![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ps: ik merk dat moderator Arnold ondertussen al op jouw verzoek heeft ingegrepen. Proficiat, wie weet hebben ze nog een job voor je. ![]() Vermits het nu wel duidelijk is dat de moderators hier aan jouw lippen hangen, ga ik deze topic (en ook die omtrent Verbeke) afsluiten. Ik heb gekregen wat ik wilde en een hele berg wat ik helemaal niet wilde.
![]() |
![]() |
#1364 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1365 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Parlementslid
|
![]() [CODE]Oorspronkelijk bericht door thePiano
- en menen dat de holocaust uitgebuit wordt voor financiële doeleinden : [/CODE] Ik dacht dat dat algemeen was geweten, ik kreeg dat zelfs te horen in de geschiedenislessen op school? Trouwens dat was iets dat ze al eeuwen achtereen hebben gedaan met de Joden. Als armoede troef was werden alle bezittingen van Joden in beslaggenomen en werden de Joden als de schuldige bezien. Ze werden verbannen, opgesloten of vermoord. Deze gebeurtenissen kwamen meermaals voor in de geschiedenis (zie bv engeland) , Nazi-Duitsland is de laatste plaats waar dit nog gebeurde tot nu toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Arnold. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je originele tekst bewaard en die strookt niet met de nuance die jij er na het knipwerk in aanbracht. Je beschuldigde ons klakkeloos van regelrecht revisionisme en negationisme.
![]() |
![]() |
#1369 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat het hier gaat om een geesteszieke, nu onomstotelijk bewezen is dat Triangel lijdt aan een exibitionistische vorm van anafilie en daarom steeds en steeds opnieuw zijn broek in het publiek wil laten zakken, doet daar geen afbeuk aan. Vanaf het ogenblik dat ik op dit forum ben aangespoeld heb ik een ware caleidoscopische verscheidenheid van inzichten, ideologieën en argumentatietechnieken tegengekomen en ik mag zeggen dat het voor mij een ware openbaring en verrijking is geweest waarvoor overigens mijn dank aan de forumgenoten hoe verschillend van standpunten dan ook. Evenwel is het toch wel frappant te moeten vaststellen dat overal waar er veel mensen samen zijn er steeds eentje tussenzit met de meest basale, middeleeuwse discussietechnieken tegen wiens achterliggende ideologie de inquisitie of het sovietregime koorknapen lijken. Een techniek die er in bestaat om het volledige maatschappelijke debat over de meest gevoelige thema's te verengen tot het opdelen in believers ttz volgelingen van het blindelings assimileren van door absolute censuur ingebunkerde en gebetoneerde dogmata enerzijds en niet believers die uiteraard veroordeeld worden met het epiteton van fascist, nazi, revisionist, negationist, en dergelijks fraais geconoteerd te moeten worden anderzijds. Als men een doorsnede maakt van een forum zoals het deze dan denk ik er van te mogen uitgaan dat men hier het hele politieke spectrum met hun goede en minder goede argumenten heeft verzameld. Evenwel moet ik dan noodgewongen ook besluiten dat Triangel hier de latente terrorist is (de stille cel in vakjargon) en zou ik aan de staatsveiligheid ook de dwingende opdracht geven, zo ik zou kunnen, om bij hem een onverwijlde huiszoeking en continue telefoontap te doen en dit wegens volksgemeenschappelijke intellectuele hygiëne.
![]() |
![]() |
#1370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog wat last van restjes katholieke vergevingsgezinde koorknaap zeker? ![]() Vals kwooten, incrimineren op loze basis e.d., dat valt zelfs op een hard forum als dit onder de noemer: laster en/of eerroof. Ik begrijp best dat iemand een beetje nerveus wordt wanneer hij tegen zijn zelfgemetste 'purperen muur' gedrukt wordt, maar stilaan is een grens bereikt. Die purperen muur moet gesloopt. Die heeft nu al slachtoffers genoeg gemaakt in alle geledingen van het ideologische spectrum. Als dat niet duidelijk is,............
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Seba : 20 december 2004 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag naar het 'WAAROM' dringt zich steeds luider op.
![]() |
![]() |
#1374 | |
Europees Commissaris
|
![]() even een bedenking:
de methodes van ThePiano zijn transparant: 1) iedereen die zijn mening niet deelt diaboliseren, uitschelden, over één kam scheren en valselijk beschuldigen. Zie die post van hem die geknipt werd, en zijn talrijke valselijke beschuldigingen daarvoor dat iedereen die in deze poll stemde voor absolute vrije meningsuiting revisionist/negationsit zou zijn.... 2) Piano is duidelijk voorstander van selectieve censuur: wie bepaalde meningen van hem niet deelt moet maar het zwijgen opgelegd worden 3) Piano veroordeelt op basis van vermoedens en zeer selectief: indien revisionisme door heml verspreid wordt kwetst het niet, indien het door iemand anders verspreid wordt kwetst het wel 4) Piano dicht zichzelf een quasi-Goddelijke titel toe om te bepalen wat wel en wat niet mag kan iemand mij een regime uit Europa noemen dat ooit ook zo'n dergelijke technieken toepaste?
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door je onder de voeten uit te maken zoals altijd als de grond je te heet onder de gevleugelde poten wordt?
![]() |
![]() |
#1376 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1377 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige hen clichématig toegedichte eigenschappen vind ik dan weer verwerpelijk: goedgelovigheid en onderdanigheid. Citaat:
Om te beginnen is het een sacrament dat via horigheid, 'hot info', een instrument in de handen van theocratische machthebbers is, ter verwerving en bestendiging van hun macht. Het concept vergeving (der zonden-niet met E605) is onlosmakelijk verbonden met voorafgaandelijk berouw, zo meen ik mij te herinneren. Ik heb geenszins de indruk dat het gefrustreerde, valsige forumgedrag waar gij zo begripvol doch geheel ten onrechte de term 'discussie-technieken' nog opplakt, getuigt van de juiste mentale gesteldheid, dewelke ook maar een spatje clementie van mijnentwege zou rechtvaardigen. Kort gezegd: "No mercy!"
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beledigingen bevinden zich reeds op het randje tussen mening en daad, doch ik slik die zoveel je wil. Ze zijn een uiting van machteloosheid. Iemand wetteloosheden aanwrijven is een ander paar mouwen. Hier is geen mening in het gedrang, doch een pure daad van laster. In dit bijzondere geval was je beschuldiging een hoogst smerige streek. Eerst wordt van bepaalde meningen een delict gemaakt (wat al niet koosjer is) Vervolgens leg jij diezelfde meningen in de mond van mensen die nooit die meningen verkondigd of verspreid hebben (iets waar jij jezelf bovendien aantoonbaar wél aan bezondigde!) Jij werpt je dus tegelijk op als wetgever, aanklager, én rechter om mensen te discrediteren. Behoorlijk laag, niet? Bedenk bovendien, dat je mij zelfs zou mogen uitschelden voor rev&neg, mochten de kutwetten die ermee verbandhouden niet bestaan. Dan bleef dit een gewoon, zij het onwaar verwijt. En verwijten kunnen niet bijten...........
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Slik maar eens Piano, want Superstaaf steekt hiermee de vinger midden IN de wonde.
![]() |