![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel evenwel vast dat u niet in staat was een concrete vraag te beantwoorden. Daarom nogmaals: welke concrete meerwaarde biedt koningin Fabiola ons, burgers, dat een dergelijke dotatie gerechtvaardigd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België niet. U heeft dus niets concreets achter de hand, alleen een droombeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U nam weliswaar de gelegenheid te baat om wat frustratie te luchten, maar sta mij toe te vinden dat het nog steeds volstrekt nietszeggend is, en dat het derhalve absoluut geen concreet antwoord biedt op mijn vragen. Terloops vestig ik uw aandacht op het feit dat ik nooit ofte nimmer iemand bestempel als zijnde "ongelooflijk lachwekkend en belachelijk", en dat ik dat uiteraard ook niet met u heb gedaan. Dat ik uw stelling hilarisch vind, betekent vanzelfsprekend niet dat ik u lachwekkend zou vinden. Ik mag aannemen dat deze erg duidelijke nuance u niet zal ontgaan. Mijn ernstige en concrete vragen aan u zijn en blijven nog steeds open, maar u hoeft zich vanzelfsprekend niet gedwongen te voelen om er een concreet en afdoend antwoord op te geven, als u dat te moeilijk zou vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk nut heeft, om maar een voorbeeld te geven, Vleva?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() ik zou nog eens graag prins laurent als kerstman verkleed zien in een smart.
waarom komen zo'n dingen niet vaker op tv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou het geld waard zijn als we zo'n Leopold II van Habsburg ervoor kregen, maar nee, ho maar.
En tegen die democraten, die hier welig tieren, doen ze ook al niks. De foeteraars. Laatst gewijzigd door lombas : 27 januari 2008 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou veel beter zijn dat ze voor elk lid van de zogenaamde koninklijke familie (die titel alleen al, zeg dan gewoon "de Saksen-Coburgs", men zegt toch ook gewoon "de Pfaffs" en niet de "voetballer-familie") een fanclub op richten waarbij de leden een bijdrage betalen om te kunnen genieten van de optredens en waarvan dat prinsje dan leeft. Een republikein zou al even min moeten mee betalen voor de koninklijke poppenkast als een vrijzinnige zou moeten betalen voor de katholieke poppenkast...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
de eenzijdigheid van enkelingen hier is lachwekkend. Als republicein zou je moeten weten dat een president massas meer kost dan een koning (als je toch wil zagen voor dat klein brood (!! jawel ga maar eens bij de bakker)dat je betaald per jaar aan de koninklijke familie)...
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() U duidelijk ook want het enige standpunt dat u heeft is pertinent ontkennen dat de koning in belgië nog steeds waarde heeft in België...(om maar even de bal terug te smijten wat natuurlijk ZINLOOS is; maarja).
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
is geld uw enige criterium, zeg het dann ineens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||
|
![]() ²voor dit:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De boodschap was duidelijk door u en voor mij het is zinloos nu je staart terug in te trekken... Citaat:
![]() Dit forum is gelukkig niet representatief voor de visie van het merendeel van de bewoners van onze natie en zal het nooit worden (spijtig voor de natte droom van enkelen hier ![]() groetjes l_w
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() dank born2bewild om het zo mooi samen te vatten...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
welke concrete meerwaarden geven onze gepensioneerden ons (nog steeds met een "?") eigenlijk? Onze zieken/gehandicapten? Onze studenten? Onze... Het gaat duidelijk niet om een meerwaarde zoals u deze meet denk ik... Maar zoals al gezegd zal ik het debateren hierbij laten het is zinloos en tijdrovend!
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Dat maakt hem te sympathiek. Alleen Bartjes De Wever en Yvekes Leterme mogen nu nog sympathiek overkomen want die zijn racistisch en racisme is goed volgens VRT en VTM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Even een kleine vergelijking:
Koningshuis: 10 miljoen € per jaar. Partijen: 70 miljoen € per jaar (zonder de weddes van de 50 ministers en de 600 parlementariërs). Federalisme: 10 miljard euro per jaar. Mijn conclusie: bekritiseer liever de kost van het federalisme en de kost van de partijen omdat deze laatste veel hoger zijn dan die van het koningshuis. Daar komt nog bij dat het koningshuis geen communautaire problemen schept terwijl de politici en het federalisme dat voortdurend doen. Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 januari 2008 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() de gangbare leugen is dat zwakken, gehandicapten en werklozen iets zouden te verwachten hebben van saksen-koburg.
Hier leren we dat het omgekeerd is: we steunen zieken en gehandicapten; Dus hebben de saksen coburgs ook recht op 'iets' vunzig |
![]() |
![]() |