![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie niet met die wil om zich niet aan te passen aan onze manier van samenleven wordt geconfronteerd, weet dan ook niet waarom sommigen wel problemen met die me n Sen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Minister-President
|
![]() U overtreedt de forumregels.
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een Afrikaan in je straat een probleem is vanwege zijn Afrikaanse levensstijl lijkt die conclusie me duidelijk.
Maar goed. Ik ken dat: het recht om hier dingen te benoemen geldt enkel ter rechterzijde.
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie heeft het hier over één Afrikaan ???
![]() |
#1245 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar die makkakkenhaters zijn nu allemaal teruggekeerd naar hun oorspronkelijke stek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1247 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Onder de allochtone jeugd zitten ook veel racisten en ze hebben problemen met een aantal westerse waarden zoals gelijkheid van man en vrouw. En ze zijn nogal homofoob. Ik steek mijn hoofd daarvoor niet in het zand. Maar dat spreekt racisme en islamofobie totaal niet goed van ons naar hen helemaal niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 oktober 2021 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd handig, bedoelingen in de mond van anderen schuiven en er dan over gaan discussiëren alsof het over een realiteit gaat, terwijl het een zuivere construct is... Citaat:
Je zit gewoon mythes voort te vertellen... Citaat:
Het is en blijft een onbegrijpelijk fenomeen, een aberratie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk is binnen het electoraat van N-VA de separatistische fractie in de minderheid. Het is dan ook in eerste instantie een conservatieve Dalrymple-partij die de tsjeven leegvreet en pas in tweede instantie haar separatistische agenda cultiveert. Citaat:
Ja. Citaat:
Het is nooit uit te sluiten dat er dwazen zijn die bij de verkeerde partij zitten. Citaat:
Indien niet, dan verontschuldig ik me daarvoor en ben steeds bereid om het explicieter te uiten. ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb géén Vlaamse vlag gepost, enkel runetekens, nazi-symbolen en de collaboratievlag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totaal onaangepast dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 | |
Minister-President
|
![]() Bewijs?
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Onze' manier van samenleven is de maatschappij zoals die nu bestaat, niet het Bruine ideaal van PhDW zijn volgelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 3 oktober 2021 om 13:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschuw me als PhDW eindelijk na 30 jaar tot inkeer komt en publiek zijn 70 punten programma afzweert.
In 2016 heeft hij nog eens voor de ontkenners de zaken duidelijk gemaakt : https://www.demorgen.be/nieuws/filip...raaf~bb8e903d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf meegemaakt dat een fabriek waar 1.500 mensen tewerkgesteld waren, deze in staking gingen omdat een Vlaamse aannemer als laagste bieder een werk toegekend werd. Eigen volk eerst was daar de leuze. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschouw ALLE extreem-rechtse volgelingen als de gangrene plek in de wereld. Als de aars van de maatschappij. Of ze nu Blokkers zijn, of Gouden Dageraad adepten, Afd'ers of Le Pen of Wilders volgelingen, Sonnenkrieg Division, of Génération Identitaire : allemaal variaties op hetzelfde thema, allemaal dezelfde maatschappelijke kanker. |
|
![]() |
![]() |