Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 februari 2017, 14:40   #13581
eno2
Banneling

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 14:45.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:44   #13582
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Elk topic kapen door het over Eno te laten gaan en dan zagen als ze je een aandachtshoer noemen. Wees eens consequent en speel niet de aandachtshoer als je geen aandacht wenst te krijgen.
Belachelijke aantijgingen.

Ik denk dat ik hier meer interessante draden en discussie lopen gehad heb en lopende heb en houd dan jij ooit.

Waarom zou ik aandacht willen krijgen van wie ik negeer? Ik heb het trouwens niet over aandacht maar over stalken met verbal abuse.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:55   #13583
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Akkoord. Maar wat ik oprecht bedoel staat daar. Dat ik niet de beste in communicatie is, is reeds gebleken.
Mensen volgden mij dus echt overal om alles wat ik andere draden zei boven te halen.
Als ik nog maar in discussie met iemand ging wrongen mensen zich daar tussen om grat off topic te gaan en zever van hier daar boven te halen.
Waarom? Als dat de manier van discussie is geworden anno 2017 op politics, mij goed Ik pleit te verschillen.
Dat heeft niets met anno 2017 te maken, dat is altijd zo geweest, dat bestaat al sinds de mensheid bestaat.
Dat is 's mensen eigen.
Je vraagt aandacht, je krijgt aandacht, je hebt niet in de hand wèlke aandacht je krijgt, negatief of positief.
Wie zichzelf comprommiteert moet achteraf niet lopen janken als je er op afgerekend wordt, ik denk bij mezelf "hou dan je stomme kop over je privé leven", wie heeft er trouwens wat mee te maken of wie heeft er 'n boodschap aan, wie zit er op te wachten?

Daarom; wil je je diepste zieleroerselen kwijt, van je afschrijven, 'n soort loutering; begin 'n blog en niemand spreekt je tegen of rekent je er op af.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:56   #13584
eno2
Banneling

Standaard

Nog een zo een die zoveel interessante draden geopend heeft en daar discussies weet lopende te houden.

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 14:58.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:12   #13585
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Belachelijke aantijgingen.

Ik denk dat ik hier meer interessante draden en discussie lopen gehad heb en lopende heb en houd dan jij ooit.

Waarom zou ik aandacht willen krijgen van wie ik negeer? Ik heb het trouwens niet over aandacht maar over stalken met verbal abuse.
In hoeveel topics heb je al je leven als onderbetaalde taxichauffeur al vermeld? Ze vallen simpelweg niet meer te tellen. Wel mijn beste eno, dat is een teken dat je aandacht wil, altijd en overal. Newsflash eno, iedereen weet ondertussen al wat je vond van je tijd als taxichauffeur. Het is niet noodzakelijk om dat telkenmale ten gaan herhalen in topics waar dat helemaal niets ter zake doet.

En dat je veel draden hebt geopend, dat is ook waar. Of ze allemaal even interessant zijn, daar kan over gediscussieerd worden. Dat de meerderheid van uw topics niet boven de 5 bijdrages geraken zou toch een teken aan de wand moeten zijn. Heb je je nooit afgevraagd waarom topics als "het koekoeksei" in politics binnen land niet echt van de grond zijn gekomen? Misschien waren ze wel te interessant, nietwaar?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=18491
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 1 februari 2017 om 15:13.
fox is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:18   #13586
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In hoeveel topics heb je al je leven als onderbetaalde taxichauffeur al vermeld? Ze vallen simpelweg niet meer te tellen. Wel mijn beste eno, dat is een teken dat je aandacht wil, altijd en overal. Newsflash eno, iedereen weet ondertussen al wat je vond van je tijd als taxichauffeur. Het is niet noodzakelijk om dat telkenmale ten gaan herhalen in topics waar dat helemaal niets ter zake doet.

En dat je veel draden hebt geopend, dat is ook waar. Of ze allemaal even interessant zijn, daar kan over gediscussieerd worden. Dat de meerderheid van uw topics niet boven de 5 bijdrages geraken zou toch een teken aan de wand moeten zijn. Heb je je nooit afgevraagd waarom topics als "het koekoeksei" in politics binnen land niet echt van de grond zijn gekomen? Misschien waren ze wel te interessant, nietwaar?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=18491
Vergeet niet zijn draden te vermelden waar hij 75% van alle postings zelf plaats, onthou ook zijn gesprekken waar hij meermaals reageert op zijn eigen postings .
Hoomer is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:21   #13587
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Grote ego's.

Citaat:
Ego's met weinig zelfrelativering wanen zich belangrijk en hebben het intrinsieke gevoel dat anderen hen ook belangrijk vinden. Maar er bestaat bar weinig overeenstemming tussen de rooskleurige beelden die mensen van zichzelf hebben en de meer objectieve maatstaven. Ego's hebben het gevoel dat ze zelf objectief oordelen en anderen subjectief. Ze zijn overtuigd van hun gelijk. De oorzaak van mislukkingen wordt bij de
omgeving gelegd, bij externe verstoorders of tijdelijke factoren ("Ik had toevallig mijn dag niet"). Eigen kwaliteiten worden als bijzonder en zelfs uniek beschouwd, eigen gebreken als algemeen voorkomend en weinig relevant. Je kan zo'n ego vergelijken met een totalitair regime, waarbij de informatie die niet in de kraam past, wordt weggefilterd of omgebogen, zodat het gewenste beeld beschermd blijft...
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:22   #13588
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat heeft niets met anno 2017 te maken, dat is altijd zo geweest, dat bestaat al sinds de mensheid bestaat.
Dat is 's mensen eigen.
Je vraagt aandacht, je krijgt aandacht, je hebt niet in de hand wèlke aandacht je krijgt, negatief of positief.
Wie zichzelf comprommiteert moet achteraf niet lopen janken als je er op afgerekend wordt, ik denk bij mezelf "hou dan je stomme kop over je privé leven", wie heeft er trouwens wat mee te maken of wie heeft er 'n boodschap aan, wie zit er op te wachten?

Daarom; wil je je diepste zieleroerselen kwijt, van je afschrijven, 'n soort loutering; begin 'n blog en niemand spreekt je tegen of rekent je er op af.
Dat is dan ook mijn voornemen van 2017. Mijn boek is gesloten en ik deel nog maar beperkte anekdotes.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:23   #13589
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat de meerderheid van uw topics niet boven de 5 bijdrages geraken zou toch een teken aan de wand moeten zijn.
Belachelijke aantijging. Kijk eens naar mijn tien bladzijden recentste draden (goed voor honderdduizend reacties) in mijn profiel.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit gaan kijken ben naar jouw profiel "draden geopend door FOX" maar ik ga het nu eens doen.

Citaat:
Heb je je nooit afgevraagd waarom topics als "het koekoeksei" in politics binnen land niet echt van de grond zijn gekomen? Misschien waren ze wel te interessant, nietwaar?
Ik beweer niet dat ALLES EVEN interessant is. Bij wie wel? Ik heb ook draden met nul reacties. Waarom niet? Wie niet, als veelposter?

WAAROM IS HET ZOVEEL MOEILIJKER AANDACHTSHOEREN TE NEGEREN DAN TROLLEN, DENK JE, FOX? ZOUDEN SOMMIGEN DAN TOCH IETS INTERESSANTS TE VERTELLEN HEBBEN AF EN TOE SOMS? Nog afgezien van de veel onaangenamere en ongemakkelijkere vraag waarom een aantal trollen zoveel aandacht krijgen.

En nog iets anders: wat is het belang van al die dingen eigenlijk? Heeft het enig belang? Blijft er ook maar iets van hangen? De vluchtigheid is enorm. Het is een leuke passtime in het beste geval. En af en toe steek je er eens iets van op. Het belangrijkste voor mij is: mijn Nederlands dagelijks te kunnen gebruiken. Want dat spreek ik al zes jaar niet meer.

Voor de serieuze discussie moet je het niet (meer) doen. Want daarvoor zijn de beste forummers weggebleven.

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:29.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:30   #13590
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan ook mijn voornemen van 2017. Mijn boek is gesloten en ik deel nog maar beperkte anekdotes.
't Zijn juist die - steeds weerkerende - "voornemens" van je, die hilariteit uitlokken.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:36   #13591
eno2
Banneling

Standaard

Terrorisme krijgt toch ook veel aandacht? Waarom dan het financieel terrorisme van de staat tegen zijn laagst verdienende burgers niet? Als dat opgelost raakt ga ik er over zwijgen. Natuurlijk horen gasten in de inkomensklasse >8000€/m dat refreintje niet graag...

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:39.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:37   #13592
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belachelijke aantijging. Kijk eens naar mijn tien bladzijden recentste draden (goed voor honderdduizend reacties) in mijn profiel.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit gaan kijken ben naar jouw profiel "draden geopend door FOX" maar ik ga het nu eens doen.

Ik beweer niet dat ALLES EVEN interessant is. Bij wie wel? Ik heb ook draden met nul reacties. Waarom niet? Wie niet, als veelposter?

WAAROM IS HET ZOVEEL MOEILIJKER AANDACHTSHOEREN TE NEGEREN DAN TROLLEN, DENK JE, FOX? ZOUDEN SOMMIGEN DAN TOCH IETS INTERESSANTS TE VERTELLEN HEBBEN AF EN TOE SOMS? Nog afgezien van de veel onaangenamere en ongemakkelijkere vraag waarom een aantal trollen zoveel aandacht krijgen.

En nog iets anders: wat is het belang van al die dingen eigenlijk? Heeft het enig belang? Blijft er ook maar iets van hangen? De vluchtigheid is enorm. Het is een leuke passtime in het beste geval. En af en toe steek je er eens iets van op. Het belangrijkste voor mij is: mijn Nederlands dagelijks te kunnen gebruiken. Want dat spreek ik al zes jaar niet meer.

Voor de serieuze discussie moet je het niet (meer) doen. Want daarvoor zijn de beste forummers weggebleven.
straks ga je me nog vertellen dat je de topic "waaraan ergert u zich het meest?" razend interessant vindt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:43   #13593
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
straks ga je me nog vertellen dat je de topic "waaraan ergert u zich het meest?" razend interessant vindt.
Kan K&K niet leutig zijn?

Mensen moeten zelf maar bepalen wat ze het interessantst vinden. Wat ik het interessantst vind, dat zijn bekwame, goedbedoelende en goed geïnformeerde argumenteerders, en vooral mensen die beschikken over de broodnodige intellectuele hygiëne, zo niet vallen hun bijdragen sowieso niet te pruimen.

Kijk dat gaat ook weer over eno:
Citaat:
Euh de blijde boodschap van de christenen, wat was dat ook weer?
Ik heb 20 jaar katholieke hersenspoeling ondergaan, maar ik ben het toch weer vergeten.

Was dat niet "God ziet U graag"?
Is dat nu niet interessant?

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:51.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:49   #13594
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Zijn juist die - steeds weerkerende - "voornemens" van je, die hilariteit uitlokken.
kijkt, lachen kan; maar met een belerend vingertje mij overal volgen begint wel de spuigaten uit te lopen. De irritatie voorbij.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:52   #13595
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan K&K niet leutig zijn?

Mensen moeten zelf maar bepalen wat ze het interessantst vinden. Wat ik het interessantst vind, dat zijn bekwame, goedbedoelende en goed geïnformeerde argumenteerders, en vooral mensen die beschikken over de broodnodige intellectuele hygiëne, zo niet vallen hun bijdragen sowieso niet te pruimen.

Kijk dat gaat ook weer over eno:

Is dat nu niet interessant?
Ik denk dat je dan best even aan introspectie doet beste Eno.
fox is offline  
Oud 1 februari 2017, 15:55   #13596
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je dan best even aan introspectie doet beste Eno.
Je bedoelt zelfkritiek

Ik heb ook een traject afgelegd. Ik ga niet meer zo tekeer als vroeger. Dat kan ook niet meer...

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 15:56.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 17:29   #13597
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
kijkt, lachen kan; maar met een belerend vingertje mij overal volgen begint wel de spuigaten uit te lopen. De irritatie voorbij.
Ocharme toch geen huillie huillie doen hé
dpg is offline  
Oud 1 februari 2017, 18:43   #13598
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat de meerderheid van uw topics niet boven de 5 bijdrages geraken zou toch een teken aan de wand moeten zijn.
Kijk wie het zegt.

Eerste bladzijde Eno2:

25 draden 20570 reacties = 823 reacties gemiddeld per draad.

Eerste bladzijde Fox:

25 draden 1055 reacties = 42 reacties gemiddeld per draad.

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 februari 2017 om 18:53.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 19:09   #13599
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Als ge goed las is het een real life plan dat professioneel besproken is.
Vandaar dat ik je een vraag stel : in je trajectPLAN, heb je daar een trajectbegeleider ?
Wat is die zijn hoedanigheid ? Stuurt die je concreet naar vrijwilligerswerk ? Sorry, maar ik hoop dat je zelf begrijpt dat dit totaal ongeloofwaardig is...
Pandareus is offline  
Oud 1 februari 2017, 19:11   #13600
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wou dat er zo een tiental begrepen dat ze mijn uitingen en mijn leven volkomen links mogen laten liggen, dank u.
Dat is eenvoudig op te lossen hee eno : beperk je elucubraties tot je privé forum. Dan ben je zeker dat niemand reageert.
Pandareus is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be