is dit nu de toekomst ?
Het ging hier oorspronkelijk over het bevruchtingsproces.
Oud 18 april 2007, 00:36   #111
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Het ging hier oorspronkelijk over het bevruchtingsproces.
We hebben een natuur die het bevruchtingsprocess leuk maakt. we hebben er sex aan te danken, wat eigenlijk prettig is omdat de juiste zenuwen in onze geslachtsorganen zitten. Niks mis mee... als we ascetisch bleven bij het beroeren van onze geslachtsorganen dan zouden er geen kindjes bestaan.

Het maakt dat we elkaar proberen te versieren... etc. Is daar nu iets mis mee? Je bent een lesbienne, ok. Geen probleem mee. Maar als je in een cafeetje zit en een man probeert je te versieren. ok... dat is dan niet jouw winkel maar bedenk dan even dat die man denkt dat je tot die 95% van de vrouwen behoort die een man wel kan appreciëren. Dat is normaal want pakweg 5% van de vrouwen zijn exclusief lesbisch. Je mag me corrigeren in dat nummer maar het nummer zal laag zijn. Wat wil je nu wat er gebeurt op café? En vrouw moet je meteen doorhebben als mogelijke partner en een man moet meteen doorhebben dat je hem niet wilt omwille van zijn geslacht? Denk daar even over na.

Ik heb geen enkel probleem met lesbiennes en geen probleem met homo's. Maar een beetje een realistische aanpak vanuit je een beetje afwijkende positie lijkt nodig. Neem het gewoon dat als je misschien mooi bent dat mannen naar je kijken. Als ze je aanspreken maak hen dan gewoon duidelijk dat je lesbienne bent. Wat een domme houding om mannen meteen te gaan haten. En door het uitspreken van die haat maak je het alleszinds niet beter voor die lesbiennes die zichzelf outen en dagdagelijks gewoon zeggen waarop het staat. Ik ken er een paar en vanuit hun mond zal ik nooit horen dat de man moet uitsterven en dat de man in de westerse wereld de vrouw onderdrukt. Ga nog maar snel het VB bevechten want die zijn voor hoofddoeken en boerkas.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 april 2007 om 00:39.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 03:35   #112
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik heb opeens 't gevoel dat er vast 300 posts zijn van supervlaming in deze thread die ik niet gelezen heb.
Oud 18 april 2007, 10:58   #113
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Vrouwensperma vervangt mannen

Vrouwen zullen wellicht zelf spermatozoïden kunnen produceren. Duitse wetenschappers beweren tenminste dat ze vrouwelijk beenmerg kunnen omvormen tot synthetische spermacellen en zoeken nu ethische toelating voor hun experiment.
Dezelfde onderzoekers hebben eerder al succesvol mannelijke beenmergcellen omgevormd tot sperma.

De techniek zou dus niet alleen een oplossing betekenen voor onvruchtbare mannen, ze zou ook lesbische koppels aan een dochter kunnen helpen. Niet aan een zoon, want daarvoor is het Y-chromosoom vereist dat zich enkel in mannelijke spermacellen bevindt. (jho)

de wereld zou er heel wat mooier uitzien zonder al die dominante mannen
Mijn ex heeft me betoverd door de finale eindspreuk 'Gij hebt geen vrouw nodig"
Nu wacht ik al twintig jaar op een grotere heks die die betovering ongedaan kan maken.
Maar er bestaan geen grotere heksen (die bereid zijn mij te onttoveren)
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 11:54   #114
Bijter
Lokaal Raadslid

Bijter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welnee. Me af en toe even mogen uitleven zal m'n hart juist goed doen! Niettemin heb ik me wel leren verweren tegen vrouwvijandig gedrag van mannen die denken dat vrouwen voor hen geschapen zijn. In de eerste plaats ben ik van mezelf en in de tweede plaats kies ik zelf wel met wie ik intiem wil zijn. Respecteert men dat bij mij ben ik een prima medemens - vrouw of man lijkt mij niet uit te moeten maken.
Lijkt me dat je lesbienne-traject nogal obstakels gekend heeft. Maar dat mag geen reden zijn voor bevooroordeeld/gefrustreerd gedrag.
Bijter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 16:29   #115
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flame Bekijk bericht
Die kinderen kunnen niet oud worden, want de telomeren zijn kleiner dan die van een gewoon kind. Het DNA van een persoon verouderd namelijk ook. Indien een kind geboren wordt met 'oud' DNA, zal dat niet lang leven. Ik zou het erg vinden als iemand 30 jaar minder te leven heeft door het slecht uitvoeren van bovenstaande techniek.

"Tijdens de celdeling wordt het DNA via replicatie verdubbeld. Het enzym DNA-polymerase kan echter het eind van het chromosoom niet repliceren, omdat het voortijdig van het DNA afvalt. Hierdoor worden bij elke celdeling de chromosomen korter. Het enzym telomerase dat een reverse-transcriptase is, kan een telomeer weer langer maken en komt voor in de kiembaancellen die de geslachtscellen aanmaken, stamcellen, kankercellen en protozoa. Telomerase bestaat uit een enzymatisch deel en een RNA deel, de complementaire sequentie."

Tenzij we de telomeren natuurlijk opnieuw kunnen verlengen. Maar dan beginnen we mss te knoeien met de levensverwachting van de mensen.
In sommige gevallen wordt telomerase terug actief in artificiële zygotes, maar niet altijd, de reden is onbekend. Over de genregulatie en epigenetische effecten valt nog veel te ontdekken.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be