![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk zou dat inhouden dat de grootste genegeerde groep eindelijk eens zijn zegje zou mogen doen... en DAT kan natuurlijk niet, want ... racistisch? HELEMAAL NIET, want dan zouden ze niet meer bestaan. Niemand, en geen enkele partij, wordt zo door de microscoop bekeken als het VB, en toch kunnen ze niks vinden... WIE is er hier ONdemocratisch? DE logische gevolgtrekking voor Vlaanderen NU is een regering van CD&V-NVA - VB - LDD en niks anders. Geef ni eindelijk eens aan de kiezers waar ze recht op hebben. Een VLAAMSE regering... En ehhh een vraagje: WAARIN zijn de ANDERE partijen dan zoveel meer democratisch dan het VB???
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 4 juli 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de Belgische regering moet je spreken dat de Belgen krijgen waar de Belgen recht op hebben. En natuurlijk is 'recht hebben' iets dubieus.
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik lees met plezier dat je mijn betoog niet logenstraft... ![]() En "recht hebben " is totaal niet dubieus. Dat is het alleen in onze belsgische politiek, die ver van democratisch is.
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op zich verandert dat er niet zoveel aan. Het moet een Belgische regering zijn. Niet een optelsom van de 'vlaamse' provincies en de 'waalse' provincies. Verder maakt het eigenlijk echt niet zoveel uit dat paars 15% in Vlaanderen verloor. Paars-groen kan over het gehele land nog steeds. (En heeft zelfs een meerderheid aan mensen achter zich.) Daar heeft de bevolking 'ook' voor gekozen. Het is maar hoe je het bekijkt.
![]() |
![]() |
#105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaani_Dushman
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet moelijk dat je op die manier een karikatuur maakt... ![]() links => ACW => Luc Cortebeeck =/= Bart De Wever => N-VA => Vlaamse beweging Met dat soort kettingredeneringen, kan je natuurlijk alle kanten op... Ik vroeg me gewoon af hoe de linkse N-VA'ers en de Vlaamsgezinde ACW'ers in je cliché-plaatje pasten? Dat verklaart toch niet waarom iemand zoals Jaak Vandemeulebroucke opstapt, en een week later (wanneer Dedecker de N-VA terug verlaat) terug lid wordt van de partij... Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik dacht dat je het over Eric Van Rompuy had. Die kan je nog als Vlaamsgezind beschouwen. Maar lang geen communautaire scherpslijper. Maar ik had niet door dat je het over zijn belgiscistische broer had? Ben je tegenwoordig al een communautaire scherpslijper als je de naleving van de grondwet vraagt? Als je er bezwaren hebt dat de (Franstalige) bourgeoisie in je gemeente extra privilleges krijgt? Wordt een communautaire scherpslijper Minister van Staat?? Of is de koning nu ook al een Vlaams-nationalistische extremist?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 juli 2007 om 23:15. |
||
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik zei niet dat het sowieso een vakbondstaak MOET zijn hé. Wat ik bedoelde was louter dat het NU zo is.
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Je moet verre van een extremist zijn om N-VA te stemmen. Hadden de klassieke partijen (en vooral de linkse) wat meer aandacht besteed aan de communautaire problemen, hadden zij trouwens ook geen stemmen hoeven te verliezen aan de Vlaamsnationalistische partijen.
|
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN