Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 14 september 2007, 21:04   #101
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Misschien niet (?), maar... ik zou alvast 1 letter wegnemen in nochthans => nochtans
???
thans
nochthans?
oops

.
Eddy B is offline  
Oud 14 september 2007, 21:04   #102
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Kaarten gecopieerd van Pietje?

Als je zonder argumenten zit, geef dan ootmoedig de nederlaag toe. Ik geef ootmoedig toe dat ik je verslagen heb
Het probleem is dat je louter emotionele, niet te verifiëren argumenten geeft.
Tommm is offline  
Oud 14 september 2007, 21:06   #103
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Het probleem is dat je louter emotionele, niet te verifiëren argumenten geeft.
Al die argumenten zijn te verifiëren!
En hou je zo van Vlaamsnationalisme dat je ermee in bed wil duiken? Niet te merken anders

.
Eddy B is offline  
Oud 14 september 2007, 21:08   #104
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Denk jij ook nog altijd dat communautaire problemen enkel en alleen terug te leiden zijn tot het begrip 'taal'?
Nee, zeker niet. Maar als jullien Walen al zouden kunnen verstaan zouden jullie tenminste zien dat Walen geen monsters zijn maar dezelfde gewoonten en denkbeelden hebben als wij. We lijken eerder op de Walen dan op Nederlanders, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk.
Tommm is offline  
Oud 14 september 2007, 21:09   #105
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Al die argumenten zijn te verifiëren!
En hou je zo van Vlaamsnationalisme dat je ermee in bed wil duiken? Niet te merken anders
Da's echt wel een goeie
Tommm is offline  
Oud 14 september 2007, 21:17   #106
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, zeker niet. Maar als jullien Walen al zouden kunnen verstaan zouden jullie tenminste zien dat Walen geen monsters zijn maar dezelfde gewoonten en denkbeelden hebben als wij. We lijken eerder op de Walen dan op Nederlanders, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk.

Er is inderdaad niemand die meer op een Vlaming lijkt dan een... Waal.

Bewijs: de reclamespotjes (= op gevoelens inspelen), zijn grotendeels identiek in NL- en FR-België.

Mocht er zo'n groot verschil zijn, dan zouden de reclamemakers wel een ander spotje maken; zelfs als het meer geld kost.
straatrue is offline  
Oud 14 september 2007, 23:56   #107
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Monsters' ... man, man, wat een platitudes... Moet ik hier nu echt een ernstig antwoord op geven of wat?
Zwartengeel is offline  
Oud 15 september 2007, 00:11   #108
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En altijd maar blijven doordrammen dat wij 'tegen de Walen' zijn en dat we de Walen 'haten' ... Jongens, toch. Als je maar zoveel afweet van het Vlaams-nationalisme, verdiep je er eerst even iets meer in de materie in plaats van hier met je puberale 'fuck'-avatar te komen aandraven. Je straalt zelf meer haat uit dan diegenen die je haatdragendheid toeschrijft.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 september 2007 om 00:12.
Zwartengeel is offline  
Oud 15 september 2007, 00:22   #109
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En altijd maar blijven doordrammen dat wij 'tegen de Walen' zijn en dat we de Walen 'haten' ... Jongens, toch. Als je maar zoveel afweet van het Vlaams-nationalisme, verdiep je er eerst even iets meer in de materie in plaats van hier met je puberale 'fuck'-avatar te komen aandraven. Je straalt zelf meer haat uit dan diegenen die je haatdragendheid toeschrijft.
Dat doe ik ook en wat stel ik vast? De argumenten van Vlaamsnationalisten zijn altijd archaïsch, gebaseerd op vooroordelen en bekrompen nationalisme. Ik heb hier nog geen, geen enkel, rationeel argument gehoord dat Vlaamsnationalisme verantwoord. Het is haat, niet meer. De rijke helft van een land die zeurt hoe erg ze wel te lijden hebben onder het arme deel. Ocharme toch... Misschien is het de moeite waard om met dezelfde ijver wat aan het milieu te doen i.p.v. onze landgenoten zwart te maken?
Typisch is ook dat Vlaamsnationalisten geen enkele Waal kennen en dat ook niet willen want stel je voor dat hun stereotiepe beeld verpest wordt.
Ik ben een Vlaming en ik ken Walen en die mensen maken zich zorgen. Ze vragen zich af waarom het mis is gegaan. Worden ze gestraft omdat Franstalige voorouders Vlamingen slecht behandeld hebben? Ja, precies, niks anders. Zij worden gestraft omdat hun voorouders geen respect hadden voor het Nederlands. C'est toutes...

Laatst gewijzigd door Tommm : 15 september 2007 om 00:30.
Tommm is offline  
Oud 15 september 2007, 00:27   #110
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat doe ik ook en wat stel ik vast? De argumenten van Vlaamsnationalisten zijn altijd archaïsch, gebaseerd op vooroordelen en bekrompen nationalisme. Ik heb hier nog geen, geen enkel, rationeel argument gehoord dat Vlaamsnationalisme verantwoord. Het is haat, niet meer. De rijke helft van een land die zeurt hoe erg ze wel te lijden hebben onder het arme deel. Ocharme toch... Misschien is het de moeite waard om met dezelfde ijver wat aan het milieu te doen i.p.v. onze landgenoten zwart te maken?
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=43
Zwartengeel is offline  
Oud 15 september 2007, 00:32   #111
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus? Laat maar vallen, die Walen? De Vlaams belangers die ik ken(een 5tal) zijn zonder job, vervroegd gepensioneerd of leven van alimentatie. Zij willen af van de hulpbehoevenden? Vreemd, heel vreemd.
Tommm is offline  
Oud 15 september 2007, 00:34   #112
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

De inspanningen van de Walen(Marshall-plan) beïnvloedt dat je mening zwart-geel of zijn Walen in sé onwillig volgens jou?
p.s.:ken je Walen?

Laatst gewijzigd door Tommm : 15 september 2007 om 00:34.
Tommm is offline  
Oud 15 september 2007, 00:35   #113
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typisch is ook dat Vlaamsnationalisten geen enkele Waal kennen en dat ook niet willen want stel je voor dat hun stereotiepe beeld verpest wordt.
Wie heeft je dat ingefluisterd? Blokkwatch?

Citaat:
Ik ben een Vlaming en ik ken Walen en die mensen maken zich zorgen. Ze vragen zich af waarom het mis is gegaan. Worden ze gestraft omdat Franstalige voorouders Vlamingen slecht behandeld hebben? Ja, precies, niks anders. Zij worden gestraft omdat hun voorouders geen respect hadden voor het Nederlands. C'est toutes...
Het zijn niet de Vlamingen die politici verkozen hebben die als voornaamste doelstelling hebben ervoor te zorgen dat er in Wallonië NIETS hoeft te veranderen.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 september 2007 om 00:35.
Zwartengeel is offline  
Oud 15 september 2007, 00:39   #114
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie heeft je dat ingefluisterd? Blokkwatch?

Het zijn niet de Vlamingen die politici verkozen hebben die als voornaamste doelstelling hebben ervoor te zorgen dat er in Wallonië NIETS hoeft te veranderen.
Daar ga je van uit. Net zoals je er van uit gaat dat ik "links" ben hoewel je niets van me weet.
Denk je dat de Walen het fijn vinden tweederangsburger beschouwd te worden? Trouwens, de liberalen hebben de laatste verkiezingen gewonnen, niet je vijand Di Rupo...

Laatst gewijzigd door Tommm : 15 september 2007 om 00:40.
Tommm is offline  
Oud 15 september 2007, 00:57   #115
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De inspanningen van de Walen(Marshall-plan) beïnvloedt dat je mening zwart-geel of zijn Walen in sé onwillig volgens jou?
p.s.:ken je Walen?

De Vlamingen krijgen meer bevoegdheden net zoals de Walen, we pakken dus niets af.
Dus wat is dan het probleem eigenlijk?
daiwa is offline  
Oud 15 september 2007, 01:36   #116
Luc Bekaert
Gouverneur

Luc Bekaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Er is inderdaad niemand die meer op een Vlaming lijkt dan een... Waal.

Bewijs: de reclamespotjes (= op gevoelens inspelen), zijn grotendeels identiek in NL- en FR-België.

Mocht er zo'n groot verschil zijn, dan zouden de reclamemakers wel een ander spotje maken; zelfs als het meer geld kost.
Maar blijkbaar zijn er grote verschillen in te verdedigen belangen ; waarom lukt een regeringsvorming maar moeizaam , denk je ?
De reclamespotjes op de vrt zijn toch niet dezelfde ....

Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 15 september 2007 om 01:37.
Luc Bekaert is offline  
Oud 15 september 2007, 05:43   #117
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De Vlamingen krijgen meer bevoegdheden net zoals de Walen, we pakken dus niets af.
Dus wat is dan het probleem eigenlijk?
Dat de Walen niet meer bevoegdheden willen. Ze willen verzorgd worden inplaats van voor zichzelf te zorgen.
Oud 15 september 2007, 07:50   #118
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar ga je van uit. Net zoals je er van uit gaat dat ik "links" ben hoewel je niets van me weet.
En jij gaat er even gemakshalve van uit dat ik een 'Walenhater' ben. Terwijl je evenmin niets van me weet.

Citaat:
Denk je dat de Walen het fijn vinden tweederangsburger beschouwd te worden?
En toch kunnen ze voor hun eigen politici blijven stemmen als ze zich in bepaalde delen van Vlaanderen komen vestigen, kunnen ze op federaal vlak iedere democratisch genomen beslissing afblokken... Allemaal voorrechten die de Vlaamse 'eersterangsburger' niet heeft.

Citaat:
Trouwens, de liberalen hebben de laatste verkiezingen gewonnen, niet je vijand Di Rupo...
Heb jij tot nog toe veel verschil gemerkt inzake retoriek of aanpak van de regeringsonderhandelingen?
Zwartengeel is offline  
Oud 15 september 2007, 07:55   #119
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Het probleem is dat zelfs mensen als jij Tommm, in de ogen van de "hulpbehoevende landgenoten" nooit meer zult zijn dan een "flamand raisonnable". Iemand die zijn plaats kent.
Franstaligen kiezen zelf hun - goede - Vlaming uit.
En er zijn voldoende Vlaamse évolués in aanbod.
Oud 15 september 2007, 08:26   #120
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus , om er maar één te noemen, Maingain, is een VOOROUDER van de Walen? Raar dat die voorouder mee aan de onderhandelingstafel zit. Als ze respect willen tonen, dat ze hem terugfluiten! Maar zie of hoor jij er wat van? Kom jij al eens op franstalige fora? Lees jij daar dat ze zich zo triest voelen omdat hun VOOROUDERS fouten hebben gemaakt, en dat ZIJ er niks kunnen aan doen? Tomm jongen toch, je zal echt wel met wat anders mùoeten afkomen hoor

.
Eddy B is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be