![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt hier gewag gemaakt van een rookverbod alsof het in heel Groot Brittanie, Ierland en Schotland algemeen geldend is. Ter informatie .... er is "slechts" een rookverbod in die landen IN DE OPENBARE PLAATSEN (en sinds kort ook in wagens heb ik me laten informeren) maar nergens wordt gemeld hoeveel mensen effectief zijn gestopt met roken. Waardeloze cijfers dus mijn indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() En daarbij ... dankzij de roker is er nog genoeg pensioen voor de niet roker. Ik vind dus dat de niet roker de roker eerder dankbaar zou moeten zijn en hem zou moeten aanmoedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Jij mag voor mijn part wat meer roken zelfs, je rochels zullen zo wat meer kleur krijgen.
Tot op een dag dat ze... ..... Daar vertel ik je later wel over... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 juni 2008 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijf maar dromen. Als de repressie te ver gaat komt er altijd een tegenovergestelde reactie van overdreven liberalisme.
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de sijfers die waardeloos of waardevol zijn of kunnen zijn. Deze sijfers zijn niet min of niet meer realiteit. "Zoveel prosent minder opnames voor hart-zus-of-zo" dat is een feit, een realiteit. Een enorm spektakulair feit, een fenomenale realiteit. Wat je dan eventueel kan zeggen, is dat de konklusie omtrent wat aan de basis kan liggen van dat feit, niet juist is. En ter info: de sijfers zijn niet dezelfde in de gebieden die jij opgaf. Dus misschien, misschien, ... hebben die Engelse dokteurs toch een juiste konklusie getrokken ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PLotseling stoppen met roken verhoogd de kans op hartaanvallen.
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het snuiven zit in de lift, vooral in die landen waar een heel streng rookreglement bestaat en het is een aanrader voor al wie wil stoppen met roken , zelf al jaren gestopt dankzij dit , ooit vanalles geprobeerd van nicotine-kauwgom tot van die huidstickers tot ik plots een tabaksnuif leerde kennen nu rook ik al jaren niet meer en heb toch maar lekker mijn nicotineshotje je stoort niemand meer met je vuile rook ( het kan dus ook lekker op restaurant ) je krijgt natuurlijk zelf ook geen teer meer in de longen en het kost bijna niks ! met een potje, in elke tabakzaak te verkrijgen voor iets meer dan 2euro, kan je meer dan 2 maanden doen een zeer mooi alternatief ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() Ik ben een halve crimineel, want ik rook! (Derek de Tweede)
Maak je geen zorgen, zelfs een volledige crimineel raakt nog amper in de gevangenis. Doe dus gewoon verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus gewoon naar een tabakszaak en vragen achter ... snuif ...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snuif ik ken dat.
Mijn schoonmoeder heeft dat gans haar leven gedaan. Samen met neusdruppels om haar verstopte snuifwegen te ontstoppen.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een beetje fantasie kan je het nog verkopen als coke �* 50€/gram.
Die gastjes weten dat toch niet.
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kriminelen krijgen geld in Schotland !!
Positieve akties zouden meer resultaat genereren dan negatieve. (dat is niet mijn opinie, maar swat; ik peins: een kar gaat best vooruit als er iemand aan trekt aan de voorkant, en aan duwt aan de achterkant; dus kombinatie van belonen en bestraffen ...). De Standaard Online zondag 22 juni 2008 | Bron: BELGA/AFP Schotten die stoppen met roken krijgen premie LONDEN - De Schotse stad Dundee wil dat zijn inwoners het roken definitief afzweren en is bereid daarvoor in de geldbuidel te tasten. Verstokte rokers die willen stoppen, krijgen van de stad wekelijks een budget van 12,5 pond (16 euro) en moeten dat gebruiken om vers en gezond voedsel te kopen. Het pilootproject van Dundee start in de herfst van dit jaar. Deelnemers aan het project krijgen een elektronische kaart waarop geld staat en kunnen dat geld besteden in supermarkten. Ze mogen er geen sigaretten, tabak of alcohol mee kopen. De rokers moeten zich elke week bij de apotheker aanmelden voor een test, waaruit moet blijken of ze de voorbije week toch niet stiekem een sigaret hebben gerookt. Elke geïnteresseerde roker kan gedurende twaalf weken deelnemen aan het anti-rookprogramma. Het Britse nationale gezondheidinstituut trekt 500.000 pond (630.000 euro) uit voor het pilootproject. Als het positief geëvalueerd wordt, willen de autoriteiten het project uitbreiden naar de rest van Schotland. wle
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die obsessie met eeuwig leven lijkt mij toch ook niet zo gezond.
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier zo: ![]() http://isidoro3.interfree.it/vip/mus...ssolini015.jpg ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juni 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |