![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Hoeveel knokploegen zijn er al bij dat lasbedrijf langsgeweest?
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is zijn recht en plicht om rekening te houden met de veiligheid en goede orde binnen zijn bedrijf, ook bij aanwervingen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, als niet de baas dan wel zijn hond, niet met de man kan omgaan, kun je de man niet van racisme beschuldigen hé? En daarom is het voor jou niet relevant. Precies de inquisitie hier. Je mag er trots op zijn. Oordelen met een valse weegschaal noem ik dat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flauw en niet relevant argument is dat. De hond voelt zich daar weldegelijk thuis en zijn baasje beschouwd hem als lid van zijn gezin. En dat weet je zo goed als ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel relevant dus, en dat in tegenstelling tot: Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afmaken die hond. Als het geen maakbare hond is dan moet ie dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkgever ziet het niet zitten om zijn hond te muilkorven of vast te binden of op te sluiten of zelfs te doden voor een sollicitant, die zijn bekwaamheid nog moet bewijzen en misschien niet eens akkoord gaat met de arbeidsvoorwaarden... De werkgever ziet het evenmin zitten om zijn hond te laten bijten naar de sollicitant. Discriminatie is iets anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan een argument van eigen deeg. Hopelijk zie je in op welk niveau je bezig bent. Wel relevant dus, en dat in tegenstelling tot: Citaat:
De werkgever woont op zijn bedrijf. (Al een keer of vijf gezegd denk ik) Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werkgever had mijn inziens de keuze tussen twee heel relevante opties. 1 De man weigeren met het oog op zijn eigen veiligheid. Veiligheid lijkt me toch een relevant criterium. Denk je niet? 2 De hond muilkorven of vastbinden of opsluiten of zelfs te doden, waardoor de leefbaarheid van zijn bedrijf wordt aangetast door het getjank van de hond of gepaard gaat met veel verdriet. Leefbaarheid en te voorkomen rouwprocessen lijken mij heel relevant om iemand te weigeren. Jij niet? Dit alles voor een sollicitant, die zijn bekwaamheid nog moet bewijzen en misschien niet eens akkoord gaat met de arbeidsvoorwaarden... Tenzij je weer totaal onredelijk bent, wat wel vaker gebeurd, snap ik niet wat jij daar zo irrelevant aan vindt hoor. Leg het eens uit. Er is totaal geen sprake van irrelevantie, laat staan van discriminatie, nog minder van racisme. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
Banneling
|
![]() het relevante van deze soap is dat het nieuws 2 dagen voor de verkiezingen gebroken werd.
En een deel van het kiesvee is er nog altijd mee weg, wat leuk is. Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 juni 2007 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou zich niet moeten bemoeien met de redens dat iemand ergens aangenomen word of niet.Het is toch wel te gek, dat ge iemand MOET aannemen, in uw eigen bedrijf!Waar is de vrijheid hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
neen , maar als je al een hond hebt denk je dan wel 2 keer na , en ik zie liever men hond dan een mens , maar dat ligt aan de mensen en niet aan men hond ............. de hond is tenminste trouw |
|
![]() |
![]() |