![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer hier eens... Het is een bijgeknipte versie om het zo racistisch mogelijk te doen overkomen, maar het ondersteunt nog steeds de geurtheorie. Het volledig interview vind ik op dit moment niet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Leg me eens uit hoe de pruttelikker van de buurvrouw van Marlboro relevant is voor de discriminatie waarvan de sollicitant in dit topic het slachtoffer werd. Ik ben benieuwd...
Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch eens met dat onnozel, kinderachtig gedaas. Dat heeft niets met allochtonen te maken. Als die sollicitant een blanke was geweest en die werkgever had hem geweigerd omwille van de reactie van de hond, dan was dat evengoed discriminatie geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
diene werkgever handelde uiterst correct tegenover die sollicitant , of had je liever gehad dat diene neger op de hof mocht en ne ferme beet kreeg van de waakhond ????? was eigenlijk beter geweest , hadden ze direct bewijs dat diene hond geen negers kon hebben , en had diene werkgever tenminste geen kans op een klacht van het centrum youssef de witte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
hahahaha nen blanke die klacht zou indienen bij cgkr , onze vriend youssef de wit zou ook plat liggen van't lachen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
volgens mij is diene patroon toch baas over zijn eigen bedrijf ???? , anders zijn we ver gekomen , als we mensen met jouw mening laten doen zijn we binnenkort zelfs geen baas meer in je eigen huis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal lachebekjes is omgekeerd evenredig met het intelligentieniveau van dit bericht. Zoek misschien eens op wat "CGKR" eigenlijk betekent en waar die instelling voor staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In je huis doe je wat je wilt. In je bedrijf hoor je rekening te houden met de veiligheid en het welzijn van de mensen die daar aanwezig zijn of kunnen aanwezig zijn. Die hond hoort daar niet thuis, zeker niet als er risico op bijten bestaat. Wat begrijp je daar niet aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
zulke zaken dat je nu zegt zijn goed om als zelfstandige GEEN werkvolk aan te nemen , of gewoon niet als zelfstandige te beginnen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwatch. Je begint toch geen bedrijf om je hond een onderkomen te bieden?
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is irrelevant voor jou. Voor jou heeft die hond daar niks mee te maken. Dat heb je al eerder gezegd.
Tjah? Het blijft natuurlijk moeilijk om redelijk te klinken en tegelijkertijd, de schijn wekken dat je het beter weet dan de baas zelf, waarom hij zo handelt. Zeg dan tenminste vlakaf dat de baas liegt en bewijs dat even voor ons. Want ik zie geen redens om aan te nemen dat de baas zou liegen. Deze topic bewijs andermaal hoe mensen zich laten meeslepen in de hetze tegen het Vlaams Belang, georkestreerd door de overheid, met hulp van de media tegen alles wat maar enigzinds tegen het huidig politiek correcte denken zou kunnen indruisen. Men ziet racisten waar er geen zijn enkel om zich te profileren binnen het heilige denken van de zogenaamde 'democratische partijen'. Nog een beetje en men loopt met rode armbanden op de mouw gespeld, met daarop een teken voor verdraagzaamheid en tegen racisme. We zien ze vast eerst opduiken in de talrijke 'zonder haat straten' als bewijs van wat voor een goede mensen zij wel zijn. Want wie kan daar nu tegen zijn, tenzij hij slecht is. Maar intussen worden onschuldige mensen onterecht beschuldigd van racisme en discriminatie. Aan de schandpaal geketend door de pers en bespot en bespuwd, door de politiek correcten. Veroordeelt zonder proces, zonder enige bewijs. Onder het motto "wie niet voor mij is, die is tegen mij" strijden minderheidsgroepen naar gelijkwaardigheid. "Weg met de decatentie!" "Alles is normaal", uitgezonderd zij met een andere mening. Dat zijn de slechten. De untermenschen van deze tijd. Een kwaad dat met alle middelen bestreden moet worden. Mestkevers, dat zijn het. Zij zijn de schuld van alles wat mis gaat in deze maatschappij. Zij zijn onverdraagzaam, zij zijn racistisch.... Daar valt niet mee te praten, nog minder mee samen te leven. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt misschien dat dit niet hoort, maar dat doet niks ter zake. Het is uw hond niet en uw huis al evenmin. Van de hond te moeten scheiden zou wellicht veel verdriet met zich meebrengen. En dat allemaal voor iemand die zijn bekwaamheid nog moet bewijzen binnen dat bedrijf en waarvan niet eens zeker is dat hij akkoord zou gaan met de arbeidsvoorwarden van dat bedrijf. Dat is niet redelijk meer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |