![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
Ik bedoelde uiteraard een oorlog in Europa, genre: "de Russen komen!"
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 mei 2008 om 13:45. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Minister
|
Waar hebben we dat nog gehoord...?
|
|
|
#124 |
|
|
Oké, maar sinds Schlieffen is er wel het één en het ander veranderd.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 mei 2008 om 13:50. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben een ouwe zak, ja
|
|
|
#126 | |
|
Minister
|
Citaat:
De dienstplicht is/wordt intussen ook afgeschaft in andere EU-landen, alleen Oostenrijk en Duitsland blijven nog over dacht ik. Ik geloof niet dat de jeugd daar meer (of minder) normen/waardenbesef zou hebben dan hier.
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in een moderne oorlog zijn we misschien beter met een paar terroristische cellen die onmiddellijk opleidingskampen gaan uitrollen om de bezetter eeuwig te kloten.
een stelletje nerds die dan de computers van de vijand kraken en platleggen kan ook heel nuttig zijn de GPS sattelieten allemaal 200km afwijking geven is ook schitterend om de bommen bij de buren te doen vallen. economisch oorlogsvoering combineren met de conventionele door het land zijn essentiele resources onbetaalbaar te maken op de wereldmarkt, met futures bvb de vraag en aanbod dus lekker tijdelijk manipuleren. het kan allemaal veel creatiever en hoeft niet per se de domme brulhersenen te zijn. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
Dat klopt, beter bommen op Luik dan Deurne.
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom denk je dat landen, of bepaalde landen economisch gedestabiliseerd worden? Of zou het een uit de hand gelopen grap zijn allemaal?
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat als het een islam politieke oorlog wordt.
Zo in stilte gewoon overal alle sleutelposities inpakken. Met de glimlach natuurlijk. En eenmaal iedereen op post, paf... daar is de islam in het land. Al wie tegenspreekt is een crimineel en vliegt in de cel...die ze gaan bijbouwen. Ge weet wel..de wet en zo van die dingen...islam wet bv. Dan moeten alle mannen een baard laten groeien en de vrouwen hun startknopke mss wegsnijden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 mei 2008 om 14:54. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
|
Citaat:
Ik scheer mij alle zes weken, maar dat van dat knopke gaat die van ons niet goed vinden. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze komen nu al...achter onze auto 's nachts
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge weet wel hé...
|
|
|
|
#134 | |
|
|
Citaat:
Al goed dus dat ik niet wakker lig van de wet. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zijn dan al met 2
Nog 1 en we hebben een bende
|
|
|
#136 |
|
|
Een club hoor ik liever dan bende.
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een club lijkt zo iets als een theekransje, of een kaartclubje of zo.
Geef mij maar een bende, een gewetenloze bende nozems met strafbladen van hier tot in ...rusland voor mijn part. En connecties tot in het hoogste niveau en banden met de maffia en zo van die dingen. Dikke valiezen met geld. En als dat allemaal niet kan...speel ik niet mee voila.
|
|
|
#138 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij heeft gelijk gekregen..... En inderdaad...reusachtige legers dienstplichtigen dienen nergens toe,ik denk ook niet dat onze "moraal" er speciaal beter van werd,en dan militair gezien...tja....,in 1986 liep soldaat-milicien kelt rond in een Amerikaans-stijl uniform van ergens de jaren 50,met een geweer van 1949.....De depots stonden vol met defecte voertuigen...Eigenlijk was er geen geld en geen animo om ons,miliciens, "nuttig bezig" te houden.In datzelfde jaar kwamen er berichten door van Russische miliciens die op de vuilnisbelten van de DDR aan het zoeken waren naar eten en bruikbare spullen We spraken daarover natuurlijk onder elkaar..en we waren het er over eens dat we een beetje waren als die Argentijnse dienstplichtigen die in 1982 ingeblikt werden in de falkland-oorlog door een leger van professionals...we LEKEN in volle uitrusting zelfs heel erg op die Argentijnen...voer voor de wolven Een staat kan het zich niet permitteren enorme "dienstplichtigenlegers" er op na te houden...dat is de harde realiteit Laatst gewijzigd door kelt : 16 mei 2008 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ging er om ervoor te zorgen dat er doorheen West-Europa een soort "technische backbone" was van mensen met NATO-connecties,die het verzet tegen de Sovjets konden coordineren.... Eigenlijk werkt het Al-Quada model ruwweg ook met zoiets,wat AQ-delegees ter plaatse voor de goede sfeer en om zeker te zijn dat AQ het feest dirigeert,en wat opgestookte idioten en in dienst gedwongen kinderen om het vuile werk te doen.... De CIA tot,zeg,begin jaren 90, kan moeilijk anders dan als een terreurnetwerk omschreven worden Laatst gewijzigd door kelt : 16 mei 2008 om 16:55. |
|
|
|
|