![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13581 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 14:45. |
![]() |
![]() |
#13582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik hier meer interessante draden en discussie lopen gehad heb en lopende heb en houd dan jij ooit. Waarom zou ik aandacht willen krijgen van wie ik negeer? Ik heb het trouwens niet over aandacht maar over stalken met verbal abuse. |
|
![]() |
![]() |
#13583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 's mensen eigen. Je vraagt aandacht, je krijgt aandacht, je hebt niet in de hand wèlke aandacht je krijgt, negatief of positief. Wie zichzelf comprommiteert moet achteraf niet lopen janken als je er op afgerekend wordt, ik denk bij mezelf "hou dan je stomme kop over je privé leven", wie heeft er trouwens wat mee te maken of wie heeft er 'n boodschap aan, wie zit er op te wachten? Daarom; wil je je diepste zieleroerselen kwijt, van je afschrijven, 'n soort loutering; begin 'n blog en niemand spreekt je tegen of rekent je er op af.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13584 |
Banneling
|
![]() Nog een zo een die zoveel interessante draden geopend heeft en daar discussies weet lopende te houden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 14:58. |
![]() |
![]() |
#13585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat je veel draden hebt geopend, dat is ook waar. Of ze allemaal even interessant zijn, daar kan over gediscussieerd worden. Dat de meerderheid van uw topics niet boven de 5 bijdrages geraken zou toch een teken aan de wand moeten zijn. Heb je je nooit afgevraagd waarom topics als "het koekoeksei" in politics binnen land niet echt van de grond zijn gekomen? Misschien waren ze wel te interessant, nietwaar? http://forum.politics.be/showthread.php?t=18491
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 februari 2017 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#13586 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grote ego's.
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13589 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit gaan kijken ben naar jouw profiel "draden geopend door FOX" maar ik ga het nu eens doen. Citaat:
WAAROM IS HET ZOVEEL MOEILIJKER AANDACHTSHOEREN TE NEGEREN DAN TROLLEN, DENK JE, FOX? ZOUDEN SOMMIGEN DAN TOCH IETS INTERESSANTS TE VERTELLEN HEBBEN AF EN TOE SOMS? Nog afgezien van de veel onaangenamere en ongemakkelijkere vraag waarom een aantal trollen zoveel aandacht krijgen. En nog iets anders: wat is het belang van al die dingen eigenlijk? Heeft het enig belang? Blijft er ook maar iets van hangen? De vluchtigheid is enorm. Het is een leuke passtime in het beste geval. En af en toe steek je er eens iets van op. Het belangrijkste voor mij is: mijn Nederlands dagelijks te kunnen gebruiken. Want dat spreek ik al zes jaar niet meer. Voor de serieuze discussie moet je het niet (meer) doen. Want daarvoor zijn de beste forummers weggebleven. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
#13590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zijn juist die - steeds weerkerende - "voornemens" van je, die hilariteit uitlokken.
![]() |
![]() |
#13591 |
Banneling
|
![]() Terrorisme krijgt toch ook veel aandacht? Waarom dan het financieel terrorisme van de staat tegen zijn laagst verdienende burgers niet? Als dat opgelost raakt ga ik er over zwijgen. Natuurlijk horen gasten in de inkomensklasse >8000€/m dat refreintje niet graag...
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:39. |
![]() |
![]() |
#13592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#13593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen moeten zelf maar bepalen wat ze het interessantst vinden. Wat ik het interessantst vind, dat zijn bekwame, goedbedoelende en goed geïnformeerde argumenteerders, en vooral mensen die beschikken over de broodnodige intellectuele hygiëne, zo niet vallen hun bijdragen sowieso niet te pruimen. Kijk dat gaat ook weer over eno: Is dat nu niet interessant? Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
#13594 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#13596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook een traject afgelegd. Ik ga niet meer zo tekeer als vroeger. Dat kan ook niet meer... Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
#13597 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerste bladzijde Eno2: 25 draden 20570 reacties = 823 reacties gemiddeld per draad. Eerste bladzijde Fox: 25 draden 1055 reacties = 42 reacties gemiddeld per draad. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#13599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is die zijn hoedanigheid ? Stuurt die je concreet naar vrijwilligerswerk ? Sorry, maar ik hoop dat je zelf begrijpt dat dit totaal ongeloofwaardig is... |
|
![]() |
![]() |
#13600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eenvoudig op te lossen hee eno : beperk je elucubraties tot je privé forum. Dan ben je zeker dat niemand reageert.
|
![]() |