![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Quote dan ook meteen het bewijs dat het biologische aspect doorslaggevend is in de discussie over afwijkingen! Kinderen met onvruchtbare hetero's zou alvast tot dezelfde conclusie leiden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Duidelijk, zo? 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Banneling
|
![]() Merci Zeno!
Ge hebt [size=7]GROOT GELIJK !!![/size] ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dus ALLE handelingen die niet de voortplanting als doel hebben zijn tegennatuurlijk en pervert?? Dus als een man en vrouw vrijen, zonder zich voort te planten (voor de fun dus), zijn zij dan ook tegennatuurlijk bezig? Of masturbatie? Allemaal tegennatuurlijk en pervert? Komaan, je redenering houdt geen steek. En dat weet je zelf maar al te goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zelfs over sex praten zonder zich voort te planten zou nog wel eens als onnatuurlijk gezien worden! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1348 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1349 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
|
![]() Chill als ge zo begint te schreeuwen heb ik ook een vraagje
Quote mij eens een prof die bewijst dat er nooit een kind zal zijn dat schade kan lijden door een adoptie door homo's ? Trouwens ge gebruikt in die vraag de bewijs dat holebi's een afwijking "ZIJN". Volgens mij HEBBEN holebi's een afwijking. Een afwijking in hun seksueel gedrag. Ik meen dat de anderen trouwens ook zeggen dat holebi's een afwijking HEBBEN. ZIJN en HEBBEN is niet hetzelfde. En mensen die een afwijking hebben, of men dat nu graag heeft of niet, krijgen een andere behandeling op verschillende gebieden. De norm is dat we allemaal uit onze ogen kunnen zien. Toch zijn er ook blinden. Zoude gij de busreis aanvatten als ge meerijdt met een blinde chauffeur? Die blinde IS geen afwijking, maar die HEEFT een afwijking. Die heeft een afwijking in zijn beleving van het gezichtsvermogen. Ik zal niet in die zijn bus kruipen. Doe ik daarmee aan discriminatie ? Zou kunnen, dan is het maar zo. Maar 'k zal dan misschien iets langer leven dan gij. Die blinde chauffeur is evengoed mens als gij en ik, maar toch zal die nooit een rijbewijs kunnen krijgen. Discriminatie pur sang, maar that's live. En het straffe is dat ik geen enkele prof kan quoten die zwart op wit bewezen heeft dat blind zijn een afwijking is. Misschien kunt gij dat wel ? Wie beweert trouwens dat het niet de blinden zijn die de norm zijn ? Ach we zijn allemaal ongelijk, that's live.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Banneling
|
![]() <marquee>[size=7]WETENSCHAPPELIJKE QUOTES GRAAG !!! [/size]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 |
|
![]() Ik wacht op uw wetenschappelijke quotes Chill.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus: twee insinuaties, heel wat clichés en zwart-wit denken. Blij met je bijdrage, jan!
![]() |
![]() |
#1356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vergelijking met blinden kan ik ook tegendraads bekijken. Namelijk diegene die geen kind kunnen krijgen, hebben ook een afwijking, maar bij hen belet men niet om ze toch kinderen te laten adopteren! Ik zeg alleen maar als die dat mogen desondanks de afwijking die ze hebben, mogen andere mensen met andere afwijkingen dat ook! Als jij graag beweert dat Holebi's onnatuurlijk zijn, mag je me dit nog steeds quoten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij schrijft dat ze een afwijking hebben, niet dat ze een afwijking zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
|
![]() Ge fiets rond het belangrijkste van mijn opmerking heen Chill. 'k had het nochtans in hoofdletters gezet.
't zijde gij die altijd maar zegt dat holebi's een afwijking ZIJN of er ligt achter te vragen. Ik zou dat nooit durven beweren. Die holebi's HEBBEN een afwijking op hun seksueel gedrag. En voortplanting hangt nu eenmaal samen met seksueel gedrag. En kom nu niet met invitro en andere KUNSTMATIGE voortplantingsmechanismes af want dat heeft niets met seksueel gedrag te maken. Blinden hebben voor zover ik weet geen afwijking op seksueel gedrag dus als die blinden hetero zijn en kinderen maken dan is dat ok. Als die blinden homo's zijn en geen kinderen kunnen krijgen dan is dat de natuur.
![]() |
![]() |