![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat de politiek in de gouden jaren '60 te veel met het geld in het rond hebben gesmeten, weten we allemaal, maar dit is wel al 2 generaties geleden. Ik vind dat het belangrijker is de problemen onder ogen te zijn en proberen aan te pakken ipv. vingers te zitten wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu nog enkel het kontje van Filosoof likken Headinajar en je mag je medaille van keurig politiek correct bij hem gaan afhalen ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Oh filosoof, heb je nog wat kont te likken.... Ik ben er klaar voor! ![]() ![]() ![]() Tof tof tof! Een politiek correcte medaile van politiek correctheid... heb ik altijd al willen hebben! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De groeiende afkeer van het islamgedoe is m.i. niet xenofobisch maar eerder een confrontatie met de dagdagelijkse realiteit van kriminaliteit, verloedering, islamisering van stadsdelen en bijhorende vervreemding van de autochtoon en het dagelijks ismlamitische bad dat ons door pers en media wordt voorgeschoteld.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 23 oktober 2007 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is dan ook een recht voor alle mensen dat ze kunnen aarden in een multiculturele maatschappij. Je gaat er overigens precies van uit dat allochtonen niet kunnen lijden aan deze aandoening. Bij mijn weten is de niet-blanke op dat vlak niet superieur aan de blanke. Of je zou me het tegendeel moeten kunnen aantonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vreemdelingen die moorden vreemdelingen die plunderen vreemdelingen die brandstichten vreemdelingen die onzinnige en onredelijke eisen stellen vreemdelingen die geloven in een varkensdrol genaamd All�*�*�*�*�*�*h de schijtzak vreemdelingen die stelen vreemdelingen die autochtone kinderen aftroeven vreemdelingen die oude dames molesteren vreemdelingen die ons hier de les komen spellen vreemdelingen die bij de minste kritiek rellen organiseren vreemdelingen die ons bedreigen met de 'echte holocaust' die nog moet komen MAAR DE FOUT LIGT BIJ D XENOPHOOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |